Klopt ja. Fucking hinderlijk als dat niet gebeurt. Moet je een eeuw lopen boenen en schrobben om die aangekoekte zooi eraf te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die hun borden/pannen laten opdrogen/aankoeken en niet meteen afspoelen of onder water zetten als ze het in de wasbak dumpen. Dat scheelt zoveel werk al
.
wasbak met sop, alles altijd gelijk erin tyfen, erna binnen 2 minuten klaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die hun borden/pannen laten opdrogen/aankoeken en niet meteen afspoelen of onder water zetten als ze het in de wasbak dumpen. Dat scheelt zoveel werk al
.
Doe ik altijd al, heb meestal toch maar 1 wok waar ik alles in doe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef oLexie het volgende:
[..]
Tijdens het koken afwassen, neem je meteen de pannen mee en dan hoef je daarna alleen nog maar je bord en bestek te doen.
En een vaatwasserquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:32 schreef oLexie het volgende:
Goede pannen kopen dan koekt het niet aan.
Pic van je nasi hèquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe ik altijd al, heb meestal toch maar 1 wok waar ik alles in doe.
de nasi en het bord zien er minder smakelijk uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef oLexie het volgende:
Ziet er wel spang uit tho, heb honger. Ik wil die kip. Of wat 't ook is. Ik wil het.
Bord hoef je ook niet te eten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nasi en het bord zien er minder smakelijk uit
klopt, maar presentatie is ook belangrijk.quote:
Wat voor borden heb jij dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar presentatie is ook belangrijk.
ik eet liever niet van een lelijk bord..
Classy brah.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar presentatie is ook belangrijk.
ik eet liever niet van een lelijk bord..
Racist.quote:
klopt, ik heb ook witte pannenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Racist.
Vriendinnetje van me heeft van dat Pip-servies. Kan ik ook niet handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |