Laat maar.quote:
Oh neequote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen brede, lange die je hem wilt geven toch?
Okéquote:
quote:
Ga eens aan het werkquote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Moet zo nog een verslag in elkaar gooien, maar zit nu fijne scenes van Breaking Bad te kijken
Ik heb vroeger een keer gedaan alsof ik mijn mond brandde aan het eten, zodat ik op kamer kon eten.quote:
Wat voor spul gebruik je? Ik wil dat ook.quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
Niemand thuis vond assets leuk van gele klauw, behalve mijn broertje die even lang is.
En toen zei ik
wow we zitten echt op dezelfde golflengte!!!!!
Wat ben jij allemaal aan 't uitspoken, veel studielast?quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga eens aan het werkFoei foei
ik zit op de grens van rdam ben in 2 min in rdamquote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik woon net buiten Rotterdam. Jij woont in Schiedam, ik woon eigenlijk nog dichterbij.
Ok. Maar ik heb een schuur die je voor 150 euro p/mnd kan huren.quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zit op de grens van rdam ben in 2 min in rdam
Waarom wil jij uit huis dan? Ik vermoed dat je na een week dood bent.quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom zou je op je kamer mogen eten als je je mond brandt?quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een keer gedaan alsof ik mijn mond brandde aan het eten, zodat ik op kamer kon eten.
hoogstens een keldertjequote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
150 euro krijg je in arnhem nog geen kamertje mee
Incorrectquote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe grootquote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ok. Maar ik heb een schuur die je voor 150 euro p/mnd kan huren.
Vrijwel nergens man. 16 m2 kost al ca. ¤300.quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
150 euro krijg je in arnhem nog geen kamertje mee
Zo ben ik van nature.quote:Op maandag 4 november 2013 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat voor spul gebruik je? Ik wil dat ook.
En dan heb je een kamer voor een zeer nette prijs!quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrijwel nergens man. 16 m2 kost al ca. ¤300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |