SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overpowered, overpaced..net hoe je het wil noemen, maar het is wel echt 99,8% pace wat ik hier zie
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen![]()
stompt jullie allemaal de moeder!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:zimrageurts twitterde op zondag 03-11-2013 om 21:33:48Ok mensen vertellen me steeds dat Instagram blijkbaar een 'must have' is dus heb het maar aangemaakt dus hierr --> http://t.co/GYNGQoqCrw
reageer retweet
Bohh, schitterend. Zou er bijna dat instagram voor aanmakenFeyenoord Rotterdam![]()
Not bad indeed. Ik zag hem ook net via die link van haar bf...quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:zimrageurts twitterde op zondag 03-11-2013 om 21:33:48Ok mensen vertellen me steeds dat Instagram blijkbaar een 'must have' is dus heb het maar aangemaakt dus hierr --> http://t.co/GYNGQoqCrw
reageer retweet
Bohh, schitterend. Zou er bijna dat instagram voor aanmaken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mensen uit mijn klas haten op haar.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik denk dat ik liever toernooien/lage divisies speel en met een leuk team kan spelen, dan spelen in Divisie 1 met zo'n kut team.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Regel mij adres en ik neuk hun de moederquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mensen uit mijn klas haten op haar.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Regel mij adres en ik neuk hun de moeder
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Prima. Ik wil eerst divisie 1 winnen en dan zie ik wel wat ik ga spelen. Silvers heb ik nog niet veel mee gespeeldquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever toernooien/lage divisies speel en met een leuk team kan spelen, dan spelen in Divisie 1 met zo'n kut team.![]()
https://twitter.com/LotteAJquote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat wel zag haar tussen de reacties van zimra staan. zal ook wel een playmate zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo is dat. Ik ga dat team misschien wel nabouwen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik een spiegel kopen en de hele dag naar mn kut kijken![]()
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |