Lol hij heeft een Ferarri, dan kun je wel zo'n huis bezahlen mag ik hopen jaquote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag op nieuw huis bezoek geweest bij een vriend. Die heeft een garage voor zn ferrari, ter grootte van ongeveer mijn hele huis. En dan de rest van zn huis nog. Damn
Als ik straks velen geld verdiend heb laat ik ook zo'n huis bouwen
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto'squote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag op nieuw huis bezoek geweest bij een vriend. Die heeft een garage voor zn ferrari, ter grootte van ongeveer mijn hele huis. En dan de rest van zn huis nog. Damn
das een redelijk "overdadig" huis inderdaad jaquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto's
ewquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
HUUUUUUUUUU ER LIEP NET EEN SPIN OVER MIJN GEZICHT![]()
![]()
![]()
![]()
Tering jantje wat een huisquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
das een redelijk "overdadig" huis inderdaad ja
quote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
HUUUUUUUUUU ER LIEP NET EEN SPIN OVER MIJN GEZICHT![]()
![]()
![]()
![]()
google maps satelliet view daarover is ook mooi, die hebben ook een joekel van een zwembad toch?quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ew
[..]
Tering jantje wat een huis
Dat is een zeer goeden vriend van je hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als in "dump Jodokus en trouw met hem"?quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een zeer goeden vriend van je hoop ik?
Ja volgens mij wel iddquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
google maps satelliet view daarover is ook mooi, die hebben ook een joekel van een zwembad toch?
Matige sequals van sleckten horror filmsquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mghehe, scream op tv. Jammer dat het een matig vervolg is.
Googelen op "spider burn down the house" was een zeer gevaarlijke onderneming bleek achterafquote:
vraag me altijd af wat voor mensen daar wonenquote:
Als in "is hij toevallig ook heel oud met hartklachten?"quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als in "dump Jodokus en trouw met hem"?
en heeft hij erectiele klachten?quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als in "is hij toevallig ook heel oud met hartklachten?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |