abonnement Unibet Coolblue
pi_133209735
Wat een bazenteam, Phoenix Coyotes. _O_ Elk jaar weer hetzelfde. Ze 'horen' niet in de play-offs, maar toch staan ze er elke keer, en dit seizoen vermoedelijk opnieuw. Veel talent ook in o.a. Ekman-Larsson en Boedker.
pi_133210235
Het zou fijn zijn als een team dat ik in ieder geval een beetje leuk vindt de play-offs haalt dit jaar... :'(

Vorig jaar eindelijk eens de Canadiens, maken ze er een potje van tegen de Sens. Van de Jets verwacht ik ook niks dit jaar, Stars gaan ook hopeloos, Wild staan er dan redelijk voor maar zo leuk vind ik dat team ook weer niet.
pi_133210314
Wat slecht van de Ducks :')

2-0 voor tegen de Panthers, 2-3 verliezen :') En Anderson was zag er niet goed uit, man man man ....
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 13 november 2013 @ 11:01:22 #154
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133211253
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133213353
NHL refs trouwens weer hoor


Dus, een schot van een Tampa verdediger gaat in doel, wordt eerst niet opgemerkt door de refs. Anderhalve minuut later gaan ze dan toch reviewen, zien ze dat het een goal is. Waarna ze de goal toch maar afkeuren omdat er goalie interference zou geweest zijn. Niemand die hier ook maar iets van snapt, inclusief de Montreal commentators _O- man man
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_133222134
JAAAAAAAAAA _O_ Rolston EN Regier ontslagen bij Buffalo. Godverdomme eindelijk.

Hall of famer en Islanders/Sabres legends Pat Lafontaine wordt de nieuwe President of Hockey Operations (die staat boven de GM en Coach in de hiërarchie). Net als Burke in Calgary.

Interim coach Ted Nolan maakt het seizoen af. Hij was coach van de Sabres in 95-97, toen ze beide keren de play-offs haalden en relatief ver kwamen. Lafontaine was toen zijn topscorer in dat team van 96-97 met 91 punten. Lafontaine gaat nog op zoek naar een nieuwe GM.

Edit: Nolan nu aan het huilen om zijn terugkeer.

[ Bericht 12% gewijzigd door emokid op 13-11-2013 17:06:28 ]
pi_133227179
Dalhuisen eerste wedstrijd in de AHL als eerste Nederlander ooit en meteen een fight. Net als zijn eerste wedstrijd in de NHL(pre-season) en ECHL

Helaas geen beelden van de maandag. Maar hij denk ik goed naam aan het maken, tijdens zijn eerste NHL fight tegen een middleweight vet winnen en al op 6 fights in de minors, voornamelijk tegen spelers met een behoorlijke naam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 19:28:57 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133227227
ik heb wel beelden gezien, maar de fight zelf is niet echt goed in beeld ik zal ff zoeken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 13 november 2013 @ 19:32:43 #159
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133227361
Staan geen beelden op hockeyfights.com/ahl
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 19:34:11 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133227430

2:07 ongeveer, Dalhuisen in donkerblauw met #2 (volgens mij)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 19:35:07 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133227458
Jamie Schaafsma speelde vorig jaar overigens 1 wedstrijd met Houston Aero's maar daar gaat Dalhuisen wel overheen lijkt me :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133227482
He's LH. As a guy who's watched him for three years, I can give you a scouting report on him.

His shot his NHL calibre. At times my friends are I were begging him to shoot from our goal line, because he may be the only guy we know that can possibly take a shot from there and score. He has a quick release on his slap shot and knows when to use it, he usually doesn't hit the guy in front of him. It gets through traffic. Basically, he has offensive abilities. He did play with probably the best defensive defenseman in college in Danny Federico, so having someone like him on his side helped him a lot. I'm sure if he played with Mayfield he'd be fine.

He's a physical monster, probably the most physical defenseman in all of college. He hits to get through you, and makes his presence felt early. The best part about him signing in the professionals on Dalhuisen's personal level is he can now fight. If you fight in college, you get suspended. He's going to take his chances fighting the best of the best, and he could very well win those fights.

He has a very, very short temper. Like, very short. The second he gets pissed off, there's no off switch. If he's playing in Bridgeport, he's going to protect Nino, Nelson, Sundstrom, et al. This scares me into thinking he may turn into a goon for his career, but he's a good hockey player so I hope that's not what happens to him.

All in all, he's a good, physical defenseman. Does he have NHL potential? I would say yes because he has the size and the slap shot. If I had to compare him to anyone in the NHL, I'd say Marc Methot with more offense but probably weaker defensively.

Hoe speelde hij verder? Ik heb hem wel een paar keer gezien maar op div1b was hij veruit de beste verdediger.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133227574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
Jamie Schaafsma speelde vorig jaar overigens 1 wedstrijd met Houston Aero's maar daar gaat Dalhuisen wel overheen lijkt me :Y
Klopt overigens maar ik had het meer over een speler die in Nederland is geboren/opgeleidt. Ed Kea, van dorp en Wensink brothers zullen ook wel AHL gespeeld hebben.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133227593
Nathan Walker speelde als eerste ausie overigens al in de AHL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133227674
Geen YouTube linkie overigens?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 19:42:58 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133227775
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt overigens maar ik had het meer over een speler die in Nederland is geboren/opgeleidt. Ed Kea, van dorp en Wensink brothers zullen ook wel AHL gespeeld hebben.
ah ok, my bad then

maar wel echt gaaf van Dalhuisen hoor, volgende wedstrijd is vrijdag tegen Springfield Falcons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 19:44:36 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133227840
hij maakt er automatisch een embedded video van, ik weet niet hoe je er een los linkje van maakt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 19:44:56 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133227862
ik heb het naar je dm gestuurd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133227973
Dat was een vette loss in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 november 2013 @ 17:32:39 #170
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133257562
Flyers @ Pens 2-1

Pens een 3 game losing streak. Scoren weinig (Crosby na 8 games eindelijk weer, Malkin 10 games op rij niet). Het overschakelen naar LW-locksysteem zorgt voor een betere verdediging voor de neus van Fleury, dus dat zit (voorlopig) wel goed. Aanvallend is het huilen met de pet op. Veel strech passes, waar naarmate de game vordert steeds minder van aankomen. Verder wordt er weinig traffic gegenereerd voor de neus van de andere goalie en eindigen veel schoten van de verdedigers in een onbruikbare rebound. Daarnaast ook verschrikkelijk veel schoten naast de goal en de PP is een lachertje.

Bylsma heeft nog steeds werk aan de winkel, maar of het hem gaat lukken de Pens nog eens de SC te laten winnen betwijfel ik. Ik denk dat Bylsma daar de capaciteit niet voor heeft en zie het liefst dat hij vervangen wordt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133261863
I can't really hear what maniack was saying because i have a Stanley cup ring plugged in my ear

-Dan Bylsma - 14/11/2013
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 november 2013 @ 19:44:26 #172
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133261894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
I can't really hear what maniack was saying because i have a Stanley cup ring plugged in my ear

-Dan Bylsma - 14/11/2013
_O-
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133262059
Van wie is het origineel en tegen wie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 14 november 2013 @ 19:52:41 #174
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133262244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van wie is het origineel en tegen wie?
Die quote ben ik wel eens tegengekomen en ik dacht dat het van Patrick Roy is en tegen wie is een gokje: Mike Emrick?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133263137
JR
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')