Jawel, het is grappig.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ook maar niemand geeft ook een neuk
I dont give a shit. Ik voel me kut door die koppijn en dan straal ik kut uit.quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg jij omdat jij nu weer de hele tijd centraal staat terwijl er eigenlijk geen reet aan interessante dingen is gebeurd/vermeld dus iedereen vraagt zich een beetje af waarom dit zo lang door moet gaanhence de simpele
's of oké's
Dit is wel waar jaquote:
Heb je altijd hoofdpijn?quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
I dont give a shit. Ik voel me kut door die koppijn en dan straal ik kut uit.
Maar je kiest er toch zelf voor om shit te typen om te posten? Dan kun je dat toch ook gewoon níét doen als je kut uitstraalt?quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
I dont give a shit. Ik voel me kut door die koppijn en dan straal ik kut uit.
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus die ibuprofen en para's kicken wel goed in zeg, Doei doei migraine, hallo dromenland.
iscool manquote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet nog even kijken of ik vanavond kanals ik geen bezoek heb gaan we even heersen
Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Klojo120 het volgende:
Ik vind dat zo dom als mensen zeggen ik sta stijf van de paraceta of de ibu. Doet geen moer met me die shit
bieries of nakkie erbij jwz yoloquote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Klojo120 het volgende:
Ik vind dat zo dom als mensen zeggen ik sta stijf van de paraceta of de ibu. Doet geen moer met me die shit
Dit is wel waar. Met hoofdpijn doe ik die shit gewoon, dan maar pijn. Maar met migraine kruip ik in het donker onder mijn dekens en probeer te slapen totdat het over isquote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.
Netjes.quote:
Neh, gekloot met glow in the dark condooms.quote:
ligt eraan wie er voor de deur staat hequote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
iscool mangewoon als iemand aan de deur staat zeggen: wegwezen ik ga vanavond met een hete boy van zo'n forum gtaspelen. Werkt sws.
quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)
Oh dit is geen doodsverwensing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |