om? of op?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik had laatst mozzarella om courgette plakken gelegd en in de oven geflikkerd. Was damn good
Hele courgette teveel voor wat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Volgens mij is een hele courgette teveel, maar ik had ipv mozarella saladeblokjes gehaald. Leek me spanger.
quote:
Was trouwens een serieuze vraag, dacht even dat ik het niet snapte.quote:
halfhard hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hele courgette teveel voor wat?
Ik ben dol op mozzarella. Dit wil ik binnenkort een keer maken:
[ afbeelding ]
Voor pastasalade voor 2 á 3 portiesquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hele courgette teveel voor wat?
Ik ben dol op mozzarella. Dit wil ik binnenkort een keer maken:
[ afbeelding ]
Pantosti.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor pastasalade voor 2 á 3 porties. Wat is dat dan? Mozzarellatosti/soufflé/tortilla ofzo?
Niet helemaal met je eens.quote:
Alleen maar tulpenbollen met piepers, kom maar op met die oorlogswinter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zwak weer dit, hier winnen we geen oorlog mee.
Mozzarellatosti jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor pastasalade voor 2 á 3 porties. Wat is dat dan? Mozzarellatosti/soufflé/tortilla ofzo?
3D printersquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als hij te kanen is wil ik wel wat sturen naar je 3D-foodprinter.
Zo'n ijzer droogt je tosti niet uit, en zorgt voor een compact krokant laagje en bij de doorsnede, omdat hij in die vorm wordt gedrukt, waar een pan in gebreke blijftquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens.
Vroeger wel, maar laatst maakte iemand goddelijke pantostis voor me, en nu ben ik geturned.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen maar tulpenbollen met piepers, kom maar op met die oorlogswinter.
Het is een compleet andere smaaksensatie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zo'n ijzer droogt je tosti niet uit, en zorgt voor een compact krokant laagje en bij de doorsnede, omdat hij in die vorm wordt gedrukt, waar een pan in gebreke blijft.
Minpuntje wel hoor, ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mozzarellatosti ja![]()
En ik ben toch ook voor pan > tosti-ijzer.
Hardop om een niet-waterdichte vaas, that doesn't even make sensequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef oLexie het volgende:
[..]
3D printers
Mensen die 9000 euro vragen voor een 3D geprinte vaas die niet eens waterdicht is
Moest daar fucking hard om lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
@ oLexie in Userfoto's.
Ik 2xquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
3x moeten lezen tot ik 'vas' zag ipv 'vaas'.
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
Komt btw goed uit, ik heb mijn tosti ijzer gesloopt.
Dacht al 'huh wtf ik zeg nieteens iets'quote:
Pas de lijst van Chloro maar weer aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:18 schreef Salatrel het volgende:
ahahaha jij bent trager van begrip dan Veer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:18 schreef Salatrel het volgende:
ahahaha jij bent trager van begrip dan Veer
Nee, geen idee wat er mis is gegaan. Wsl heb ik het ook niet gedaan, maar ben sindsdien wel noodgedwongen aan de pantosti.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je die ook in de autoradio gepropt?
http://www.beslist.nl/products/r/tostiijzer/?sortby=price_minquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat er mis is gegaan. Wsl heb ik het ook niet gedaan, maar ben sindsdien wel noodgedwongen aan de pantosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |