quote:
Nee want ik kon op je kruin spugen en ik ben 176 dus doei.quote:
En nee compenseren is wat jij aan het doen bent; stoere verhalen vertellen omdat je irl zo verlegen en stil bent. En ontkennen heeft toch geen zin aangezien teveel mensen dit kunnen bevestigen dus doei.quote:
Jij weet helaas te weinig van mij, Vas.quote:Op zondag 3 november 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want ik kon op je kruin spugen en ik ben 176 dus doei.
[..]
En nee compenseren is wat jij aan het doen bent; stoere verhalen vertellen omdat je irl zo verlegen en stil bent. En ontkennen heeft toch geen zin aangezien teveel mensen dit kunnen bevestigen dus doei.
doei
doei
doei
doei
dioeieofhisgyur8ih
quote:Op zondag 3 november 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
En nee compenseren is wat jij aan het doen bent; stoere verhalen vertellen omdat je irl zo verlegen en stil bent. En ontkennen heeft toch geen zin aangezien teveel mensen dit kunnen bevestigen dus doei.
doei
doei
doei
doei
dioeieofhisgyur8ih
Natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Bekijk je Uns' posts anders nadat je hem gemeet hebt ja?
Als jij betaaldquote:Op zondag 3 november 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
Godver. Ik wil naar de wok. Krul you in?
Iedereens posts bekijk je anders nadat je.hem of haar gemeet hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Bekijk je Uns' posts anders nadat je hem gemeet hebt ja?
Ik bekijk iedereen's posts nog precies hetzelfde.quote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Iedereens posts bekijk je anders nadat je.hem of haar gemeet hebt.
Amen sistahquote:Op zondag 3 november 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
doei
doei
doei
doei
dioeieofhisgyur8ih
Mama, ik word gepest op internetquote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij weet helaas te weinig van mij, Vas.
En dat je mij meteen weer naar beneden moet halen laat zien dat ik een gevoelige snaar heb geraakt en het dus klopt. Grgr
Oh ik alleen de eerste paar dagen na de meet of gewoon helemaal nietquote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoi ik heet peter heb bruin haar bruine ogen en ben lelijk en altijd nuchter.quote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik bekijk iedereen's posts nog precies hetzelfde.
Ik heb geen baan meer jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
leek me logischskere chicka altijd
Dat is omdat iedereen hier is zoals ze irl ook zijnquote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, je ziet gewoon 2 totaal verschillende kanten.quote:Op zondag 3 november 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik alleen de eerste paar dagen na de meet of gewoon helemaal niet.
Nee maar je krijgt een ander beeld bij users als je ze in het echt heb gezien.quote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
deal zolang je erna wel wat minder pijnlijke acties begaat.quote:Op zondag 3 november 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat me je vastbinden en slaan met m'n zweepje :$
Ok.quote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Het leuke is dat jullie al conclusies trekken zonder alle variables mee te tellen omdat de conclusie jou dan beter uitkomt. Ik heb zo mijn redenen. Meer hoeft er niet gezegd te worden.
ja idd.quote:Op zondag 3 november 2013 17:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oke man.quote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Het leuke is dat jullie al conclusies trekken zonder alle variables mee te tellen omdat de conclusie jou dan beter uitkomt. Ik heb zo mijn redenen. Meer hoeft er niet gezegd te worden.
Oh, ik had het nu over de mensen die ik gemeet hebquote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, je ziet gewoon 2 totaal verschillende kanten.
ja eerste tijd ja. Nu zie ik alle users die ik gemeet heb gewoon weer als users op het internet.quote:Op zondag 3 november 2013 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik alleen de eerste paar dagen na de meet of gewoon helemaal niet.
Nee, dat is omdat ik geen waarde hecht aan het internet. FOK!quote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is omdat iedereen hier is zoals ze irl ook zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |