Nee, ook een villa in het Gooi idd.quote:Op maandag 4 november 2013 08:59 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die zo eentonig zijn om te denken dat hij alleen de Lamborgini voor haar heeft gekocht.[ afbeelding ]
Natuurlijk zou hij ook de schenkbelasting betalen, etc, etc.
Tom Harinck, gouden gast is dat.quote:Op maandag 4 november 2013 08:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ouwe trainer van hem, rasechte Amsterdammer, vertelde op radio1 dat hij zich bij de trainingen in toenemende mate liet omringen met ja-knikkers, en toen is het fout gegaan...
Hij klonk als een echte Amsterdammer iig, die precies zegt hoe het is...quote:
In de K1 en aanverwanten gaat serieus geld om, ja. In Japan zijn dit soort jongens halfgoden. Afgelopen jaar zat ik in hetzelfde hotel als het K1 circus en je wil niet weten wat voor gekkenhuis dat was... allemaal bakvissen in de lobby, tvploegen voor de deur. Met oud en nieuw zijn er enorme vechtsportgala's die door miljoenen bekeken worden...quote:Op maandag 4 november 2013 08:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is toch geen voetballer joh, hij is een free fighter... gaat daar nou zo veel geld in om?
Maar 9 ton per jaar?quote:Op maandag 4 november 2013 10:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
In de K1 en aanverwanten gaat serieus geld om, ja. In Japan zijn dit soort jongens halfgoden. Afgelopen jaar zat ik in hetzelfde hotel als het K1 circus en je wil niet weten wat voor gekkenhuis dat was... allemaal bakvissen in de lobby, tvploegen voor de deur. Met oud en nieuw zijn er enorme vechtsportgala's die door miljoenen bekeken worden...
Uiteraard denk ik ook dat het een geintje is, zijn moeder wil helemaal niet rijden in zo'n bak.quote:Enneh, verder: iedereen die in Badr's geintje trapt:![]()
Ja, maar doet Badrtje dat?quote:Op maandag 4 november 2013 10:17 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat is nog weinig...
Er zijn jongens die nog veel meer verdienen.
Hij heeft een paar zeer goede jaren gehad, ja. Even los van z'n 'anger managementprobleempje' is het een heel aardige vechter. Het feit dat 'ie hier voor z'n akkefietjes met justitie niet heel bekend is zegt niet zoveel. Er lopen in Nederland meerdere jongens rond die een aardig zakcentje bij elkaar gemept hebben terwijl de gemiddelde Nederlander geen idee van hun bestaan heeft.quote:
Okee, maar als je nu een serieuze assessment zou doen?quote:Op maandag 4 november 2013 10:30 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hij heeft een paar zeer goede jaren gehad, ja. Even los van z'n 'anger managementprobleempje' is het een heel aardige vechter. Het feit dat 'ie hier voor z'n akkefietjes met justitie niet heel bekend is zegt niet zoveel. Er lopen in Nederland meerdere jongens rond die een aardig zakcentje bij elkaar gemept hebben terwijl de gemiddelde Nederlander geen idee van hun bestaan heeft.
Ik denk dat zijn financiële toekomst er op dit moment niet heel rooskleurig uitziet. Door de smetten op zijn blazoen zullen grote sponsordeals zoals hij die had met KIA er voorlopig niet inzitten. Verder is hij momenteel niet in een heel goede conditie, dus erg veel prijzengeld zie ik hem het komende jaar ook niet bijeen schrapen. Reken daarbij ook nog het niet geringe uurtarief van Benedicte Ficq en dan kun je je voorstellen dat 'ie er aardig aan zal moeten trekken de komende tijd... Hij zal veel evenementjes moeten doen denk ik. Lintjes doorknippen van winkelcentra in Marokko en zo. Zijn probleem wordt nog groter als hij straks daadwerkelijk wordt veroordeeld. Met geweldsmisdrijven op je conto kom je landen als Japan niet in en dat kost hem dan heul veul centjes...quote:Op maandag 4 november 2013 10:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar als je nu een serieuze assessment zou doen?
Ik heb geen idee wat Badr deed behalve trainen.quote:Op maandag 4 november 2013 08:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat voor day job had-ie dan?
Uitsmijter?
Ja, Federer is een schat van een man. Wat is het vermogen van die man? Heeft 80 miljoen euro verdient met tennis + elk jaar 17 miljoen euro aan sponsordeals: Gilette, Rolex, Mercedes en met nog enkele van die multinationals heeft hij een sponsorcontract. Dit jaar was een slechte jaar voor hem, maar zelfs in dat slechte jaar incasseert hij ca. 19 miljoen euro, inclusief 2 miljoen euro prijzengeld door zijn matige tennisprestaties. Maar goed, hij is het dubbel en dwars waard. Toernooibazen van de kleinere toernooien betalen hem forse startgelden om te komen, omdat hij zorgt voor volle tribunes, terwijl die zonder zijn komst half leeg zouden staan.quote:Op maandag 4 november 2013 02:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Er zijn momenten waarom ik mij afvraag waarom ik zo'n fan ben van Roger Federer, ondanks zijn matige tennisprestaties van het afgelopen jaar.
Dit topic bevestigt waarom: het is en blijft een fatsoenlijke vent, ondanks al z'n miljoenen.
Prima. Intelligente man die weet hoe hij zijn brood moet verdienen.quote:Op maandag 4 november 2013 08:52 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens gaan we het allemaal snel weten, weet je, want Abdoelkader Benali gaat een roman over hem schrijven...
Yes. Een beetje vermogend mens die groot wil uitpakken koopt voor zijn moeder een fatsoenlijke woning. Badr Hari 'geeft' zijn moeder een Lambo. Geen idee of het een stunt is, maar goed.quote:Op maandag 4 november 2013 12:45 schreef Aloulou het volgende:
Domme aankoop, een vrouw van deze leeftijd heeft niets daaraan. Daarnaast wordt die na aankoop in waarde alleen maar minder. Je kan je Marokkaanse moeder veel betere cadeau's geven dan dit.
Ja, las het gisterenavond. Volgens Quote een geschat vermogen van 5 miljoen euro.quote:Op maandag 4 november 2013 13:46 schreef Ener-G het volgende:
Natuurlijk is het een geintje, die lambo is niet eens van hem zelf maar van die bevriende zakenman
Denk dat het vermogen wat ie verdient ook wel meevalt, als ie een paar ton verdient gaat er ook nog een groot deel naar zn gym/begeleiders en coaches.
Nadal gaat misschien zelfs nog een paar stapjes verderquote:Op maandag 4 november 2013 02:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dit topic bevestigt waarom: het is en blijft een fatsoenlijke vent, ondanks al z'n miljoenen.
Die is het idd.quote:Op zondag 3 november 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wacht.... is het niet die Lambo van Peter Steenbakkers?
http://www.autogespot.nl/(...)i-aventador-lp700-41
Hij was vorige week nog bij een Marokkaanse tv-show, daar zal hij ook wel wat centen voor vangen.quote:Op maandag 4 november 2013 10:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn financiële toekomst er op dit moment niet heel rooskleurig uitziet. Door de smetten op zijn blazoen zullen grote sponsordeals zoals hij die had met KIA er voorlopig niet inzitten. Verder is hij momenteel niet in een heel goede conditie, dus erg veel prijzengeld zie ik hem het komende jaar ook niet bijeen schrapen. Reken daarbij ook nog het niet geringe uurtarief van Benedicte Ficq en dan kun je je voorstellen dat 'ie er aardig aan zal moeten trekken de komende tijd... Hij zal veel evenementjes moeten doen denk ik. Lintjes doorknippen van winkelcentra in Marokko en zo. Zijn probleem wordt nog groter als hij straks daadwerkelijk wordt veroordeeld. Met geweldsmisdrijven op je conto kom je landen als Japan niet in en dat kost hem dan heul veul centjes...
Ik heb zo her en der gelezen dat 'ie een miljoentje of zes bij elkaar geknokt heeft. Het afgelopen jaar zal daar een flinke deuk in hebben geslagen. Hopelijk heeft 'ie een goede financieel adviseur. Zoals het er nu uitziet zie ik voor hem de 'standaard' toekomst: beetje de portier uithangen, met een beetje mazzel een eigen sportschool. Met een beetje pech gaat 'ie dieper het circuit in en wordt 'ie enforcer van één of ander onderwereldbaasje. In dat geval haalt 'ie de veertig waarschijnlijk niet.
Want laten we wel wezen; als jij hoort dat Badr wat centjes bij je komt halen en je ziet 'm op straat, dan schiet je 'm vanaf een paar meter overhoop. Ik zou iig niet wachten tot 'ie voor m'n neus staat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |