quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hoor, 100 zeikposts en dáár over vallen
Niet eten scheelt je flossen voor morgenquote:
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Ik moet morgen voor deel 2 van de wortelkanaal en geloof het of niet, ik heb d'r bijna zin an![]()
Nee doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!quote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of ik morgen met De Held op de foto mag, of zou dat raar zijn![]()
quote:
Nu heb ik de slappe lachquote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Laysa het volgende:
* Beetje beteuterd naar mn koffie kijkt*
Doen! En dan vragen of je 'm mag weddenquote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vragen of ik morgen met De Held op de foto mag, of zou dat raar zijn![]()
Tien voor driequote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Niet eten scheelt je flossen voor morgen![]()
Hoe laat mag je je bek opentrekken? Ga ik voor je duimen
Ja, truequote:
Weet je wat leuk is....samen op de röntgenquote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, true
Maar ik vind het al zo heerlijk dat ik tot nu toe echt GEEN SPOOR van zenuwen heb voor morgen. Dat was vorige week wel anders, toen had ik de dag ervoor en de avond ervoor en de nacht en de ochtend al minstens 16 keer gehuildNu denk ik 'oeh, ik ga met die beste kerel op de foto morgen, leuk!'. Da's al een heel verschil whehe.
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
Ja, true
Maar ik vind het al zo heerlijk dat ik tot nu toe echt GEEN SPOOR van zenuwen heb voor morgen. Dat was vorige week wel anders, toen had ik de dag ervoor en de avond ervoor en de nacht en de ochtend al minstens 16 keer gehuildNu denk ik 'oeh, ik ga met die beste kerel op de foto morgen, leuk!'. Da's al een heel verschil whehe.
Proestquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is....samen op de röntgen![]()
heeft vast niemand
Als je gaat pannieken kan ik het tot hier vast horenquote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien voor drie
Tot eergister had ik in mijn hoofd dat ik weer om 13 uur moet, maar op mijn kaartje (en in de herinneringsmail![]()
) staat 14.50 uur.
Het is maar goed dat ik (wrs) niet meer zo hysterisch ga panieken, anders duurde het wel erg lang tot ik moest whehe.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft vast niemand
Da's wel heel spiesjaal jaquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
heeft vast niemand
Wat fijn tochquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
Morgen overdag van te voren ga ik heus wel een beetje zenuwachtig zijn heur, want ik vind het alsnog een eng idee dat ze er staafjes in gaan doen enzoMaar ik durf met 99,9% zekerheid te zeggen dat ik geen traan ga laten morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
God, wat een verschil, wat een zaligheid!
Ja en het is niet uit te leggen aan niet-bangeriken, het enorme verschil nu qua avond-ervoorquote:
Je kan de wereld aanquote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
Ja en het is niet uit te leggen aan niet-bangeriken, het enorme verschil nu qua avond-ervoor
Zelfs mijn hart deed letterlijk pijn van angst, leg dat maar eens uit aan anderenEn nu nakkes
![]()
Jubeldejubel
Liefquote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga voor de deur staan, hoor ik niemand gillen ga ik weer weg en anders vang ik je op en sla de ta op zijn kneiter
Echt? ik heb geprobeerd de eerste aflevering te kijken, maar het leek zo niet op het boek qua tijdslijn dat ik ben afgehaakt....sws verfilmde boeken van king vallen wat mij betreft altijd tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Vanavond weer Under The Dome, vind ik zo'n leuke serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |