Soberso.quote:
Hoppa vanavond vis eten, en niet uit de zeequote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoppa, morgen met m'n chicks uit eten
Beat that.
En drugs doen zeker, ik heb je wel doorquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beat that.
Nicequote:Op zondag 3 november 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soberso.
We gaan binnenkort een keertje filmpje pakken en ze wilde samen met mij een keer proberen te smoken.
Zoveel haatquote:Op zondag 3 november 2013 16:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
A trade I'd be willing to make anyday.
vas en haar haremquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beat that.
Hey ik ook, tonijnquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoppa vanavond vis eten, en niet uit de zee
Nee, uit eten zeg ik tochquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En drugs doen zeker, ik heb je wel door
ik beat jou liever, daar hou je wel vanquote:Op zondag 3 november 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beat that.
Jonge ik had je post aangepast jonge. Dat was supergrappig.quote:
vullen, snapje. Heuheuheuquote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en daarna naar mijn huis en vul de rest maar in![]()
Wtfquote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice
Pas wel een beetje op. Heb ooit een smoke date gehad waarbij de chick eeb epileptische aanval kreeg door t smoken
ik lig in een deuk, helemaal dubbel gebroken botten dit dat.quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonge ik had je post aangepast jonge. Dat was supergrappig.
Daar gaat je avondquote:Op zondag 3 november 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik lig in een deuk, helemaal dubbel gebroken botten dit dat.
Bewijs je maar tegenover mij, ik weet toch wel de echte waarheid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, uit eten zeg ik toch. Jezus kan je niet lezen.
Leuk is andersquote:Op zondag 3 november 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf
Nou.. hopelijk gebeurt dat niet voor haar.
Maar stel ze gaat bad, heb al veel mensen getripsit.
Kan dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |