abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 00:00:47 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_386763

We gaan weer verder!

I'm getting too old for this....
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 00:04:40 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_386772
23:55 - 0:00
De bewoners zitten in de woonkamer te discusiėren welke landen er nu precies bij zitten en hoe de vlaggene ruit zien. georgie en ferdi zitten op de grond te naaien. Annet, Koos en Hieke zitten op de bank. De overige bewoners zijn niet in beeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 11:42]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 00:15:30 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_386799
0:10 - 0:15 uur

DE 2-de VLAG IS OOK GEREED
Ik weet niet welke, maar dit werd op de streams geroepen.
Bianca zit op dit moment (zo te zien iig) de laatste hand te leggen aan Duitsland!

pi_386808
Terwijl ik binnenkom zeggen net Hieke, Koos en Annet dat ze willen gaan slapen. Morgen vroeg weer op.

Over de hints nu denk ik. Robin lijkt het handig om te vragen welke landen er in de EU zitten. Hieke zegt dat ze geen antwoord krijgen, alleen een aanwijzing.

Ze hebben een mooi opzetje gemaakt. Er wordt gevraagd hoever ze met Engeland zijn. Het antwoord ontgaat me. Oostenrijk is makkelijk. Portugal heeft een groen balletje in het midden, dat zetten Hieke en Annet er ff bij. (beetje slecht geluid net, niet helemaal kunnen volgen).

Dees ligt op 1 van de banken. Ferdi loopt ook nog rond, hij overlegt met Hieke. Ik hoor heel veel geritsel, niet helemaal duidelijk waarvan.

Bianca is bezig met de Duitse vlag. Georgie staat ook iets te vertellen over vlaggen en gaat nu naar bed.

Hieke, Ferdi en Robin bewonderen de Duitse vlag, wat een mooie steekjes! Zo hoort het, perfect gedaan. Ferdi doet een naaimachine na Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Koos ook naar bed. De rest denkt wel dat het een mooi gezicht zal zijn al die vlaggen. Zou er eerst iemand weggaan en dan pas de vlaggen, dat zou jammer zijn. Ferdi denkt dat het wel voor het donker moet. Er wordt bevestigt dat het 's middags klaar moet zijn. Ze zijn er wel optimistisch over. Bianca gaat de Duitse vlag vannacht afkrijgen.

ff niet opgelet

Er wordt Ferdi verzekert door Hieke dat hij niet stinkt. En ineens gaat het gesprek over in brand in het huis. Bianca checkt of iedereen weet waar het blusapparaat staat. Ja dus. Het huis is vast heel brandbaar met al die kabels. Hieke zegt dat het daarom maar goed is dat ze de hele tijd in de gaten worden gehouden.

Ze kletsen nu door elkaar. Ferdi en Robin over klussen oid en Dees klaagt wat tegen Hieke.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_386829
Nu over hoe de vlaggen omhoog moeten strax, hijsen of klimmen.. Hieke en Ferdi durven ook wel te klimmen.

Robin zegt dat ze eigenlijk de lichtste persoon moeten nemen dus Dees de lucht in. Die grijpt de gelegenheid aan om daar weer eens te happen en het bekende geklaag begint...'Maar waarom zeg jij dan...' (..) 'En als ik .. dan zeg jij meteen...'

Het loopt niet echt hoog op, beetje gekibbel. En wij worden doorgeschakeld naar Kim en Georgie in de slaapkamer. Ze liggen wat te fluisteren. Alleen te verstaan als ik met mijn hoofd in de box kruip.

Bianca komt binnen en vraagt hoe het met de tortelduifjes gaat.

De reclame zet in.

Terug zegt Kim tegen Goergie dat hij terug moet in zijn eigen bed. Hij noemt haar een preutse trut en zij vindt het geen leuk geintje. Ze lachen wat.

Ferdi komt binnen:'Ik dacht dat jullie allemaal zo moe waren.'

Annet mengt zich ook in het gesprek en iemand fluit er heel irritant doorheen.

Tegen Koos zeggen ze dat ie een gluurder is. Annet heeft grote bumpers en Georgie wil een kusje van Kim als hij uit bed moet.

Annet over welke indruk de beelden (G bij K in bed) kunnen wekken. Kim:'Alleen dat we in bed liggen, meer is er niet gebeurd.'

Er wordt nog wat gestoeid door Georgie met Kim. De beelden zijn voornamelijk donker, geen infrarood. Georgie gaat liggen en hij slaapt vannacht dus kennelijk bij Kim in bed. Af en toe kletsen ze wat.

Kim:'Je hebt geen mannenhanden..'

Georgie is dit jaar niet op vakantie geweest. Op de achtergrond hoor je Bianca soms zingen en veel geklets.

Geef mij maar 1 stream in de woonkamer, veel leuker dan deze 2 pubers die aan het baltsen zijn.

pi_386835
Ze hebben het over .... pielewas. Georgie begrijpt het niet en ik ook niet.

Hieke komt ook naar de slaapkamer. Ze hebben het weer over een vlag met groen en een stip. Niemand weet het zeker.

pi_386840
Annet zegt dat ze wat aan het opruimen is, alles ligt door de war. Anders is ze 's morgens net Stevie Wonder.

Ze zingen een regeltje:'...pussycat wohowohowo...'

pi_386862
Hieke en Annet plagen Kim en Georgie een beetje. Annet stelde al voor een vlag te halen waar ze onder konden zoenen maar dat wilden ze niet. Georgie zegt dat hij van zijn vader niet mag zoenen in BB. Hij voelt zich nu net een 10-jarige, beetje handje vasthouden enzo...

Hieke:'Dat is al meer dan de meesten hier hoor..'
Georgie:'Ja, dat heb ik slim aangepakt, of Kim heeft het slim aangepakt want zij begon natuurlijk met dat voeten warmen..'

Mijn toetsenbord weigert dienst

Weer terug heeft Annet kennelijk gezegd dat Kim dikker is geworden want Kim maakt net de afspraak samen met Annet te stoppen met roken en af te gaan vallen.

Annet:'Ok'

Hieke is het er niet mee eens, Kim heeft een goed figuur. Die hoeft helemaal niet af te vallen....

Zo bedoelde Annet het ook niet, het viel haar gewoon op dat ze wat dikker was geworden. Maar toen Hieke protesteerde krabbelde Annet eerst terug met:'Nee, doe inderdaad nu maar niet anders wordt het teveel tegelijk..' En geen woord over Kim is niet te dik, dat komt pas als Hieke echt protesteert.

Kim zegt dat ze een jaar geleden om zo'n opmerking de spiegels zou hebben afgeplakt. Ze was heel onzeker over haar gewicht toen.

Er wordt wat gefluisterd. Kim verteld een geheim aan Georgie, iemand had haar iets in vertrouwen verteld. Annet en Hieke willen het nu ook weten. Georgie wil het zeggen maar Kim wil niet dat hij het verteld want het was in vertrouwen.

Het gesprek gaat over in iets anders:' Vanmorgen begon Kim zelf(..) brood bakken(..)'

En reclame...

Er is nauwelijks iets te zien in de slaapkamer zonder infrarood.

Ah, ik wordt op mijn wenken bediend, duidelijk beeld op stream 1 van Kim en Georgie.

Annet verontschuldigt zich nog maar eens over har opmerking net. Ze wilde niets negatiefs zeggen over Kim's gewicht, ze zag gewoon dat ze was aangekomen. Hieke en Georgie is het niet opgevallen, ze letten er ook niet op. Annet ook niet, maar toen Kim net iets van de bank pakte zag ze het aan haar buik..'

Annet zegt dat Kim en Georgie maar eens moeten proberen te zoenen. Dan weten ze of het bevalt. Kim knapt af als iemand niet kan zoenen.

Nog wat dollen over de eventuele kus. Georgie zegt dat hij Kim nu zo uit het bed zou duwen zo opgewonden zou ie dan worden.. (Met zijn harde l*l - Red.)

Hij vraagt of Kim wel kan zoenen en wat ze dan slecht zoenen vindt. Voornamelijk erg nat vindt ze vies. Annet heeft niet zulke goede ervaringen met het zoenen van mensen met plaatjes in hun mond. Met die leeftijdscategorie heeft Georgie nog niet gezoend.

Hij vist nog wat door over de juiste kus voor Kim. Dat varieert per persoon de techniek. Met hoeveel mensen heeft ze dan gezoend? Dat weet ze niet. Georgie:'Zijn het er zoveel dan?'

Kim doet Annet denken aan een verhaal...en ze begint een verhaal over een man, Curacao..
Samenvatting: Annet lag stokstijf naast die vent in bed, was helemaal nix..

Georgie:'En dat doet je aan Kim denken???'

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 10-10-2000 01:13]

pi_386879
Kim denkt dat Georgie weer flink gaat 'snatzen' als hij eruit komt want dat heeft ie zelf gezegd. Hij moet het niet steeds omdraaien'

De dames zeggen dat dat ook niet leuk is voor Kim.

Annet denkt dat er misschien een mug is. Ze gaat op jacht:'Tjeeez hier staat een camera, moe je zien!!!' Ze vindt het machtig interessant en probeert haar hoofd zowat door de ruit te duwen.

Annet zegt dat ze in het camerakruis chips hebben: 'Lekker gooi maar wat deze kant op..'

Annet bevingert nog steeds het beeld.

pi_386880
Annet zwaait naar de camera:'Hallo wie ben jij, ik ben Jan Klaassen'

Er wordt gezegd: 'Hee Scully'

Bianca komt dus binnen. Binnen enkele seconden klinkt haar 'Demmm'.

Georgie houdt Kim stevig vast in bed en vraagt naar de mening van Lol (de handpop).

Er wordt wel wat gesproken maar te zacht om te verstaan. Afgewisseld met wat gegiechel.

Daar is de handpop. Op zoek naar de leukste cameraman. Het is denk ik Bianca.

pi_386883
Het toneelstukje met de handpop gaat nog steeds door. Koos zegt dat hij dacht dat het Bianca was. Niet dus, wie het wel is kan ik niet zien. Robin misschien

Reclame....

pi_386886
Kim kruipt in haar eigen bed. Niet naast Georgie dus. Annet gaat plassen. Hieke en Bianca fluisteren wat saampjes. Het bed van Kim kraakt.

Ze willen morgen gaan hardlopen.

pi_386887
Annet kruipt ook weer in bed. Ze zeggen welterusten. Wat gezucht, geritsel van dekbedden en gegaap. En het wordt stil.

Beide streams staan al tijden op dezelfde slaapkamer dus geen idee of er nog anderen wakker zijn.

Hieke hoopt dat ze morgen een ingeving krijgt over de EU. Georgie denkt dat Turkije er wel bij zit.

En weer wordt het stil.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 10-10-2000 01:38]

pi_386893
01.45 uur Er heerst rust in de slaapkamer. Georgie draait wat in zijn bed. Stilte.....

Is er iemand wakker met een decoder die weet of ergens anders nog bewoners wakker zijn??

pi_386899
In de BBslaapkamer heerst nog steeds rust maar in de bus zijn Miranda en Koen behoorlijk aan het vozen geweest.

BB gooit er nog maar eens reclame doorheen

pi_386907
Op stream 1&2 geen verandering.

In de bus zijn Miranda en Koen weer als konijnen tekeer gegaan het laatste half uur.

Ik rook nog ff een sigaretje na de sex en dan zit mijn tijd er weer op voor vannacht....

pi_386931
04.00 uur

Als ik al lang vergeten ben dat de streams nog aanstaan klinkt er ineens rumoer... Snel het beeld erbij gepakt maar net te laat om te ontdekken wat er gebeurde

Kennelijk is iedereen wakker. Hieke rommelt wat aan de bodem van het bed van Kim (boven Hieke). Ze fluistert wat met Bianca.

Ook Koos was overeind geschoten maar hij gaat snel weer liggen. Kim draait zich nog eens om en laat haar bed lekker kraken.

Dan reclame op stream 1, ben net op tijd bij stream 2 om Georgie te horen:'Wel gek dat er niemand reageert, alleen Bianca die meteen zegt dat zij het niet was'

Niemand geeft antwoord. Hieke en Bianca gaan ook weer slapen en dan gaat stream 2 ook in de reclame...

Weer terug is het alsof er niets gebeurd is. Iedereen ligt weer plat en houdt zijn mond.

dinsdag 10 oktober 2000 @ 06:21:37 #18
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_386937
Hé Havoc, je vergeet de
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_386958
Stream 1 op Bianca (of Hieke) die nog slaapt. Er wordt heftig geademd. Verder ligt iedereen te slapen.
Dikke Snikkel
pi_387125
Ferdi zit op de bank en leest een boek....
in de verte zit iemand aan de eettafel volgens mij bezig met een vlag ..wie het is kan ik niet zien....
Desiree komt erbij en wenst Ferdi een goede morgen.......niet al te vrolijk overigens.....
Er komt een kip de keuken in gelopen...Ferdi geeft Desiree het advies om haar stem te verheffen als ze hem naar buiten wil jagen.......

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 10-10-2000 11:13]

pi_387153
Hieke Bianca en Desiree in de keuken.....Dees wast af en de rest dekt de ontbijt tafel..inmiddels is Kim ook wakker ......
koos loopt te mopperen dat ie niet geslapen heeft..
Dees tegen Kim; ik ga strax warm douchen..
Kim: o mag ik dan een emmertje warm water van jou voor een wasje.?
Dees; ja koos vroeg ook al om een emmertje...ik hoop dat ik dan nog warm water heb......?????

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 10-10-2000 11:34]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:46:40 #22
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387201
11:45 uur
De bewoners zitten aan de keukentafel te ontbijten.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 12:51:15 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387302
Annet wil iets in de vergadering gooien.
Alleen de dames zitten nog met haar aan de eettafel.
Ze wil vanaf 13.30 u. meer aktiviteit.

Gaan met die banaan zegt ze, en geeft een ieder van de dames daarna een high five.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 13:54:40 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387396
Weinig schokkends gebeurd het laatste uur.

Koos en Robin bij de eettafel.
Maken zo te zien de Ned. en de Lux. vlaggen.

Koos zegt tegen Robin dat hij , door de anderen, zo slecht geslapen heeft.

Dees gaat al het haar van Koos' hoofd nu uitdunnen.

dinsdag 10 oktober 2000 @ 13:55:43 #25
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387397
13:55
Desiree knipt de baard van Koos. Hieke heeft de Nederlandsew vlag van Koos overgenomen en is daar nu mee bezig. Robin zit erbij te zitten (meer doet ie niet)
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:12:32 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387420
Een waarschuwing van de redactie !!

Ze moeten de zenders omhouden, en niet met de antennes spelen, anders wordt men gediskwalificeerd.

dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:14:34 #27
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387422
14:10 uur
De BB-stem: "Bianca, doe jij je zender om.

Bewoners, jullie dienen allemaal je zender te dragen, niet met de antennes spelen en niet met de plugjes frutten, anders worden jullie gediskwalificeerd."

*Iets in die trant; ik was enkele meters van mijn pc-tje vandaan en ben zsm erna toe gehaast om het te verslaan voor jullie

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 14:15]

pi_387423
Kapsalon Desi .. voor al uw wensen

dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:24:50 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387444
Bianca is erg gepikeerd over de opmerking van de redactie eerder.
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:34:04 #30
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387461
Robin en Bianca in een pittige discussie over het kip-incident.

Bianca keurd de actie van Robin af, nadat R en K hierover beginnen volgens haar.
B. : je gaat toch ook niet met je auto met opzet op kinderen inrijden...

dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:39:44 #31
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387469
Het kleine konflikt is al snel weer over.

R en K zitten nog steeds bij de eetafel, en zijn bezig met de Ned. vlag zo te zien.
Vooral Koos is hiermee druk !

R. zegt dat het nu lekker weer is buiten.

pi_387474
modehuis 'Robain & Kooz' werken aan hun nieuwste creatie..

dinsdag 10 oktober 2000 @ 15:19:40 #33
3498 Barb
Graduated Fool
pi_387520
Okee, dan maar zonder geluid:

15.17 uur
Koos en Robin zijn ieder bezig met een vlag. Hieke loopt voorbij.Op de achtergrond staat Annette te turen naar een blauwe vlag.

Oww te gek reclame. Leuk voor zo'n eerste poging

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:02:41 #34
3498 Barb
Graduated Fool
pi_387630
16.00 uur
Stream 1 en 2 laten Koos en Robin zien. Nog steeds bij hun vlaggen. Hieke staat in de keuken en Desiree pakt iets van de tafel af. Ze praat nu met Robin en loopt weer weg.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:02:52 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387632
Nog steeds weinig bijzonders.

Het is koffietijd in huize BB.

Koos en Robin nog steeds aan het naaien aan de eettafel.
Koos heeft zijn Ned. vlag nu bijna klaar, maar twijfelt of de vlag het zal houden.
Robin is zo te zien met de vlag van Oostenrijk bezig.
R. twijfelt of ze de opdracht gaan halen, want alle vlaggen moeten nog af en er moet hout gehakt worden...

dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:29:24 #36
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_387703
Stream 1 nu op de huiskamer.

F. en G. zitten samen op de grond aan de vlag van Ierland te werken.
Desiree zit op de grond aan een voor mij onbekende vlag te werken ; het zijn de kleuren van Griekenland, maar alleen in grote banen blauw-wit-blauw.
Miranda naait op de bank aan de vlag van Spanje.

In het midden van het huis lag eerder de vlag van Finland.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 10-10-2000 16:32]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 16:38:12 #37
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387724
16:38 uur
Ferdi en Georgie hebben de Ierse vlag af!
pi_387787
Ferdi e Georgie gaan verder mer de Duitse vlag waar kim aan begonnen was.......
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 18:16:38 #39
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387962
18:10 - 18:15 uur
Desiree is op de grond bezig met een vlag. Robin heeft er net even bij gezeten. Ze waren heel stilletjes aan het praten, maar ik kon er niets van verstaan. Robin vraagt of Dees drinken lust en gaat het halen.
Desiree is bezig met een vlag met lichtblauw/wit/lichtblauwe banen Ik weet niet welke vlag dit moet worden.
Hij komt het meest in de buurt bij griekenland, maar dan klopt het nog niet...

Op de achtergrond wordt "de clown" van Ben Cramer gezongen (Of Jaques Herb, wat jij wilt)

Er zijn mensen aan het koken (ik zie ze alleen niet) Ik weet niet wie. Vanmorgen was afgesproken dat Annet vandaag zou koken en ferdi en Georgie morgen, maar volgens mij is er iemand anders bezig aan het aanrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 18:20]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 18:23:57 #40
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387990
18:20 - 18:30 uur
Op de bank zitten Koos en Ferdi te lezen. Of er op de andere bank iemand ligt weet ik niet zeker... Of er ligt iemand te slapen, of er ligt een groot zwart doek ofzo. (Ik denk het eerste en dan gok ik op Bianca)

Desiree zit in de woonkamer dus te werken aan een onbekende vlag. ik heb het net even nagekeken, maar geeneen europese vlag ziet er zo uit of lijkt erop. Ik ben benieuwd hoe zij hem straks noemen!

Er gebeurt verder weinig...

Desiree zucht diep (en ik ook)

*Cmmercial*

18:25 uur: Nog steeds hetzelfde liedje

Ik wou dat ze eens overschakelde naar een intressante stream. Zo houd ik het niet lang vol

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 18:30]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 18:31:43 #41
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_388003
18:30 - 18:50 uur
Desiree moppert wat als "stelletje kleuters", "belachelijk" etc. Koos reageert hier onverstaanbaar op. Waar het over gaat ontgaat me helaas, want ik zit nog steeds in de woonkamer te toereloeren.

...Tja, meer is er echt niet te vertellen...

Koos is inmiddels in slaap gevallen op de bank en Ferdi zit wat met zijn vingers te spelen. Op de andere bank slaap idd iemand, maar ik denk niet dat het Bianca is. Zo te zien blond haar, dus Kim of Miranda

Ik ben er ff tussenuit om te eten en de tv-uitzending... tot straks

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 10-10-2000 18:49]

dinsdag 10 oktober 2000 @ 20:11:13 #42
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_388169
20:00 - 20:10 uur
De bewoners hebben zo te zien net gegeten en zitten nu na te praten aan tafel. het gaat over de weekopdracht. Hieke heeft net het lijstje voorgelezen van de landen die zeker zijn. Ze missen er nu nog 2, volgens mij.

Ze gaan een hint kopen, maar hebben het er nu over hoe ze de vraag moeten stellen. Desiree: Als we vragen welke landen het allemaal zijn, dan krijg je 15 antwoorden (Ik zeg niks, red.)

Ze twijfelen over Denemarken, Turkeij, Zweden, Noorwegen, Zwitserland.

Ze discusiėren over de vlag van Portugal. Kim: Volgens mij is het groen met rood en dan een geel balletje, maar pak me er niet op als het niet zo is.

Iemand is laatst in Portugal geweest, maar weet het niet meer.

Hieke baalt hier verschrikkelijk van. "We zitten hier met z'n 1o-en en niemand weet het zeker."

pi_388337
21:00 uur
Robin en Annet(e) aan de afwas. Eerst imiteert hij haar en hebben ze een 'discussie' over roken tijdens het eten. Als geintje bedoeld. Beide met het meest overdreven platteland accent dat ze hebben. Annet(e) hoeft er alleen geen moeite voor te doen

Daarna nog steeds aan de afwas. Cruyf en de Boer beginnen zich met de afwas te bemoeien. Luister hier (1 Mb/MP3/2:31)naar de problemen die ze met de hoeveelheid afwas hebben.

ex-Graz stalker
  Moderator dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:26:45 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_388369
2030 - 2115 stream 3 & 4
Vlak na het eten. Georgie en Kim samen op de bank. Bianca hangt op de andere bank en kibbelt met Ferdi. Ferdi vindt het belachelijk dat B. een muntje (= ½ uur stroom) gebruikt om alleen wat water warm te maken voor koffie en thee. Ze zitten elkaar de hele tijd (vriendschappelijk) uit te dagen.
George: ze kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar..
Bianca tegen Ferdi, als hij door blijft gaan over de muntverspilling: rot nou maar weer op, ik hoef je niet meer te zien.
F: Geitekop
B: Babyface

Georgie zit in een dippie. Hij werd vanochtend wakker en wou naar huis. Bianca: ik weet wel hoe dat komt. Door de nominatie. Dan doe je je best, en als dje dan toch genomineerd wordt, dan heb je zoiets van: zoek het maar uit met z’n allen..
G: En dan krijg ik ook nog niet eens een zoentje van Kimmie. Gisteren wou ik ‘r een zoentje geven, draait ze gewoon haar hoofd weg!
K: ja hallo, Hieke was er ook bij, en Annet, en Koos..
Ferdi jent: Ooh was het daarom!
K: Nee, daarom was het niet alleen....
G: Ik wil geen zoentje. Dan wordt het alleen maar moeilijker en moeilijker..

Even later:
K: Je hoeft je geen zorgen te maken om de nominatie
G: Ik zou het oneerlijk vinden als ik er uit moet. Ik hoop ook niet dat Koos eruit moet. Dat zou ik ook oneerlijk vinden.
Bianca: Ik heb volgens mij de vorige keer mazzel gehad dat Darius op een bepaalde manier geprofileerd werd..

21:10
G: Ik weet ook waarom die broden van Robin zo hoog zijn. Hij doet er veel te veel meel in.
B: Nou die broden van hem zijn anders perfect. Het best van allemaal
K: Ja, die zijn toppie
B: Ik heb ook zijn manier van kneden overgenomen. Hij doet het heel rustig. Mooi hoor, moet je maar eens gaan zien..

(Offtopic: G. kijkt even sip. Volgens mij was het niet de bedoeling dat zijn opmerking uit zou draaien op een compliment voor Robin )

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 10-10-2000 21:30]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_388617
Kim en Ferdi zijn bij de oven bezig met het brood. Ferdi is bezig ze eruit te halen. Als ze naar binnen lopen vertelt Kim dat ze de maan ziet, dat is lang geleden....

Binnen ruimt Ferdi de broden op in de keuken. Miranda is aan de keukentafel bezig met de Engelse vlag.

In de tuin staan nu Hieke en Annet sterren te tellen. Ze zingen:'Als sterren aan de hemel staan' Frisse neus gehaald en ze gaan weer naar Miranda. Annet is nu ook aan het naaien. Hieke gaat op zoek naar haar aansteker en dan naar de asbak.

Iemand krijgt een complimentje:'Wat zit je haar leuk!'

Hieke geeft advies aan Annet over het naaien van de vlag. Miranda zegt dat dit grote stappen snel thuis is, grove steken. Hieke begint ook aan de vlag en steekt de naald in haar vinger ipv de vlag. Ze zegt dat ze strax thuis vlaggen gaat maken vorr het buurtfeest. Voor de Engelse vlag belt ze dan wel Annet ff.

Miranda vraagt of Hieke iets uit de knoop wil halen. Miranda lijkt Koos wel zegt Hieke. Miranda zag net hoe handig Hieke daarin is. Hieke gaat iets uithalen en Kim voegt zich bij het gezelschap. Zij komt ook helpen met de vlag.

pi_388624
De dames zouden wel een biertje lusten.

Het werkt het makkelijkst van links naar rechts met de vlag. Ze gaan ijverig door en er wordt meer gezucht dan gesproken.

pi_388632
Kim vraagt af en toe hoe het moet. Gewoon dwars erdoorheen dus. Dan wordt de achterkant wel lelijk maar ja. dat is toch maarde achterkant.

Hieke zegt iets over haar moeder:'Als mijn moeder me zo zou zien (..)' En dan:'Sorry mam...'

Kim neemt het advies om er dwars doorheen te gaan wat te letterlijk en vloekt af en toe als ze in haar vingers prikt. De rest reageert: 'Nou, Kimmie.....!!!'

Hieke kon niet slapen na het maken van de vlaggen gisteren. Ze moest eerst ff tot rust komen.

Wel gezellig zo bij elkaar zitten vinden ze.

pi_388653
Ze lachen wat mee met de heren in de woonkamer. Voor mij onverstaanbaar. Koos vertelt daar kennelijk iets. Annet gaat verder over contracten die je moet bewaren. Altijd bewaren zegt Hieke.

Iets over taxi nr 9

Het gaat over welke chauffer hun heeft gereden naar BB. Miranda had een bolle en ze dacht dat hij ook Hieke had gereden. blabla

Annet:'Welke vragen kreeg jij toen de taxi je afzette?'

Miranda wil iets vertellen maar Kim zegt dat er iets niet goed gaat met de vlag. Inderdaad zegt Hieke, dat klopt niet.

Miranda gaat verder met haar verhaal over de aankomst. Annet wil weten wat haar gevraagd werd maar dat weet ze niet meer. Er waren veel fotografen, mensen tot het hek. Ze vond het niet leuk dat ze met haar rug naar bepaalde mensen toe stond. Maar zo gaat dat in de consternatie.

Het geluid valt steeds weg en dan is er reclame...

pi_388677
Ze hebben het over het aantal dagen dat Jolanda in BB heeft gezeten. Eerst wordt 9 dagen genoemd, dan van woe t/m zat.

Koos komt even kijken naar de vorderingen met de vlag.

Dees wordt in de woonkamer onwijs in de maling genomen zeggen ze.

Ik hoor Ferdi:'Come on, kiss my asssssssss'

De dames zeggen dat er ook vrouwen zijn die dit de hele dag moeten doen in de fabriek. Hieke:'Dan krijgen ze een pak slaag als het niet goed is...'

Ferdi zegt iets over handen niet thuis kunnen houden en de dames roepen:'Desireeeeee!!!'

Ferdi rommelt wat in de keuken. Komt dan met Koos ff bij ze staan. Koos meldt dat hij gaat slapen. Ferdi verdwijnt ook weer uit beeld.

Morgen gaan de jongens koken. Donderdag brooddag denkt Annet.

Ferdi gaat de kippen afdekken.

pi_388688
Ferdi vindt dat de dames het subliem doen. Miranda gaat heel snel vindt Kim. Ferdi:'Miranda is een werkpaard!'

Ze klinken niet alsof ze het erg leuk vinden dat naaien.

Ferdi zegt dat hij ook zo naar bed gaat. Normaal is hij altijd de laatste zegt Hieke. Alles afsluiten enzo. Ferdi:'Alsof hier iemand wil inbreken...'

Ferdi snapt er nog steeds geen pepernoot van.

pi_388701
Dees komt ook kijken bij de vlag. Miranda denkt dat ze bij de volgende weekopdracht een dwangbuis krijgen. Hieke denkt dat ze het ergste zo wel gehad hebben. Dees gaat naar bed.

Op de achtergrond poetst iemand de tanden.

Georgie loopt door het beeld.

Hieke begint te zingen:'Met z'n allen, met z'n allen..'

Beelden nu van de badkamer. Het was Ferdi die aan het tandenpoetsen is.

pi_388710
Ferdi kleedt zich uit in de gang en in de badkamer poetst Georgie nu zijn tanden. Dees is daar ook bezig met iets.

Georgie verdwijnt uit beeld en Dees gaat zich uitkleden, net half in beeld. Ze trekt haar lila ponnetje aan.

pi_388717
Dees gaat d'r haar doen, de camera heeft wat moeite met het volgen van Dees die steeds heen en weer loopt. Ze is nu denk ik naar het toilet.

Ja dus, ze wast dan haar handen en stapt zwijgend in bed.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 10-10-2000 23:55]

pi_388749
Stream 1&2 staan allebei op een slaapkamer met zwijgende mensen...

Dees ligt in bed op cam 1 en Bianca op cam 2

Toch nog spannend genoeg voor een reclame tussendoor want daar gaan we weer.....

pi_388864
Hier mag een slotje op!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')