Godver. Nu zit ik er nog serieus over na te denken ookquote:
Gewoon een gekkie. Verder niks denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:30 schreef Quotidien het volgende:
Geniale serie, is er al bekend welke gedragsstoornis die Martijn heeft?
Dat er genoeg van rondlopen sluit niet uit dat hij wel degelijk een stoornis onder de leden heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon een gekkie. Verder niks denk ik
Er zijn er genoeg zoals hem in Nederland.
Vorige keer was het ook mogelijk lid te worden via FOK! en kreeg je je geld daarna gewoon terug en als extra een abo van FOK!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Godver. Nu zit ik er nog serieus over na te denken ook
Maar ik doe het niet
Het heeft wat trekjes van narcisme maar veel meer kan ik er niet aan ontdekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat er genoeg van rondlopen sluit niet uit dat hij wel degelijk een stoornis onder de leden heeft.
quote:
Gelijk een stickertje opplakken?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Dat er genoeg van rondlopen sluit niet uit dat hij wel degelijk een stoornis onder de leden heeft.
Ik wil deze man wel labelen ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gelijk een stickertje opplakken?!
Nee, man.
Het Oplichter-virus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:30 schreef Quotidien het volgende:
Geniale serie, is er al bekend welke gedragsstoornis die Martijn heeft?
Jij identificeert je met hem ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gelijk een stickertje opplakken?!
Nee, man.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij identificeert je met hem ofzo?
Er is wel degelijk iets mis met die jongen lijkt me.
kan voor sommigen een soort verlossing zijn omdat ze eindelijk weten waarom ze 'anders' zijn. je hebt echter ook types die zich er dan achter gaan verschuilen (zoals zo'n Roy: "JAAAAA ik heb een beetje ADHD ensooow en daarom kan ik niet werken!!" )quote:
Ja, maar waarom anderen in een hokje plaatsen?quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
kan voor sommigen een soort verlossing zijn omdat ze eindelijk weten waarom ze 'anders' zijn. je hebt echter ook types die zich er dan achter gaan verschuilen (zoals zo'n Roy: "JAAAAA ik heb een beetje ADHD ensooow en daarom kan ik niet werken!!" )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |