abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132989606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:39 schreef BroodjeKebab het volgende:
Hoe verander je foto? En ik krijg niemand te zien, staat dat ik geen mogelijke matches in de buurt heb ofzo..
Of er is niemand in de buurt, of tinder denkt dat gij een bot bent.
pi_132989947
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik krijg nu soms. Maar hoe verander of voeg ik een foto toe?
pi_132990072
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ik krijg nu soms. Maar hoe verander of voeg ik een foto toe?
Vanuit het Tinder menu naar jouw profiel gaan, dan dat 'aanpas' icoontje rechtsboven kiezen, en daar kun je foto's die op je Facebook staan instellen (ook mogelijk om foto's te kiezen die in een verborgen album op Facebook staan).
pi_132990162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:59 schreef PG18 het volgende:

[..]

Vanuit het Tinder menu naar jouw profiel gaan, dan dat 'aanpas' icoontje rechtsboven kiezen, en daar kun je foto's die op je Facebook staan instellen (ook mogelijk om foto's te kiezen die in een verborgen album op Facebook staan).
Thanks. Krijg alleen steeds nu fotos uploaden mislukt.
pi_132990202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:03 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Thanks. Krijg alleen steeds nu fotos uploaden mislukt.
Hier ook, zal morgen hopelijk wel opgelost zijn.
pi_132990423
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Heb maar 70 vrienden ofzo en paar interesses ingevuld (muziek) op fb. Maar ik zie steeds dat er geen mogelijke matches zijn 9/10 op dit moment. Heb de app al een uur. Heb maar 20 meisjes gezien.
pi_132990472
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Heb maar 70 vrienden ofzo en paar interesses ingevuld (muziek) op fb. Maar ik zie steeds dat er geen mogelijke matches zijn 9/10 op dit moment. Heb de app al een uur. Heb maar 20 meisjes gezien.
Ik krijg stomweg geen matches xD . En zo kieskeurig ben ik nou ook weer niet.
Gaat IRL me een stuk beter af :p
pi_132990551
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:22 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Je wordt niet gekoppeld op basis van interesses of gemeenschappelijke vrienden.

En in de afgelopen uren zullen er weinig meisjes meer zijn die Tinder gebruikt hebben, het is tenslotte half 2. Gewoon overdag weer proberen nadat iedereen weer online geweest is.
pi_132991829
Ik heb een leuke dame gevonden op Tinder! *O*

Nu hopen dat het leuk blijft op Whatsapp aangezien we elkaar pas over 6 weken kunnen ontmoeten , aangezien ik nog in het buitenland verblijf. -O-

Maar wat wel zeker is van zowel mijn als haar kant is dat we al in tijden niet meer zo een leuk gesprek hebben gehad met iemand.

This all thanks to the fakeGPS app O+ O+

[ Bericht 1% gewijzigd door dhrluker op 07-11-2013 08:26:19 ]
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_132992258
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het grappige is dat er in mijn logs staat dat de app bij alle dingen wou.
Het engste is is dat ik dit pas gebruik sinds ik MIUI heb.
Kijk even welke apps mijn IMEI willen.
Dit is iets unieks, en zo kan elk toestel tot eigenaar getraceerd worden.

[ afbeelding ]
Gebruik je een bepaalde app om dit te zien?
pi_132992302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:01 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Gebruik je een bepaalde app om dit te zien?
Nee zit in firmware.
On:
Wat doen jullie als een meid een stuk langer is :@
pi_132992385
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:06 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee zit in firmware.
On:
Wat doen jullie als een meid een stuk langer is :@
Omhoog kijken als je met haar praat
pi_132994455
Ogay, wtf is dit voor gaar iets.

Ik heb geen Tinder. Een maat van mij wel.
Deze maat gebruikt Tinder.
Deze maat krijgt mijn account in zijn matches...

Iemand loopt te trollen?
pi_132994586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:30 schreef PG18 het volgende:

[..]

Je wordt niet gekoppeld op basis van interesses of gemeenschappelijke vrienden.

En in de afgelopen uren zullen er weinig meisjes meer zijn die Tinder gebruikt hebben, het is tenslotte half 2. Gewoon overdag weer proberen nadat iedereen weer online geweest is.
Nog steeds...
pi_132994747
Voor de grap eens met fakegps geprobeerd, maar hoewel tinder inderdaad het google kaartje op de nieuwe locatie opent, komen er nog steeds (alleen maar) dames naar voren uit de plek waar ik daadwerkelijk ben.

Maakt niet uit of ik fakegps instel op berlijn, groningen of new york. Blijven alleen maar mensen uit omgeving utrecht (waar ik dus overdag ben) langskomen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_132995176
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Voor de grap eens met fakegps geprobeerd, maar hoewel tinder inderdaad het google kaartje op de nieuwe locatie opent, komen er nog steeds (alleen maar) dames naar voren uit de plek waar ik daadwerkelijk ben.

Maakt niet uit of ik fakegps instel op berlijn, groningen of new york. Blijven alleen maar mensen uit omgeving utrecht (waar ik dus overdag ben) langskomen.
Snap jij waarom ik "alle mogelijke matches in buurt al bekeken" krijg? En hoe kan ik juist meer krijgen? Na 3-6 kiezen krijg ik dat steeds en dan moet ik mijn km-range t/m 90 zetten om uberhaupy te kiezen..
pi_132996651
Kun je fotos toevoegen en later weer verwijderen?
pi_132996883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kun je fotos toevoegen en later weer verwijderen?
Ja
pi_132997266
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

Ja
Hoe kun je ze verwijderen?
pi_132997705
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Hoe kun je ze verwijderen?
Naar je profiel, dan het knopje rechtsboven. Daar kun je selecteren welke foto's je wil toevoegen en welke je wilt verwijderen :)
pi_133000006
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als het goed is helpt het om een andere kilometer range in te stellen bij de appinstellingen.
pi_133000047
Hoeveel matches hebben jullie nu zo'n beetje dan?
Eens met wat hierboven staat
pi_133001601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Splutje het volgende:
Hoeveel matches hebben jullie nu zo'n beetje dan?
In de eerste drie dagen had ik er 9.. Toen account gedelete en opnieuw aangemaakt, nu heb ik er 32. No kidding. Kortom, mocht je geen matches krijgen.. gewoon deleten :')
pi_133001784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:20 schreef cowman het volgende:

[..]

In de eerste drie dagen had ik er 9.. Toen account gedelete en opnieuw aangemaakt, nu heb ik er 32. No kidding. Kortom, mocht je geen matches krijgen.. gewoon deleten :')
Krijg jij ook veel keuzes? Want ik had al eerder gepost in dit topic waar ik zei dat ik steeds krijg 'alle mogelijke matches al bekeken' en dan moet ik steeds uitloggen en weer inloggen zo'n 10-30 keer achter elkaar totdat ik weer 3-5 keuzes krijg, en dan weer hetzelfde riedeltjes, bovendien ook nog eens met de km-range spelen van 100 naar 50 en van 50 naar 90 ofzo...

Vind heel storend, en hoe weet je wie je geliked heeft? Ofzo.. is er ook een mogelijkheid om meer dames te krijgen i.p.v. 'alle mogelijke matches al bekeken'?
pi_133002372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Krijg jij ook veel keuzes? Want ik had al eerder gepost in dit topic waar ik zei dat ik steeds krijg 'alle mogelijke matches al bekeken' en dan moet ik steeds uitloggen en weer inloggen zo'n 10-30 keer achter elkaar totdat ik weer 3-5 keuzes krijg, en dan weer hetzelfde riedeltjes, bovendien ook nog eens met de km-range spelen van 100 naar 50 en van 50 naar 90 ofzo...

Vind heel storend, en hoe weet je wie je geliked heeft? Ofzo.. is er ook een mogelijkheid om meer dames te krijgen i.p.v. 'alle mogelijke matches al bekeken'?
Ja er is enige vertraging op Tinder bij de aanmaak van nieuwe potentiėlen, maar dat stapelt zich gewoon voor je op. Ik heb mn radius op 42miles staan en tijdens het reizen pak ik natuurlijk dan ook wel omringende personen mee. Als je overigens je radius aanpast, duurt het naar mijn ervaring behoorlijk lang voor de App ook daadwerkelijk synchroniseert.

Je weet eigenlijk niet of iemand je geliked heeft. Het schijnt dat ze eerder voorbij komen dan een regulier persoon. Mijn idee is echter wel dat vrouwen een zo'n enorm aanbod hebben aan mannen, dat ze zelf niet heel actief zijn. Volgens mij zitten er ook veel eendagsvliegen op die nieuwsgierig zijn maar nooit actief ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')