Hij was al weggekocht onder 2,5k toen er nog voor 900c opkwamenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nicejammer dat ik altijd te laat ben met dit soort dingen
I know da feel broquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nicejammer dat ik altijd te laat ben met dit soort dingen
ik weet nog dat fransen toernooi in FIFA12quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij was al weggekocht onder 2,5k toen er nog voor 900c opkwamen
Al die UP Mangalas die mensen er goedkoop opzettenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet nog dat fransen toernooi in FIFA12een constante stroom llorisen die er binnen secondes voor 1k meer uitgingen
oepsquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef Roypsv het volgende:
V&A / [TK]PS3 GAMES LAST OF US & GTA V
haha dat is ook toevallig ik speelde gisteren nog tegen Nice to Michu xdquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
jammerdan
Bohh man utd gaat lekker
Ik vind Candreva echt kut namelijk.quote:
Ik heb er nog 2 te koop staanquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
nou ik heb er maar liefst 3 kunnen kopen
godverquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
6,5k dus over paar minuten zijn ze weg. In totaal 10-15 verkocht dus zo'n 70k winst
Hahaha daar geloof ik niks van. Zeker een dubbelaccount????quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
6,5k dus over paar minuten zijn ze weg. In totaal 10-15 verkocht dus zo'n 70k winst
Heb nog steeds 2x Lewan, 5x Lucas en 5x Dos santos, begint een beetje vervelend te worden dat ze niet verkopenquote:
GMTAquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat was ik net aan het toevoegen nadat ik had gepost maar jij post het ook meteen
Hangt een beetje af van de formatie en speelstijl. Met Cerci, Candreva, Cuadrado en Pepe heb je toch een redelijke keuze. Als je een grote spits hebt is Biabiany ook nog een mogelijkheid.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
GMTA
ok grapjen er stond eerst thorb
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die mensen die anders niks durven te zeggen doen nu een beetje stoer![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van de formatie en speelstijl. Met Cerci, Candreva, Cuadrado en Pepe heb je toch een redelijke keuze. Als je een grote spits hebt is Biabiany ook nog een mogelijkheid.
het zit je ook niet mee hequote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb nog steeds 2x Lewan, 5x Lucas en 5x Dos santos, begint een beetje vervelend te worden dat ze niet verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |