Vol zitten en dooreten omdat het zo lekker is. I know that feelquote:Op zondag 3 november 2013 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
tapas
Zit altijd wel sneller vol dan ik altijd dacht
All you can eatquote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vol zitten en dooreten omdat het zo lekker is. I know that feel
Moet je alleen gaan met een koffertje en dan volledige maaltijd alleen nuttigen weggaan koffertje laten staan eenmaal buiten opplaksnor opdoen binnenkomen aan de andere kant van hetzelfde tafeltje gaan zitten volledige maaltijd nuttigen en koffertje oppakken en meenemenquote:Op zondag 3 november 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
Uit eten
Ga ik binnenkort ook maar weer eens doen
Je smaakt naar zwitsalquote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben ook rijk. Rijk van smaak. Proef me maar.
wauwquote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moet je alleen gaan met een koffertje en dan volledige maaltijd alleen nuttigen weggaan koffertje laten staan eenmaal buiten opplaksnor opdoen binnenkomen aan de andere kant van hetzelfde tafeltje gaan zitten volledige maaltijd nuttigen en koffertje oppakken en meenemen
Ik ben geen baby, dus hou maar op.quote:
Geile chicks vanaf seconde 2 al dus ik kijk!quote:
Jij bent die baasje.quote:Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wolla eindelijk leesverslag af, ik ben die baasje.
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
All you can eat in een wokrestaurant is wel baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |