Stu is aanwezig, dus jaquote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, er is echt een TR geplaatst?
top secretquote:
Goed zo Fopje, laten we de lijntjes strak houden. Ik doe ook mijn best om iedereen in het gareel te houden, maar fijn dat er nu hulp komt van hogere hand.quote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Fopje het volgende:
Hallo kleine kinderen. Geen topics meer kapen he? Foei.
En nu weer verder.
quote:
Doe chill tegen xcachet of ik dien 1.000 TR's inquote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omdat een paar FOK!kers hun pener in je willen steken betekent het niet dat je de queen uit kan gaan hangen
Mooiequote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed zo Fopje, laten we de lijntjes strak houden. Ik doe ook mijn best om iedereen in het gareel te houden, maar fijn dat er nu hulp komt van hogere hand.
xx Rodawa (noslijmbal)
oh wauw.quote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe chill tegen xcachet of ik dien 1.000 TR's in
quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pak je dekbed maar vast weer te voorschijn
Jij was toch zo tegen klonenquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
[..]
Gewoon een account dat ik heel soms gebruik, why
Alsof niet iedereen kloons heeft
Doe je nog wel eens Curve Fever? Ik heb morgen tentamen dus elke vorm van SOG grijp ik met beide handen aan.quote:
Leuk dat je er TR's mee indient!quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
[..]
Dit boeit werkelijk waar helemaal niemand.quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
Waarom is Ceviche uit de OP gehaald
[ afbeelding ]
Elke dag, vanmiddag weer een tijdje gedaanquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens Curve Fever? Ik heb morgen tentamen dus elke vorm van SOG grijp ik met beide handen aan.
Ik heb geen kloons, ondanks al het gezeikquote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef Asa het volgende:
[..]
Die kans is nihil.quote:Op maandag 4 november 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze keer wel een chick er onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |