Voor jou?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Lijkt ne aardig traumatische ervaringen op te kunnen leveren.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:31 schreef Mirjam het volgende:
zolang je 'm niet in haar stomp steekt zal het alleszins meevallen.
hihahoquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:31 schreef Mirjam het volgende:
zolang je 'm niet in haar stomp steekt zal het alleszins meevallen.
Ja, jonge, wat verwacht je nou? Het is maar een been, en die prothese kan ze ws., wel aanhouden.quote:
Het lijkt me beetje creepy. Het is ook niet echt een mooie prothese ofzo zeg maar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom? Je weet het toch. Zie het probleem niet.
Er zijn nog wel wat andere dingetjes maar hier kan ik me wat moeilijk over heen zetten..quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, jonge, wat verwacht je nou? Het is maar een been, en die prothese kan ze ws., wel aanhouden.
Dan vraag je of ze 'm af doet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Het lijkt me beetje creepy. Het is ook niet echt een mooie prothese ofzo zeg maar.
Dan doe je het niet en ga je verder, ook opgelost...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat andere dingetjes maar hier kan ik me wat moeilijk over heen zetten..
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
weer niet of ik me hier wel over heen kan zetten
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jullie snappen niet dat ik dit wat creepy vind?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nee. Je klaagt wel steen en been hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
TS durft die sprong in het diepe niet te wagen, best sneu voor dat meisje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee. Je klaagt wel steen en been hoor.
Inderdaad. En zij maar steeds haar beste beentje voorzettenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
TS durft die sprong in het diepe niet te wagen, best sneu voor dat meisje.
Geen grappen daarover maken. Is echt niet leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Inderdaad. En zij maar steeds haar beste beentje voorzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |