Misschien minder vragen, of even niets zeggen zodat zij iets vraagt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef PG18 het volgende:
Eindelijk weer een match die dingen terug zegt tegen mij, maar er komt zo weinig input van de andere kantZe antwoordt alleen maar mijn vragen, vraagt niets terug en zegt verder niets. Geen echte wederzijdse interesse ofzo?
Nee dan blijft het lang stil. Dan maar hopen dat er matches voorbij komen die wel weten wat een gesprek is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Misschien minder vragen, of even niets zeggen zodat zij iets vraagt?
Ze zijn er, sowieso!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef PG18 het volgende:
[..]
Nee dan blijft het lang stil. Dan maar hopen dat er matches voorbij komen die wel weten wat een gesprek is.
Mannen liken ook sneller denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Maar wie kan verklaren waarom de vrouwen zoveel meer matches hebben op Tinder?
Zijn er veel meer mannelijke profielen ofzo?
en mannen liken meer om kansen te verspreiden. Vrouwen hoeven minder te liken, aangezien ze al snel veel matches hebben. Ik zie hier een cirkel, [sarcasme]die we kunnen doorbreken![/sarcasme] Als alle mannen kritisch gaan worden, zullen vrouwen minder matches hebben en zullen ze meer liken.quote:
Misschien staat je uiterlijk weinig vrouwen aan op het eerste gezicht? Dan maar weer ouderwets veroveren met woorden en daden en charme irl!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
Na 3 dagen Tinder, nog geen ene match..
Charmander, squirtle of bulbasaur?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Misschien staat je uiterlijk weinig vrouwen aan op het eerste gezicht? Dan maar weer ouderwets veroveren met woorden en daden en charme irl!
Squirtle the turtle!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Charmander, squirtle of bulbasaur?
Je kan met haar uit varen, ze is een " vloten vrouw"quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kwam 'n mooie meid tegen op Tinder![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |