Toevallig genoeg zei ze dat ze die wou kijken omdat ze die al kentquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Ga maar The Conjuring kijken, is een goede horrorfilm.
Hou niet zo van die selfies.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:09 schreef Exentric90 het volgende:
Gewoon netjes vragen heb ik ook gedaan
The human centipede is wel leuk...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand een goeie horrorfilm om te kijken met mijn date.
House of Wax. Bioscoopbroek aan en hoppa.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef imikethat het volgende:
[..]
The human centipede is wel leuk...
Doet me aan een Fok!ster denken die ik ooit bij een meeting zag...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef cowman het volgende:
Mijn pareltje is inmiddels ook binnen...![]()
http://imgbox.com/acrLP4n8
Russianbrides.com ??quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef cowman het volgende:
Mijn pareltje is inmiddels ook binnen...![]()
http://imgbox.com/acrLP4n8
Dat scheelt al , zelfde intresses en je hebt meteen wat over te pratenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef Epii het volgende:
Ja hoor, een date! We gaan, kunstliefhebbers zijnde, naar 't Stedelijk Museum voor Malevich en dan 's avonds denk ik nog wat drinken in Amsterdam.
De kans zal klein zijn als je geen aparte foto's van jezelf erop zet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
*Kunnen mijn chatberichten/sessies en foto's en dergelijke verspreid worden? Ik wil liever niet dat ik zo op internet rondsleur met het feit dat ik op Tinder zit zeg maar...Daarover wil ik namelijk wel anoniem zijn wat betreft die Tinder. Niet dat ik opeens op 9gags of sites terecht kom met mijn foto. Nja iig niet dat ik verspreid wordt
En hoe succesvol is het als je serieus wilt zijn (leeftijd 18-21)?
Achmed-Jan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doet me aan een Fok!ster denken die ik ooit bij een meeting zag...
Hoe heet ze ook alweer...
waarschijnlijk komen je foto's meteen hier:quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kan iemand mij meer over Tinder vertellen hoe het in zijn werk gaat? En er zijn een aantal dingen waar ik wel vragen over heb?
*Zitten er veel bots en nepperds?
*Hoe vertrouwelijk is dat facebook inloggen?
*Kunnen mijn chatberichten/sessies en foto's en dergelijke verspreid worden? Ik wil liever niet dat ik zo op internet rondsleur met het feit dat ik op Tinder zit zeg maar...Daarover wil ik namelijk wel anoniem zijn wat betreft die Tinder. Niet dat ik opeens op 9gags of sites terecht kom met mijn foto. Nja iig niet dat ik verspreid wordt
Hoef ik liever ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen je foto's meteen hier:
https://www.facebook.com/(...)285645729703?fref=ts
en gaan al je vrienden je taggen
succes gegarandeerd
Dit dus...quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
chatberichten/sessies en foto's en dergelijke verspreid worden? Ik wil liever niet dat ik zo op internet rondsleur met het feit dat ik op Tinder zit zeg maar...Daarover wil ik namelijk wel anoniem zijn wat betreft die Tinder. Niet dat ik opeens op 9gags of sites terecht kom met mijn foto. Nja iig niet dat ik verspreid wordt
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Leuk leuk! Have fun! En update ons ook even
Mijn date van afgelopen weekend komt dit weekend naar mijn deel van Nederlandben benieuwd!
Ja logisch.. maar is er niet iets om het te beperken ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja het staat iedereen vrij om screenshots te maken, dat kan je zelf ook bedenken.
Dan zou je elk meisje die jou beoordeelt moeten gaan opsporen om (in levende lijve) te vragen of ze geen screenshots van jou maken en op het internet zettenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja logisch.. maar is er niet iets om het te beperken ofzo.
Maak jezelf niet te belangrijk, zo boeiend ben je echt niet dat mensen je op 9gag gaan zetten. Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja logisch.. maar is er niet iets om het te beperken ofzo.
Ik wil heel graag maar wat ik eerser postte houd mij tegen. Ook degene blijkbaar die boven jou postte.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:28 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat je her betreffende meisje toevallig zelf gehad hebt? Aaw nu heb ik medelijden met je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outlook appquote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ben verliefd. Geef m'n ziel voor een match
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |