Johnny Depp, hoezo?quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
met welke bekende acteur zou je jezelf vergelijken?
Echt heel veel ja haha. Maar ik ben ook 18, heb met een andere Facebook ingelogd, leeftijd op 17 gezet en dan is het al helemaal ongezond. Hot or Not is zeg maar verdeeld in 2 leeftijden, 13-17 en 18+quote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef PG18 het volgende:
[..]
Geen matches op Tinder, wel bij Hot or Not?
Morgen dat dan ook maar eens proberen
Ik krijg ook bijna geen matches. Heb er nu 11 sinds 4 dagen en ik keur toch echt 1 op de 20 goed. De vrouwen die ik "like" zullen nog wel kieskeuriger zijnquote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
Ik krijg echt geen matches op Tinder, zie ook bijna niemand
Hot or Not loopt echter als een fucking trein, niet te zuinig
Blijven doorgaan hahahahaquote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Net hot or not erop gezet, openingstreffer...
Ik heb nog helemaal nergens last van gehad. Op de site van Hot or Not staat ook dat ze dat nooit zonder toestemming doenquote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef PG18 het volgende:
Hot or Not plaatst net als Tinder niets op je Facebook?
Zit namelijk niet te wachten op automatisch geplaatste rommel op m'n profiel.
Mooiquote:Op maandag 4 november 2013 23:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nergens last van gehad. Op de site van Hot or Not staat ook dat ze dat nooit zonder toestemming doen
Dit ja... Gelukkig adem ik sarcasme dus geloof ik passen wij wel bij elkaar. Pics mogen via DM.quote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
Achja wel leuk dat Tinder, goed voor mn ego wel. Maar constant die saaie gesprekken als; studeer je , waar kom je vandaan enz gaat ook wel vervelen. Zijn zelden lui waar je een goed gesprek kan voeren met enig sarcasme ...Lol is er een beetje vanaf.
Voorspelbaar.quote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit ja... Gelukkig adem ik sarcasme dus geloof ik passen wij wel bij elkaar. Pics mogen via DM.
Ik vraag dames meteen ten huwelijk, werkt tot nu toe erg goedquote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
Achja wel leuk dat Tinder, goed voor mn ego wel. Maar constant die saaie gesprekken als; studeer je , waar kom je vandaan enz gaat ook wel vervelen. Zijn zelden lui waar je een goed gesprek kan voeren met enig sarcasme ...Lol is er een beetje vanaf.
Hoezo?quote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zou apart profiel aanmaken sowieso.
Boeiequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef RetRy32 het volgende:
Zo'n wijf doet helemaal vergeild.
Ik ben bang dat het een homo is...
Haha nee ik snap serieus niet waar die opmerking vandaan komtquote:Op maandag 4 november 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar zou het probleem niet moeten liggen dus
Nou, dan kan ik inschatten hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha nee ik snap serieus niet waar die opmerking vandaan komt
Hahaha nee ik zie mezelf nou niet als superaantrekkelijk, maar ik heb inmiddels wel 40 matches in 2 dagen op mijn 17-jarige account (jaja) en iets van 25 op mijn 18-jarige. Twee echt hele leuke meisjes ontmoet, kan zeker wat worden hahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik inschatten hoe jij eruit zietDep ligt normaal wel lekker bij de dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |