abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 04:57:58 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_386933
Als een programma niet scoort kun je er altijd nog sex ingooien. In ieder geval doen de bussagiers het dit keer zelf, wellicht in een poging de kijkcijfers iets op te krikken ??. Over krikken gesproken, het leek er verdacht veel op dat Koen en Mariska iets uitspookten onder de dekens. In ieder geval heeft de officiele site van SBS er ook de mond van vol Lees ook het bus forum van femfatale met de streamverslagen van die nacht.
of
http://debus.mediahits.nl

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 11 oktober 2000 @ 10:54:36 #2
5329 berend
Sombrero Negro
pi_389204
Wat Richard betreft heb je gelijk. Maar op en neer gaan onder de dekens kan er ook op duiden dat iemand last had van z'n aambeien
Ik hou van puzzelen...
  woensdag 11 oktober 2000 @ 11:52:20 #3
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_389294
Jah...en ze vroegen elkaar of het ook in de vorige bus avondtuur was voorgekomen dat mensen sex met elkaar hadden...tja had toch ff db gekeken.. jobs en die meid van hem..

ach je moet toch wat: want een lange tijd zonder sex is gewoon nix!..

Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_391082
Ik heb echt met een grote glimlach zitten kijken gisteren... jawel jawel, de eerste sexscene in de bus is een feit.

Nu maar hopen dat Mariska woord houdt en inderdaad Koen voor het lapje houdt en hem vanaf nu achter zich aan laat lopen!

Die twee hebben nog veel in petto, laat ze alsjeblieft in de bus blijven. Ten eerste omdat Audrey toch niets toevoegt en ten tweede vanwege de escalaties die er echt nog wel gaan komen tussen Hans en Koen enerzijds en Mariska en Sandra anderzijds...

pi_391165
Heb gisteren toch wel met gemengde gevoelens naar het 'liefdesspel' van Koen en Mariska gekeken. Mijn 10-jarige dochtertje keek ook mee en vroeg wat ze daar deden.
Voor 't eerst vroeg ik me af, waar zit ik in godsnaam naar te kijken en voelde me een ware voyeur.

Wat een afgang voor Mariska (je gaat toch niet beweren dat je iemand wilt terugpakken en daarvoor vervolgens je 'eer' te grabbel gooien) 'T lijkt me vrij normaal dat je niet neukt met iemand waar je een 'hekel' aan hebt.

Schitterend om te zien hoe Hans als een klein jaloers kind reageerde op de flirt- en stoeipartijen van Koen en Mariska. Bang dat ze te populair gaan worden en hij de volgende keer dan zeker op de bank gezet wordt.

En het geroddel van Aminata, Audrey en Sandra over de volgens hun onterechte en niet beargumenteerde nominaties. PFffffffff, blijkt maar weer eens dat het een stelletje arrogante, zelfingenomen trienen zijn. Hoort bij het spel dames. Zijn ze soms verplicht bij jullie verantwoording af te leggen??? Dacht toch van niet!
Ze gedragen zich ook nog eens als zeer onsportieve verliezers. Dat kun je van Koen en Mariska onmogelijk zeggen. Die 'dragen' hun rol op de bank tenminste met opgeheven hoofd, zonder verwijten naar diegene die ze erop gezet hebben. Sportief en niet rancuneus
Sorry, een beetje veel off-topic.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_391178
En ik vond het dus helemaal niks!
uit
pi_391194
Oh, ja, wilde nog wat zeggen:
Ze moeten SBS6 aanklagen voor het propageren van onveilige sex B)
Oei, oei, zonder condoom (anders was het liefdesresidu wel in een balonnetje blijven zitten):0

Zwanger zal ze wel niet worden i.v.m. waarschijnlijk slikken van de Pil, maar wat te denken van SOA??? Koen lijkt me bepaald niet het type die daarin geen risico's loopt/neemt.

Trouwens, een volle condoom onder het kussen van Richard leggen leek me ook wel een geinige stunt. En dan gaan suggereren dat ie het met iemand, maar niet met Sandra gedaan heeft. Ben benieuwd hoe die hierop zou reageren.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_391384
Als ze echt veel kijkers willen hebben moeten ze de dekens uit de Bus halen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')