Maar weet je hoe lekker met een kipkapsalon hèquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverhad het kunnen weten.. sambal is geeneens Japans ;_;
Thnxquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:46 schreef oLexie het volgende:
Hamblokjes en courgette goed aanbakken in kruiden naar keuze, eventueel met pesto als je dat hebt. De rest gewoon snijden en door elkaar flikkeren en als laatste de ham en courgette erbij.

Mijn Nederlandse spijsvertering kan al die kruiden niet handlen, zit ik een uur op de WC een stoofpotje te maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar weet je hoe lekker met een kipkapsalon hè .

Zwak weer dit, hier winnen we geen oorlog mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse spijsvertering kan al die kruiden niet handlen, zit ik een uur op de WC een stoofpotje te maken.

Imgur of reddit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Kanki, zieke confession bear.

quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Kanki, zieke confession bear.

Zeker wel. Deze harde boy sloopt alles met zijn Ghost Iron Staff en Level 88 Dreadnaught Helmetquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zwak weer dit, hier winnen we geen oorlog mee.

Imgurquote:
Volgens mij is een hele courgette teveel, maar ik had ipv mozarella saladeblokjes gehaaldquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik had laatst mozzarella om courgette plakken gelegd en in de oven geflikkerd. Was damn good
Als hij te kanen is wil ik wel wat sturen naar je 3D-foodprinterquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef oLexie het volgende:
Alstu
Honger gekregen wel.
Die klok vooruit is echt een fuckup actie steeds, al voor vier uur word ik moordlustig en shit.

om? of op?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik had laatst mozzarella om courgette plakken gelegd en in de oven geflikkerd. Was damn good

Hele courgette teveel voor wat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij is een hele courgette teveel, maar ik had ipv mozarella saladeblokjes gehaald. Leek me spanger.

quote:

Was trouwens een serieuze vraag, dacht even dat ik het niet snapte.quote:
halfhard hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hele courgette teveel voor wat?
Ik ben dol op mozzarella. Dit wil ik binnenkort een keer maken:
[ afbeelding ]

Voor pastasalade voor 2 á 3 portiesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hele courgette teveel voor wat?
Ik ben dol op mozzarella. Dit wil ik binnenkort een keer maken:
[ afbeelding ]

Pantosti.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor pastasalade voor 2 á 3 porties. Wat is dat dan? Mozzarellatosti/soufflé/tortilla ofzo?

Niet helemaal met je eens.quote:

Alleen maar tulpenbollen met piepers, kom maar op met die oorlogswinter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zwak weer dit, hier winnen we geen oorlog mee.

Mozzarellatosti jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor pastasalade voor 2 á 3 porties. Wat is dat dan? Mozzarellatosti/soufflé/tortilla ofzo?

3D printersquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als hij te kanen is wil ik wel wat sturen naar je 3D-foodprinter.

Zo'n ijzer droogt je tosti niet uit, en zorgt voor een compact krokant laagje en bij de doorsnede, omdat hij in die vorm wordt gedrukt, waar een pan in gebreke blijftquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens.
Vroeger wel, maar laatst maakte iemand goddelijke pantostis voor me, en nu ben ik geturned.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen maar tulpenbollen met piepers, kom maar op met die oorlogswinter.

Het is een compleet andere smaaksensatie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n ijzer droogt je tosti niet uit, en zorgt voor een compact krokant laagje en bij de doorsnede, omdat hij in die vorm wordt gedrukt, waar een pan in gebreke blijft.

Minpuntje wel hoor, ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mozzarellatosti ja![]()
En ik ben toch ook voor pan > tosti-ijzer.
Hardop om een niet-waterdichte vaas, that doesn't even make sensequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef oLexie het volgende:
[..]
3D printers
Mensen die 9000 euro vragen voor een 3D geprinte vaas die niet eens waterdicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |