Dat zou ik ook denken maar met die Q weet je maar nooit wat ze bedoelt.quote:
Mijn koplampen zijn recent nog officieel geplet en die doen het nog, maar mijn display is iets minder dus moet nodig naar de brillenboerquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik las dit bericht heel anders met koplampen en displays![]()
![]()
Doet mijn garagemeneer gratis.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
De mijne ook maar die zijn té gewend aan mijn appeltaartjes.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
![]()
Veel plezier, ik heb m ook aanstaanquote:
Dat komt ook omdat ik op je wacht, mét kadootje én HHH, daar is de tandarts terstond een eitje bij vergelekenquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Mijn koplamp van de Smart is ook stuk, daar kan je ook niet zelf bij.
Soms verlang ik echt naar vroeger, toen je nog gewoon zelf een reserveset lampjes had en dat zelf kon vervangen. Nu moet ik weer naar de garage en rekenen ze te veel geld voor 1 lampje
Het góede nieuws is... we zijn nu uren verder en ik ben nog steeds niet bang voor morgen
Ditoquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik moest even drie keer 'roomspray' lezen
Maar het is roemspreej dus, geen roomspay, zoals ik het las.
Ik was 17 euro kwijt. Bij kwikfit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Soms verlang ik echt naar vroeger, toen je nog gewoon zelf een reserveset lampjes had en dat zelf kon vervangen. Nu moet ik weer naar de garage en rekenen ze te veel geld voor 1 lampje
Het góede nieuws is... we zijn nu uren verder en ik ben nog steeds niet bang voor morgen
Dat hoeft ook helemaal niet want je gaat met hem op de foto, dus waarom zou je daar bang voor moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Sissy die heb ik vroeger allemaal gekeken als jong meisjequote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man is best heel erg cute, Die was een film aan het zoeken tussen de 8000 of zo, klikte de verkeerde aan, was het een Sissi-film. Daar hij weet dat dat een jeugdzonde mijnerzijds is wilde hij hem laten staan![]()
We hebben uiteindelijk een andere film gekeken (met veel geweld en zo) maar ik heb toch echt een toffe man
Ja daarom ga ik nu naar bed zodat ik nog lang jeugdig blijfquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat oude mensen juist minder slaap nodig hadden
Klopt helemaal, zolang je geen hont hebt die HHH heet en als de dood voor onweer is is gedeeltelijke insomnia echter geen echte keuze maar een vrijwillige plichtquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat oude mensen juist minder slaap nodig hadden
quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef indaha het volgende:
Ja daarom ga ik nu naar bed zodat ik nog lang jeugdig blijf
Hap hap hapquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Klopt helemaal, zolang je geen hont hebt die HHH heet en als de dood voor onweer is is gedeeltelijke insomnia echter geen echte keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |