vas en haar haremquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoppa, morgen met m'n chicks uit eten
Beat that.
Hey ik ook, tonijnquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoppa vanavond vis eten, en niet uit de zee
Nee, uit eten zeg ik tochquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En drugs doen zeker, ik heb je wel door
ik beat jou liever, daar hou je wel vanquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoppa, morgen met m'n chicks uit eten
Beat that.
Jonge ik had je post aangepast jonge. Dat was supergrappig.quote:
vullen, snapje. Heuheuheuquote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en daarna naar mijn huis en vul de rest maar in![]()
Wtfquote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice
Pas wel een beetje op. Heb ooit een smoke date gehad waarbij de chick eeb epileptische aanval kreeg door t smoken
ik lig in een deuk, helemaal dubbel gebroken botten dit dat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonge ik had je post aangepast jonge. Dat was supergrappig.
Daar gaat je avondquote:Op zondag 3 november 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik lig in een deuk, helemaal dubbel gebroken botten dit dat.
Bewijs je maar tegenover mij, ik weet toch wel de echte waarheid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, uit eten zeg ik toch. Jezus kan je niet lezen.
Leuk is andersquote:Op zondag 3 november 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf
Nou.. hopelijk gebeurt dat niet voor haar.
Maar stel ze gaat bad, heb al veel mensen getripsit.
Kan dat wel.
Oke, ik ga lekker tapas eten terwijl jij denkt dat ik aan de drugs zit. I'm fine with it.quote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bewijs je maar tegenover mij, ik weet toch wel de echte waarheid.
True, daarom gaan we ook gewoon dikke chillings zetten. Kan niks fout gaan.quote:
bobbaquote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Nestalgie het volgende:
Kom habbo met ze alle gewoon die chimeids hosselu jwz
Nice Nicequote:Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, daarom gaan we ook gewoon dikke chillings zetten. Kan niks fout gaan.
Je spreekt de waarheid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, ik ga lekker tapas eten terwijl jij denkt dat ik aan de drugs zit. I'm fine with it.
tapasquote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, ik ga lekker tapas eten terwijl jij denkt dat ik aan de drugs zit. I'm fine with it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |