Jij was toch zo tegen klonenquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
[..]
Gewoon een account dat ik heel soms gebruik, why
Alsof niet iedereen kloons heeft
Doe je nog wel eens Curve Fever? Ik heb morgen tentamen dus elke vorm van SOG grijp ik met beide handen aan.quote:
Leuk dat je er TR's mee indient!quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
[..]
Dit boeit werkelijk waar helemaal niemand.quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
Waarom is Ceviche uit de OP gehaald
[ afbeelding ]
Elke dag, vanmiddag weer een tijdje gedaanquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens Curve Fever? Ik heb morgen tentamen dus elke vorm van SOG grijp ik met beide handen aan.
Ik heb geen kloons, ondanks al het gezeikquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
[..]
Die kans is nihil.quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze keer wel een chick er onder
Het viel mij niet eens op.quote:Op maandag 4 november 2013 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit boeit werkelijk waar helemaal niemand.
zit je nu aan xcachet's kant?quote:
Ik ben alleen tegen klonen als mensen dat permanent doen. Ik post nu alleen met dit account hier omdat ik niet met mijn 'gewone' account hier wil inloggenquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zit je nu aan xcachet's kant?
Wtf nice. Dit motiveert mij om nu weer te gaan oefenen, want het is voor mij alweer een tijdje geleden. Ik plaats een TR als ik door jou mijn tentamen niet haal hè.quote:Op maandag 4 november 2013 19:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Elke dag, vanmiddag weer een tijdje gedaanVerslaafd
Wat is dit nou voor gejank? Ik heb GEEN TR gestuurdquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Leuk dat je er TR's mee indient!
De hele tijd al!quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zit je nu aan xcachet's kont?
Oh, gaan we weer kanten kiezen? Hij maakt een opmerking. Dude.quote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zit je nu aan xcachet's kant?
haphaphapquote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, gaan we weer kanten kiezen? Hij maakt een opmerking. Dude.
Doe datquote:Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wtf nice. Dit motiveert mij om nu weer te gaan oefenen, want het is voor mij alweer een tijdje geleden. Ik plaats een TR als ik door jou mijn tentamen niet haal hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |