SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die goldcup, stond net 10-0 voor na 45 minuten tegen iemand die doorspeelde. Daarna ging hij eigen doelpunten maken (28-0). Volgende potje 6-1 met rust en potje daarna na 20 minuten 3-0 voor en ragequit. Wat een drama niveau
Movember ding ook in een keertje gewonnen, 1 lastig potje
Toch niet zo snel ds2![]()
![]()
Ik ga volgens mij voor het eerste in vele jaren geen COD kopen
Heb GTA en Fifa vind dat wel best. Ga bovendien liever FM14 doen dan COD![]()
Ik wist geen TT. Dat jij dan weer zo moet doen is jammer. Bovendien is de titel dubbelop.quote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Die goldcup, stond net 10-0 voor na 45 minuten tegen iemand die doorspeelde. Daarna ging hij eigen doelpunten maken (28-0). Volgende potje 6-1 met rust en potje daarna na 20 minuten 3-0 voor en ragequit. Wat een drama niveau
Movember ding ook in een keertje gewonnen, 1 lastig potje
Toch niet zo snel ds2![]()
je bent zelf een Choco princequote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
Choco prince is goddelijk icm koffie
ik wil meerAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:![]()
nergens voor nodig ditSandro >>>>quote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dus![]()
Sandro.quote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yaya Touréquote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dus![]()
In niet willekeurige volgordequote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dus
Diaby
Paulinho
Dembele
Sissoko
Fer![]()
Leivaquote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
geen ideequote:Op maandag 4 november 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
He Tim ga je weer voor arsenal woensdag?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en terechtquote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tfoodrestaurant.html
loool![]()
Zag hem net.quote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
looolWel terecht voor dat wijf.
![]()
lolquote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
looolFeyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |