Heb je daar exemplaren van in jouw omgeving rondlopen, en zo ja, wie is het en hoe vind je dat? Lach je erom, vind je het heel normaal of erger je je kapot aan de hysterische fan in kwestie?
Zo loopt er in mijn omgeving een ware K-Otic-verslaafde rond. Kenmerken:
-Rond de twintig
-Koopt nog elke week zowel Hitkrant als Break-Out in de hoop wat van deze mensen aan te treffen
-Haar vocabulaire telt niet veel meer woorden dan 'Anna', 'Bart' of 'K-Otic'. Tijdens het uitspreken ervan heeft ze een héél typische blik.
-Heeft al minstens dertig optredens bezocht.
-Keek ze me ook nog met van die grote glazige ogen aan toen ik zei 'het niet zo'n fantastische groep te vinden.' ('Echt niet?????')
-Elke keer als er een melodietje van klinkt wordt het zó hard meegebruld dat de muren er haast van gaan trillen.
En toch vind ik het best wel grappig. Ach, het is wel een aardig kind, alleen wat typisch.
quote:Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar er blijken dus uitzonderingen te zijn. Ik geloof dat ze 19 is.
Op maandag 30 september 2002 13:21 schreef Grobbel het volgende:
Ze is rond de twintig?? Ik dacht dat het fandom wat je beschrijft amper voorkomt boven de 15 jaren oud...
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 30-09-2002 13:24]
Jaren fan geweest van BSB, heb alles. Tijdschrijften, boeken, posters, handdoeken, sokken, blikjes, mokken, t-shirts, glazen, zeepjes, vlaggen, je kan het zo gek niet bedenken of ik heb het
En ik moet toegeven, het was een mooie tijd....hele mooie tijd. En ook wel een dure, maar goed
quote:Dan heb ik nog een redelijk exclusief feitje voor dr
Op maandag 30 september 2002 13:12 schreef postinggirl het volgende:
Je kent ze vast wel. De typische (hysterische) superfans van een of andere popster of popgroep. Elk blad kopen waar iets van het idool in staat, al kost het tien euro, en gerust die nieuwe versie van een oude cd met 2 extra nieuwe nummers kopen, zonder blikken of blozen, en krijsen/wegdromen bij elke afbeelding van de persoon/groep in kwestie.Heb je daar exemplaren van in jouw omgeving rondlopen, en zo ja, wie is het en hoe vind je dat? Lach je erom, vind je het heel normaal of erger je je kapot aan de hysterische fan in kwestie?
Zo loopt er in mijn omgeving een ware K-Otic-verslaafde rond. Kenmerken:
-Rond de twintig
-Koopt nog elke week zowel Hitkrant als Break-Out in de hoop wat van deze mensen aan te treffen
-Haar vocabulaire telt niet veel meer woorden dan 'Anna', 'Bart' of 'K-Otic'. Tijdens het uitspreken ervan heeft ze een héél typische blik.
-Keek ze me ook nog met van die grote glazige ogen aan toen ik zei 'het niet zo'n fantastische groep te vinden.' ('Echt niet?????')
-Elke keer als er een melodietje van klinkt wordt het zó hard meegebruld dat de muren er haast van gaan trillen.En toch vind ik het best wel grappig.
Ach, het is wel een aardig kind, alleen wat typisch.
Hier staat een filmpje tussen, waar ik in gespeeld heb en Martijn van K-otic ook. Ik denk niet dat veel mensen van het bestaan van deze 6 minuten durende film weten.
Maar voor de rest ken ik niet van dit soort figuren
quote:Kunnen we het filmpje ook zien
Op maandag 30 september 2002 13:25 schreef Fliepke het volgende:[..]
Dan heb ik nog een redelijk exclusief feitje voor dr
http://www.geocities.com/safirepictures/releases.htmHier staat een filmpje tussen, waar ik in gespeeld heb en Martijn van K-otic ook. Ik denk niet dat veel mensen van het bestaan van deze 6 minuten durende film weten.
Maar voor de rest ken ik niet van dit soort figuren
quote:Ja, ben wel benieuwd.
Op maandag 30 september 2002 13:27 schreef ivetje het volgende:[..]
Kunnen we het filmpje ook zien
quote:Ik heb vroeger in de klas gezeten bij iemand, inmiddels bezorg ik post op zaterdag en heeft zij al samen met een vriend een eigen huurhuisje, heb ik elke week wel rekeningen van de gemeente of iets anders, en moet ik ook nog eens de Break Out bezorgen en dat op je 20ste, en maak mij niet wijs dat het voor haar kind is (als ze die heeft, zou er niet van staan te kijken, maar dan is die nog te jong
Op maandag 30 september 2002 13:12 schreef postinggirl het volgende:
quote:Het staat misschien lichtelijk in verband met superfan zijn maar je hebt bandjes die live veel beter zijn dan op de cd. Of dat met K-Otic het geval is weet ik niet
De rest van dat rijtje vind ik mezelf niet in terug, gelukkig maar. Maar superfan idee is toch ook leuk, zo heeft iedereen zijn ticje wel. De een heeft 30 dure miniatuur autotjes en de anders heeft 30 k-otic concertjes bezocht
Ik kende ook zo'n gast, die was helemaal weg van Motorhead. Op zich niet zoveel mis mee, totdat hij een tattoo van het Motorhead-logo levensgroot op zijn rug liet zetten.
quote:Erm nee, heb het wel op videoband staan, dus wie echt geinteresseerd is... ja die kan me wel wat geld sturen natuurlijk
Op maandag 30 september 2002 13:27 schreef ivetje het volgende:[..]
Kunnen we het filmpje ook zien
quote:Nou, maakt ons dus weer dood met een blije mus...
Op maandag 30 september 2002 22:33 schreef Fliepke het volgende:[..]
Erm nee, heb het wel op videoband staan, dus wie echt geinteresseerd is... ja die kan me wel wat geld sturen natuurlijk
Ik was ooit bij een concert van Justin Sullivan (New Model Army) waar een groepje van dit soort lieden rondliepen; tattoos met de naam van de band, in het bezit van alle merchandise, ze volgden ook de buitenlandse concerten etc..
Maar tijdens het concert zelf stonden ze continue door de muziek heen te lullen
Het ging ze er blijkbaar alleen maar om "aanwezig te zijn" en de beste plekken voor het podium bezet te houden ofzo.
Gelukkig zei hun "held" er wat van.
En voor wat betreft die meisjes die staan te krijsen bij de optredens van de z.g boybands; de muziek speelt niet echt een hoofdrol voor ze.
Als de liedjes werden gezongen door een paar puisterige vetkleppen zouden ze daar niet staan. Omdat ze nog niet toe zijn aan een echt vriendje worden ze verliefd op zo'n zangertje.
quote:Hm, geen TV- of capturekaart in je PC zitten?
Op maandag 30 september 2002 22:33 schreef Fliepke het volgende:Erm nee, heb het wel op videoband staan, dus wie echt geinteresseerd is... ja die kan me wel wat geld sturen natuurlijk
Maar even ontopic: Dergelijke lui heb ik nog niet gezien. Ja, wel op TV natuurlijk, maar in mijn directe omgeving lopen niet van die figuren rond die een artiest of band ziekelijk verafgoden. Tenminste... ik ken ze niet.
quote:Nouhou, als je tegen beter weten in blijft volhouden dat de Beatles beter zijn dan de Stones, dan zit er toch echt wel een klein steekje los, hoor...
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:25 schreef Jane het volgende:
Alhoewel op dit forum inmiddels ook wel bekend is dat ik de muziek van The Beatles meer dan gewoon 'wel leuk' vind, ben ik toch nooit een hysterische fan geweest. Ook niet toen ik 13 was, of zo.
Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Hehehe...
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:05 schreef Nuoro het volgende:
Nouhou, als je tegen beter weten in blijft volhouden dat de Beatles beter zijn dan de Stones, dan zit er toch echt wel een klein steekje los, hoor...
Ik vind het pas echt raar als je als volwassene nog steeds een jaren zestig-oorlog tussen 2 bandjes in stand wil houden.
Lees je mee, Boudewijn Buch?
quote:Hoi Jane.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:15 schreef Jane het volgende:[..]
Hehehe...
Ja, ben idd wel gek, maar dat heeft dan weer niks met The Beatles te maken.Ik vind het pas echt raar als je als volwassene nog steeds een jaren zestig-oorlog tussen 2 bandjes in stand wil houden.
![]()
![]()
Lees je mee, Boudewijn Buch?
quote:Hoi Nuoro!
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:19 schreef Nuoro het volgende:[..]
Hoi Jane.
Zullen we maar gewoon lid worden van de Sinatra-fanclub?
quote:Is goed, want Sinatra is GOD!
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:23 schreef Jane het volgende:[..]
Hoi Nuoro!
Zullen we maar gewoon lid worden van de Sinatra-fanclub?
Heb je 'I concentrate on you' nou al gehoord?
Anders moet je zo maar even zoeken met KaZaA...
quote:Nee, was moeilijk te vinden. Maar ik blijf proberen.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:58 schreef Nuoro het volgende:
Heb je 'I concentrate on you' nou al gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |