SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn ze ook aan het filmen met een aardappel![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee al die betere stats van Baines komen amper uit de verf omdat je met leftback toch bijna nooit tot een schot komt. Zeker die extra coins niet waard.quote:![]()
Thanksquote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee al die betere stats van Baines komen amper uit de verf omdat je met leftback toch bijna nooit tot een schot komt. Zeker die extra coins niet waard.![]()
![]()
Vandaag lekker 4-2 gewonnen van de koploper. Ze waren al een jaar ongeslagen, dus best knap van ons, als degradatie-kandidaat. Ik ben onze gelegenheidskeeper en pakte een paar lekkere ballen, plus bijna een penalty. Daarna veroorzaakte ik in de 82e minuut ofzo zelf een penaltyDie werd wel beter ingeschoten, maar ja, 2 pingels hadden ze nodig om mij te passeren. Ik mag wel stellen dat ik onze 3 punten heb binnen gesleept.
En ik maakte bijna een BegovicjeEr moest alleen nog net even een windvlaagje komen, zodat ie over de keeper zou stuiteren, maar dat gebeurde helaas niet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als Baines nou een 2nd if krijgt op cdmquote:![]()
Iemand die nog een tip heeft voor leuke orginele kits?![]()
Balo - Rossi is wel een goed duo beide nu hattrick in 1 wedstrijd Rossi zijn schot is echt goed alleen ik kan niet echt goed ruimte met hem maken vanwege zijn krachtIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
op het hele mediapark is de stroom uitgevallenquote:Op zondag 3 november 2013 23:07 schreef DutchSL het volgende:
Wat is er nou gebeurd dat ze geen licht hebben, ik keek niet ?
Nu wel, maar beeld is groen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |