Eerlijk gezegd vind ik hardcore op dit moment iets te frustrerend. Als ik weer iets langer speel moet het wel te doen zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:58 schreef hiddit het volgende:
[..]
jup maar aangezien die leeg in ben ik bereid hem op normaal te zetten
ik heb een paar uur hardcore zitten spelen en daarna weer normaal dan moet ik zegge zelf hardcore fijner te vinden maar snap wel dat mensen zeker in het begin normaal prettiger vinden om in te komen de mappen/wapens te leren kennenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef Niara het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik hardcore op dit moment iets te frustrerend. Als ik weer iets langer speel moet het wel te doen zijn.
server crash of game crash?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:21 schreef cherrycoke het volgende:
4 crashes allemaal binnen 10 minuten in hainan resort
gamequote:
misschien heb je hier wat aanquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
game
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x526b9042
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x526b9042
weer promotion kwijt omdat de game wederom crashtequote:
Misschien handig om ook te linken naar de server?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:47 schreef fyah het volgende:
OP update
Band of Fok!kers server
Je kan ons nu ook favoriten
Zou je willen doneren? We mogen het graag.
Vanwegen het geringe aantal donaties op dit moment, zijn er de volgende opties
1: ¤ 10 p/m voor VIP-status
2: ¤ 20 p/m voor VIP-status + in-game rechten + inspraak op mappen
voor meer info, PM hiddit.
Doneren kan hier: https://secure.multiplay.(...)emhqWXc9PWI3OGNjNQ==
8 crashes sinds 12 uur, lang geleden dat ik echt op mijn toetsenbord heb lopen rammenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ah de crashes zijn er weer, maakte me al zorgen.
Je bent progress niet kwijt, zo lang je maar NIET reconnect naar de server tot de map voorbij is. Doe je dat wel, dan ben je wel je progress kwijtquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:24 schreef cherrycoke het volgende:
fack this, ik kan zo niet normaal spelen heeft geen zin ook want je bent je progress gewoon KWIJT
gaat toch niet als de server constant vol zitquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je bent progress niet kwijt, zo lang je maar NIET reconnect naar de server tot de map voorbij is. Doe je dat wel, dan ben je wel je progress kwijt
Mijn progress was wel kwijt na enkele crashes, reconnect of niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je bent progress niet kwijt, zo lang je maar NIET reconnect naar de server tot de map voorbij is. Doe je dat wel, dan ben je wel je progress kwijt
Zo'n optie zie ik niet staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik geloof stereoscopic (3D) onder graphics
Tja... Bodyshots doen meestal geen 100% damage. Jij denkt dat het OP is om een snelle en goedgerichte headshot te maken, of dat het logisch is dat snel richten generfd moeten worden.quote:
Singleplayer vet? huhwhat? Was belachelijk ruk.... (en dat je de laatste missie 3x moet gaan doen is natuurlijk ook bs).quote:
Hoezo 3x? 2x begrijp ik maar waar komt die 3e vandaan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Singleplayer vet? huhwhat? Was belachelijk ruk.... (en dat je de laatste missie 3x moet gaan doen is natuurlijk ook bs).
niks doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoezo 3x? 2x begrijp ik maar waar komt die 3e vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |