Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 13:30 |
![]() ![]() Lap data Lap length - 5.554km (3.451 miles) Race laps - 55 Race distance - 305.355km (189.739 miles) Pole position - Right-hand side of the track Lap record* - 1’40.279 (199.388 kph) by Sebastian Vettel, 2009 Fastest lap - 1’38.434 (203.125 kph) by Lewis Hamilton, 2011 Maximum speed - 310kph (192.625 mph) DRS zone/s (race) - Two straights Distance from grid to turn one - 300m Car performance Full throttle - 69% Longest flat-out section - 1233m Downforce level - High Gear changes per lap - 68 Fuel use per lap - 2.6kg Time penalty per lap of fuel - 0.104s Strategy Quickest complete pit stop in 2012 - 19.066s by Red Bull 2013 prime tyre**: - Medium (2012: Soft) 2013 option tyre**: - Soft (2012: Medium) *Fastest lap set during a Grand Prix **Pirelli’s compounds are softer than those used in 2012 Data sources: FIA, Williams, Mercedes ![]() ![]() ![]() ![]() Sport1 FP1: vrijdag 01 november, 09:55 FP2: vrijdag 01 november, 13:55 Samenvatting FP1/2: zaterdag 02 november, 09:25 FP3:zaterdag 02 november, 09:25 Quali: zaterdag 02 november, 13:55 Quali samenvatting: zondag 03 november, 13:00 Voorbeschouwing en race: zondag 03 november, 13:30 BBC heeft geen live uitzendingen, wel zijn er uitgebreide samenvattingen. Quali: BBC 1 | zaterdag 2 november | 18u10 Race: BBC 1 | zondag 3 november | 17u30 RTL (DE) Zaterdag: 12:00 Formel 1: Freies Training 13:30 Formel 1: Qualifying Zondag: 12:45 Formel 1: Countdown 14:00 Formel 1: Das Rennen 15:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights Streams Vrijdag 10.00 FP1 Vrijdag 14.00 FP2 Zaterdag 11.00 FP3 Zaterdag 14.00 Quali Zondag 14.00 Race Sfeerimpressie ![]() Rondje Abu Dhabi met Lewis Hamilton. ![]() ![]() ![]() ![]() Game On!! | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 13:36 |
Goeie OP ![]() | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 13:37 |
Lapo's:
| |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 13:38 |
Duh. ![]() ![]() ![]()
| |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 13:55 |
* Sally is inmiddels gezapt naar http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 13:56 |
Als RTL even stopt met reclames, kan ik het geluid van de stream syncen met de tv... | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 13:59 |
![]() http://www.gpupdate.net/e(...)-place-grid-penalty/ | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 14:00 |
Dat klinkt als een leuk technisch snufje ![]() ![]() Momenteel werkt hier streamen op de tv via hdmi-kabel, en de rest gaat op m'n laptoppie ![]() Mogelijk dat ik ook de qualy ga verslaan, dus dan kan ik wat minder kleppen hier... | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:01 |
Het geluid van mijn pc gaat naar de stereo hier ![]() | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 14:03 |
Dat was ik nog vergeten: ik heb ook het geluid naar m'n Home Cinema set... Oudje, hoor, maar het werkt nog ![]() | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 14:04 |
HF! | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:05 |
Wat is deze? Geluid klopt niet meer ![]() | |
Supersheep | zaterdag 2 november 2013 @ 14:05 |
http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show voor beter beeld en geluid | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:06 |
Aah, bij Mercedes hebben ze ook weer de gebruikelijke Escortes gehuurd zo te zien ![]() | |
Montov | zaterdag 2 november 2013 @ 14:06 |
Sport1 heeft het over de toekomstige vrouw van Rosberg. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:07 |
![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:07 |
Rosberg en een vrouw ![]() ![]() | |
ElmarO | zaterdag 2 november 2013 @ 14:08 |
Hij kan toch lesbisch zijn. ![]() | |
M90 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:09 |
Benieuwd wat ze met track limits gaan doen in de voorlaatste bocht | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 14:10 |
| |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 14:11 |
Te laat, en geen tijd: ik schrijf het nieuwsbericht voor FOK!sport. Dus: groetjes en veel plezier het komende uur aan iedereen! | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:12 |
RB op zacht, interessant. | |
opreis | zaterdag 2 november 2013 @ 14:12 |
penalties werd eerder gezegt geloof ik | |
M90 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:13 |
Beide red bulls op soft ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:13 |
Elke keer als ik weer een shot zie van bovenaf, dan kan ik alleen maar aan onderstaande denken ![]() Het enige stuk gereedschap wat Tilke ter beschikking had op het moment van tekenen ![]() ![]() | |
M90 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:13 |
Ja dacht ik dus ook, maar bijna iedereen gaat daar fout, Rosberg, Alonso.. ben wel benieuwd. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:14 |
Iedereen behalve Hamilton op zacht nu. | |
opreis | zaterdag 2 november 2013 @ 14:15 |
Grojean op zacht, gelukkig ![]() | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 14:15 |
Snelste tijd afnemen. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:15 |
''Ju á upshifting to ullee'' ![]() ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:18 |
Ik hoop nu echt dat iedereen gaat verbeteren ![]() | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 14:19 |
Van Dam vergist zich nu ook al in de vrouwen van de coureurs. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:20 |
Massa en Alonso halen het wel. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:20 |
En als je daar wél interesse voor hebt, koop dan de Flair ![]() | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 14:21 |
Giedo 3 tienden voor Pic. ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:21 |
Van der Garde weer de snelste ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:21 |
Giedo 0.3s sneller dan Pic ![]() | |
ElmarO | zaterdag 2 november 2013 @ 14:22 |
Dat doet Rosberg ook al. Zo heeft-ie waarschijnlijk ook zijn vrouw ontmoet. Ze wilden beiden dezelfde Flair pakken. | |
ElmarO | zaterdag 2 november 2013 @ 14:22 |
En netjes van Giedo. ![]() | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 14:23 |
Gutierrez ![]() | |
Funzel | zaterdag 2 november 2013 @ 14:23 |
Maldonado vierde, netjes hoor. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:24 |
Whaha, slaat de ene monteur de ander om de oren met de monitor van Maldonado ![]() ![]() ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:24 |
Massa een probleem? Track limits. | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 14:27 |
| |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:27 |
Hehe ![]() | |
Gort | zaterdag 2 november 2013 @ 14:30 |
Hij start in ieder geval voor die blunderkampioenen. Nu maar hopen dat ie een goede start heeft. Ik gun Giedo wel een puntje, dus mss kan Chilton er een paar frontrunners afrijden. En als Maldonado te horen krijgt dat ie niet naar Lotus gaat, gaat ie mss ook spannende dingen doen. | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 14:31 |
Vd Garde is wel vaker aan het klagen over anderen, nietwaar? | |
Beach | zaterdag 2 november 2013 @ 14:31 |
Anderen doen dat inderdaad nooit. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:32 |
Domme commentator hier: ''Nico Hamilton'' ![]() ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:32 |
Belgen ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:34 |
Weer een miniem verschil tussen Rosberg en Hamilton ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:34 |
Roept iemand die zijn eigen dorp nooit uitkomt ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:34 |
3 weekjes geleden toevallig nog. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 14:35 |
Toevallig zegt ie dan ![]() ![]() | |
Meike26 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:35 |
Iets met een stok, toch? | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:36 |
Ja, en toen kwam ik toevallig die stok tegen ![]() | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:37 |
Waar is Sauber? | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:38 |
6e en uitgeschakeld | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:38 |
Oh ja, big hulk vergeten. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:40 |
Dag Alonso ![]() | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:41 |
Afkoelen en nog een poging.. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:42 |
5 coureurs 17.8 in de eerste sector... | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:42 |
3 daarvan 42.6 in de tweede... | |
opreis | zaterdag 2 november 2013 @ 14:43 |
sowieso max 1 ferarri | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:43 |
Alonso haalt het niet... | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 14:43 |
Alonso ![]() | |
ElmarO | zaterdag 2 november 2013 @ 14:43 |
Alonso ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:43 |
Wat een drama dit ![]() | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:43 |
Helaas, banden verneukt in die mislukte vorige poging. Alo | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:44 |
Ferrarr ![]() | |
opreis | zaterdag 2 november 2013 @ 14:44 |
perez hulk en ricardo goed bezig Button en Alonso wel mattig zeg.. | |
Dos37 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:45 |
Alonso ![]() | |
Gort | zaterdag 2 november 2013 @ 14:45 |
Alonso kan wel aan de beademing. | |
Funzel | zaterdag 2 november 2013 @ 14:46 |
Haha koekkoek Alonso. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:46 |
Button zoveel langzamer dan Perez, vreemd. Misschien die lage temperaturen icm de lompe rijstijl van Checo. | |
M90 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:46 |
Vettel ook nog 2 sets soft? | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:46 |
Vorig jaar kwalificeerde Alonso zich toch als 2de in Engeland | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:47 |
Blijkbaar ligt die lage temperatuur Perez | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:47 |
Vorig jaar was Alonso bijna kampioen. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:47 |
Denk dat er nu niet veel gaat gebeuren, met 1 stop is het beginnen op medium het beste. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:47 |
Perez en Hamilton hebben een agressieve rijstijl, dat gaat dus mis bij hoge temps en veel bandenslijtage. | |
Beach | zaterdag 2 november 2013 @ 14:47 |
Alonso speelt toch bij Barca. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:48 |
Real Madrid | |
S95Sedan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:49 |
Ze kunnen beter massa houden daar bij ferrari... | |
M90 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:50 |
Ja dus, Vettel & Rosberg 2 sets soft nieuwe. Hamilton 1 + 1 met in/outlap | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:51 |
Idd... Ik weet nog dat Alonso zei dat hij met deze auto wereldkampioen kon worden. Na de 1ste 5 races dacht ik dat dat misschien kon gebeuren. 6 maanden later. Kwalificeert zich als 11de en Massa als 10de... | |
opreis | zaterdag 2 november 2013 @ 14:51 |
Lotus nog niet zo goed als ik dacht bij de FP's | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 14:51 |
Niet zo vaak als Vd Garde. Die heeft altijd wat te zeuren over anderen. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:51 |
Vettel en Rosberg hebben nog een extra set zachte banden over, de rest niet meer. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:52 |
Hulk gaat echt een paar keer DC worden bij een goed team. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:52 |
Lotus heeft het prijzengeld nodig, dus blijven vechten voor tweede plek. Ferrari zal wel bezig zijn met de 2014 Turbo auto. | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 14:52 |
Want? | |
opreis | zaterdag 2 november 2013 @ 14:53 |
wat is DC? ![]() | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:53 |
Hulkenberg is te groot, scheelt gewoon een paar tienden. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:53 |
Driver Champion | |
Weltschmerz | zaterdag 2 november 2013 @ 14:53 |
Kan Alonso wel een heel seizoen aan? Voorgaande jaren leek hij onder de druk te bezwijken, maar nu die weg is laat hij het weer afweten tegen Massa in de laatste races van het seizoen. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:54 |
Kijk hoe goed hij het doet met deze Sauber. Sauber is alles behalve snel, toch doet hij het goed in de races en kwalificatie en is hij normal gesprokken minimal 5 tienden sneller dan zijn teammaat. | |
S95Sedan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:54 |
Probleem met Alonso is gewoon dat het een koekenbakker is met teveel praatjes waar uiteindelijk weinig van terecht komt. | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 14:54 |
Ok. Ik ging ervanuit dat hij hetzelfde als DSQ bedoelde.... Waarom niet gewoon 'kampioen'? Communication error ![]() Anyway. de Sauber is zeker niet slecht hoor. Die hebben de laatste races flinke stappen gemaakt. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:54 |
Sauber is snel en Gutierrez is een ramp. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:54 |
Vettel weer pole... | |
Dos37 | zaterdag 2 november 2013 @ 14:55 |
Vettel wat ben je toch een held | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:55 |
Jammer, Lewis zijn onderkant kaput | |
S95Sedan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:55 |
Vettel, gewoon verdiend. 26 en dan al zo rijden. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:56 |
Coureurs kampioen klinkt super slecht en CK klink nog slechter. | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 14:56 |
Een goede auto helpt natuurlijk ook. Het is de combinatie. De RBR is gewoon ontzettend snel.... | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:56 |
WK en kampioen snapt iedereen gewoon? | |
kepler | zaterdag 2 november 2013 @ 14:56 |
Hij was wel de enige die Vettel nog van de titel kon afhouden, dus tja Alhoewel hij de laatste races een beetje de motivatie kwijt is blijkbaar ![]() | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:57 |
Alonso rijdt rond met el coche de puta madre in zijn hoofd. Massa wil graag een sneller stoeltje dan Williams misschien. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 14:57 |
Massa rijdt niet meer in dienst voor hem, en ze hebben nu gelijkwaardig materiaal. Alonso vind een competatieve teamgenoot niet leuk. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 14:58 |
Dat wordt dus leuk met Kimi. | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 14:59 |
Begrijpelijk. Wanneer je alleen voor de tweede plek moet rijden, is dat gewoon irritant en kansloos. Ik kan me voorstellen dat voor iemand als Alonso F1 nu effe gewoon niet leuk is. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 14:59 |
Web -0.1 | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 15:00 |
Ham, Mas, Hul 17.729, 17.835, 17.863 | |
S95Sedan | zaterdag 2 november 2013 @ 15:00 |
Gaan het zien volgend jaar. ![]() Mijn gok gaat toch weer naar Vettel. Dat helemaal ![]() | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 15:00 |
Vettel met KERS problemen? | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 15:01 |
Lotus voor 2e CC | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 15:01 |
Das kut voor Perez en Grosjean. | |
M90 | zaterdag 2 november 2013 @ 15:01 |
webber ![]() | |
kepler | zaterdag 2 november 2013 @ 15:01 |
Massa moet zich in de kijker rijden voor volgend seizoen, dus heeft nog veel motivatie. Alonso heeft niks te winnen, maar ook heel weinig te verliezen. Kan nooit goed zijn voor de motivatie ![]() | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 15:01 |
Geen Vettel ![]() | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 15:01 |
Zonde van die gele vlaggen. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 15:02 |
Welke taktiek gebruiken ze dit keer om Marks race te verkloten? | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 15:02 |
Vettel heeft KERS problemen. Of Red Bull heeft hem de verkeerde auto gegeven. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 2 november 2013 @ 15:02 |
3 stopper terwijl een 2 stopper veel sneller is | |
Mexicanobakker | zaterdag 2 november 2013 @ 15:03 |
Webbergod. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 15:05 |
Is Hamilton's auto nou schoongemaakt? ![]() | |
Mexicanobakker | zaterdag 2 november 2013 @ 15:06 |
Hulkenberg is trouwens echt een hele goede coureur | |
Montov | zaterdag 2 november 2013 @ 15:07 |
Met de brandblusser de rokende remmen geblust? | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 15:08 |
Nieuwe vorm van zeep? | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 15:11 |
In een direct duel komen met Vettel die hij dan gewoon verliest, omdat Vettel top is, en hij middenmoot. | |
Gramulanion | zaterdag 2 november 2013 @ 15:11 |
Webber zat daar wel heel dicht bij de witte lijn. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 15:14 |
Aangezien Kimi nog niet betaald is door Lotus, vraag ik me af of ze de oliedollars van Massa of Maldonado kunnen schieten. Icm met zijn grootte denk ik niet dat Hulk daar volgend jaar rijdt. | |
Nattekat | zaterdag 2 november 2013 @ 15:20 |
Vettel balen ![]() | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 15:21 |
[F1] Uitslag kwalificatie Abu Dhabi | |
Kenju | zaterdag 2 november 2013 @ 15:21 |
Er is wel een aardige lobby aan de gang om de regels in dit opzicht aan te passen... Rijders als Sutil en Hulkenberg hebben er gewoon ontzettend last van. Button niet echt overigens, aangezien die ontzettend mager is voor zijn lengte, 1,83m en slechts 70 kg.... Overigens moet je als team wel een aparte auto maken die op de rijder afgesteld is. Of ze dat willen is een tweede natuurlijk.... | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 15:30 |
Dan nog, Lotus heeft geld nodig en Pastor heeft ze. Kimi kost 20M, Pastor levert 30M op. Verder is die zeker snel en heeft goede en minder goede dingen laten zien. Maar kijk eens wat ze met Romain hebben gedaan, die was vorig jaar nog roekelozer dan Pastor. Ben geen fan van hem, maar hij heeft gewoon een paar goede dingen voor Lotus. | |
Dos37 | zaterdag 2 november 2013 @ 16:04 |
En terecht, je bent een winnaar of niet | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 17:19 |
Halverwege de quali moeten stoppen met kijken omdat 't wasmachine hier de neiging had om te gaan ontploffen ![]() ![]() Enfin, gelukkig is de BBC dadelijk met de samenvatting ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 02-11-2013 17:29:24 ] | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 18:32 |
Owjeej. Eigenlijk toch raar dat ze dan niet direct de auto van diens teamgenoot aan dezelfde test onderwerpen als deze zakt voor de test. Ik bedoel waarom zouden ze aannemen dat de andere auto van hetzelfde team die zelfde test dan wel zou doorstaan? ![]() | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 18:37 |
Volgens mij is het een soort loting welke wagens zich aan een reeks testen moeten onderwerpen. En kan het dus voorkomen dat maar 1 auto van een team getest wordt. Andere auto van hetzelfde team... Het gaat toch over Lotus (Kimi) en Sauber (Hulkenberg)? Ik snap je dan even niet denk ik. Edit: wat is je precieze bron? Dit is wel een leuk nieuwsfeitje voor FOK!sport, maar ik kan het ff niet zo snel vinden op Google adhv je citaat. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 18:42 |
Grosjean zijn wagen óók controleren bedoelt ie ![]() | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:10 |
Dat leek me nogal duidelijk. | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:11 |
Dat snap ik. En die komt niet door de keuring. Waarom wordt dan de auto van de teamgenoot niet aan diezelfde test onderworpen? Ik bedoel als 1 auto die keuring niet doorstaat dan is het zeer wel mogelijk dat auto 2 die test ook niet gaat halen. Waarom ze dat dus niet doen. En dat ik me dat dus af vroeg. | |
Ferry_76 | zaterdag 2 november 2013 @ 19:18 |
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15198.html ![]() | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:28 |
Je hebt toch zeker wel http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands tussen je favorieten staan?????? | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:29 |
![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 19:31 |
Raikkonens motivatie dus nog verder het putje in ![]() | |
wimderon | zaterdag 2 november 2013 @ 19:31 |
Dat is in Hongerije gebeurd toen Grosjean een gelijkaardig probleem had. Hier zal wellicht het niet mogelijk zijn geweest omdat Grosjean gewoon met de LWB rijdt en Raikkonen niet. | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 19:33 |
Ze zouden het kunnen doen dus. | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:34 |
Ik kan het me niet heugen dat een auto van een team niet voldeed en dat ze vervolgens dezelfde test bij auto twee van dat team deden. Iemand misschien die zich wel een voorbeeld voor de geest kan halen? ![]() | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:35 |
Ow dat zou kunnen. Ik dacht dat Grosjean ook met de korte wielbasis reed. | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:35 |
Toen heeft imi's auto dezelfde test ondergaan? | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 19:38 |
Misschien toen met die geheime brandstoftank van BAR-Honda. Toen werd het hele team gestraft. | |
wimderon | zaterdag 2 november 2013 @ 19:44 |
Ja. | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 19:59 |
Owja. Ik ben momenteel niet zo heel helder wegens chronisch slaapgebrek en kutochtenddiensten en wekkers die veel te vroeg rammelen ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 2 november 2013 @ 20:01 |
Ik merk t verschil niet hoor, normaal heb je altijd teveel bier op! | |
JohnB52 | zaterdag 2 november 2013 @ 20:01 |
Gelukkig heeft Raikkonen geen boete gehad, schijnt dat ie nogal krap bij kas zit... | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 20:02 |
Ja dat was ook wat, net nog even vlug naar de lidl is de oettinger op godverdomme. Nu zit ik met 4 halve liters fikkenbrauwer ofzoiets te kijken ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 2 november 2013 @ 20:03 |
zolang hij zijn ijsjes maar kan blijven betalen | |
JohnB52 | zaterdag 2 november 2013 @ 20:04 |
Vanaf plek 22 kan je best nog wel wat halen hoor: http://en.m.wikipedia.org/wiki/2006_Bahrain_Grand_Prix | |
JohnB52 | zaterdag 2 november 2013 @ 20:06 |
Nog erger hier: ik was weg, schoonmoeder ging koken, dus wat eten we? VIS!!!! ![]() En t bier is op, maar nog wel glühwein. Straks maar even naar de McDonalds, jammer dat ze daar geen bier hebben! | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 20:06 |
Die wist ik niet. Leuk record om op je naam te hebben staan. En dan ook nog eens in je eerste race ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 2 november 2013 @ 20:11 |
Nog wel meer ook. http://en.wikipedia.org/wiki/1983_United_States_Grand_Prix_West | |
Fer | zaterdag 2 november 2013 @ 20:12 |
Ik vind de situatie van Lotus eigenlijk treurig. Kanshebber op 2e plek achter Red Bull, maar grote kans dat het niet lukt door geld tekort. Waarom wil niemand investeren in zo'n topteam. Nou ja, de enigen met geld zijn natuurlijk 2 fabrikanten, Mclaren wat ook gewoon geld verdient met raceauto;s bouwen en de beste verkoopt blikjes suikerwater voor 2¤ | |
Geralt | zaterdag 2 november 2013 @ 20:15 |
[offtopic] Dat record van meeste punten ooit van Alfons stelt eigenlijk ook geen fluit voor als je de voorgaande puntentelling omrekent naar nu:
| |
sasquatsch | zaterdag 2 november 2013 @ 20:18 |
Dat ook niett. Dit soort records moet je ook niet absoluut vergelijken maar relatief naar aantal GP's. Schumacher heeft meer GP's gereden dan de meeste anderen, dus is het makkelijker om meer punten te halen. ![]() Zelfde met aantal overwinningen, poles, etc. | |
Sinister-D- | zaterdag 2 november 2013 @ 20:20 |
crap daar ging iets mis..... ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 2 november 2013 @ 20:43 |
Ik had t over Raikkonen he ! ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 2 november 2013 @ 20:44 |
Ja, maar vanaf de 22ste plaats kun je ook winnen. ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 2 november 2013 @ 20:49 |
Raikkonen dus niet, maar die is volgens sommigen ook middelmatig ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 2 november 2013 @ 20:50 |
John Watson was ook geen topper. ![]() | |
GotenSSJ | zaterdag 2 november 2013 @ 20:54 |
Jezus, wat hebben die Mclaren's daar gedaan ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 2 november 2013 @ 20:59 |
Was sowieso een slecht seizoen voor McLaren. Dit was hun enige overwinning en in Monaco konden ze zich niet eens kwalificeren. | |
Sally | zaterdag 2 november 2013 @ 23:40 |
Thnx, ik zie dat FOK!sport't al heeft opgepikt inmiddels ![]() Räikkönen moet achteraan starten in Abu Dhabi Niet meer. Ik kan me herinneren dat de beide Saubers bij het begin van het seizoen werden afgekeurd vanwege een te grote curve in een of andere vleugel. Dat was dus de eerste keer in de FOK! Formule 1-manager dat er maar liefst 75 minpunten waren (voor het team Sauber). Plus een hoop gemopper van de deelnemers dat die de achterstand nooit meer zouden in kunnen halen. Even kwijt op dit late tijdstip wanneer dat precies was. En Google is uw vriend: http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9437693.stm Edit: in dit artikel van Autosport.com meer over de technische uitleg van de regel die Sauber had gebroken ("Article 3.10.1"): http://www.autosport.com/news/report.php/id/90294 (bedtijd hier, trusten en tot morgen ergens ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 03-11-2013 10:23:33 ] | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 11:54 |
Is er eigenlijk een topic waar ik kan melden dat er Porsche Supercup op Eurosport is? | |
Marks | zondag 3 november 2013 @ 12:07 |
Heb het welgeteld 1 ronde gekeken, tot de zoveelste maar weer besloot zijn inhaalactie op te geven en lekker makkelijk rechtdoor te schieten de uitloopstrook over... Heeft geen FUCK met racen te maken zo. ![]() Dan kijk ik liever naar dit soort races ![]() De commentator bij de GP3 van Eurosport vond dat trouwens ook en zei zoals het gewoon is: Waarom maken ze zoveel asfalt naast de baan? En dan besluiten ze een straf uit te delen omdat ze de track limits niet hebben gerespecteerd. Leg er dan GRAS of GRIND neer, dan WIL je sowieso niet over de track limits heen. Zo simpel is het. Nu worden er mooie baantjes gecreerd voor bureaucraten, met onzin dingen die 15 jaar geleden ook niet nodig waren. ![]() | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 12:09 |
ze moeten die uitloopstroken zodanig aanleggen dat het tot een aanzienlijk tijdverlies voor een coureur lijdt als deze buiten de baan gaat. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 12:11 |
Uitloopstroken insmeren met secondelijm ![]() Dat remt wel af denk ik ![]() | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 12:11 |
Ow ik moet mn recorder nog instellen, niet vergeten, want om 2 uur moet ik an die arbeid ![]() | |
Marks | zondag 3 november 2013 @ 12:12 |
De vraag is ook waarom ze het in vredesnaam doen. Het gros van de (f1) coureurs vind het ook niets en rijdt liever op Suzuka of Spa. En van de laatste vinden ze, jazeker de coureurs zelf, vinden dat de oude eau rouge mooier was, doordat hij niet makkelijk volgas was te nemen. Dus we hebben de coureurs EN de (meeste) fans die ook liever geen of aanzienlijk minder uitloopstroken etc willen zien en meer gevaarlijke/uitdagende bochten. Maar gelukkig doet de FIA daar niets mee ![]() | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 12:14 |
Dat Eau Rouge volgas te nemen is nu heeft te maken met de auto's. Die layout is niet of nauwelijks gewijzigd. Althans voor zover ik weet. Ja de oude was wat anders, maar toen was heel het circuit anders en ruim 2x zo lang nog. Ik denk dat je het over de oude/(oude) busstop hebt, die vinden/vonden de meeste coureurs ook beter dan de huidige. Eau Rouge zijn alleen wat uitloopstroken erbij gekomen/veranderd. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 12:17 |
Ow en ik lees net dat Webber op de 67ste verjaardag van Alan Jones, zijn landgenoot, het recordaantal poles van hem/een Aussie geëvenaard heeft. Dat gun ik Webber dan toch ook wel weer ![]() | |
Dimauro | zondag 3 november 2013 @ 12:20 |
grind er in leggen weer | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 12:24 |
ze zouden er inderdaad een soort van plakspul neer moeten leggen dat flink afremt, maar niet aan de banden blijft plakken ![]() | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 12:24 |
Dat is de beste optie. Wellicht gewoon grind, echter dan niet zo diep dat er een grote kans bestaat als een auto er sideways in vliegt dat ie over de kop knalt. Gewoon een heel dun laagje grind over de geasfalteerde uitloopstrook is al genoeg om er voro te zorgen dat niemand daar wil geraken. ![]() | |
Marks | zondag 3 november 2013 @ 12:26 |
Mooi stukje ook hier over Suzuka http://wap.hupu.com/bbs/6646665.html In de vrije trainingen daar volgens mij wel meer dan 10 coureurs die eraf schoten. En dit weekend is het echt bijzonder tam in dat opzicht op Abu Dhabi. ![]() | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 12:28 |
mja, dat vergroot wel de kans op letsel bij ongevallen, omdat je over dat grind gaat glijden. Dat moet je ook niet willen | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 12:33 |
Dus netjes binnen de lijntjes blijven he ![]() | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 12:36 |
Sky al begonnen met de uitzending ![]() http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 12:54 |
Om het attractief racen te bevorderen. Op die manier zijn coureurs eerder bereid risico's te nemen bij het inhalen, omdat de straf bij het misgaan niet zo definitief is als een grindbak. Je zou kunnen kiezen voor een wat harder materiaal als hard gras of minder diep grind, maar daar kun je weer niet hard op remmen en wordt de auto in geval van een crash niet genoeg afgestopt. Het is dus ook een stuk veiligheid. Hoe vaak zien we tegenwoordig auto's daadwerkelijk in de bandenstapels verdwijnen? Zelden nog. Trouwens, weet iemand wat dat rooie ding is dat Engelsen (de presentatoren iig) om de zoveel tijd altijd op TV op hun borst dragen? Vandaag ook weer... | |
Fir3fly | zondag 3 november 2013 @ 12:57 |
Heeft iets met WOI te maken. | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 13:01 |
Dat zijn Poppy's. Die dragen ze om de slachtoffers van de 1ste Wereldoorlog te herdenken. | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 13:04 |
Zit al klaar ![]() | |
Meike26 | zondag 3 november 2013 @ 13:06 |
Vind het er maar goedkoop/amateuristish uitzien. Waarschijnlijk door Engelse kleutertjes gemaakt. Maar het stoort gewoon, je blijft continu naar die mislukte tomaatjes kijken. | |
JohnB52 | zondag 3 november 2013 @ 13:06 |
Een enorm magnetisch veld, en dan ervoor zorgen dat het metaal in de velgen de wagen afremt! | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:07 |
Ok, thx Trouwens vreemd dat Alonso zo lang in de internationale motor-sport zit, en nog steeds zo slecht Engels spreekt. Maar goed, hij is niet de enige Zuid-Europeaan die daar zo in faalt.... | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:08 |
Hij kan zich verstaanbaar maken. Waarschijnlijk vind hij dat voldoende. En dat is het ook. Om hard te kunnen rijden hoef je niet vloeiend en accentloos/foutloos engels te kunnen spreken. ![]() | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:10 |
Het gaat me niet om de noodzaak, maar om de reguliere ontwikkeling. Ik weet zeker dat wanneer ik zo lang in internationale kringen zou verkeren, ik zo goed als perfect Engels zou spreken. Wanneer je luistert naar bijv. Takuma Sato, een Japanner notabene, hoor je zijn accent wel, maar grammaticaal klopt het gewoon. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:11 |
Ik stoor me er totaal niet aan. Die vent zit in de F1 om hard in een F1 auto te rijden en niet om goed engels te spreken. Dat is totaal van ondergeschikt belang en dat is een understatement. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:13 |
Ik bedoel we zeuren toch ook niet dat Hulkenberg ondanks zijn Nederlandse roots eigenlijk bar slecht nederlands spreekt? | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:13 |
Ik stoor we er ook niet aan. Sterker nog, voor de variatie straalt het misschien zelfs meer uit. Maar het is gewoon vreemd m.i. Was slechts een observatie... Dit is geen vergelijking. En het klopt ook nog eens niet. Ten eerste spreekt Hulkenberg prima Nederlands. Van der Garde spreekt ook gewoon in het Nederlands met hem, waarbij Hulkenberg slechts een enkele keer naar Duits of Engels moet schakelen om iets aan te vullen. Maar Nederlands is gewoon geen wereldtaal. Verre van zelfs; het is een van de lastigste talen om te leren. Dit terwijl Engels wel de wereldtaal is, en de algemene voertaal in de paddock. En niet alleen in de F1, maar ook in de voorgaande klassen. | |
Columbiafan | zondag 3 november 2013 @ 13:14 |
Wist niet dat Vettel gelovig was, wel interessant zo'n interviews ![]() | |
Fir3fly | zondag 3 november 2013 @ 13:15 |
Volgens mij geldt dat voor bijna alle Spanjaarden en Italianen. Ooit Valentino Rossi (die al sinds eind jaren 90 in de MotoGP paddock rondloopt) horen praten? | |
Fir3fly | zondag 3 november 2013 @ 13:15 |
Overigens kan Alonso volgens mij wel perfect Italiaans ![]() | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:17 |
Hij spreekt dan wel weer Spaans, Italiaans, Engels, Frans en een beetje Russisch. Dat doe ik hem niet na. | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 13:20 |
Volgens mij is Brundle gewoon in zijn broek aan 't schijten ![]() ![]() | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 13:21 |
kiezen voor gravel? | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:21 |
Je ziet het wel vaker met dit soort dingen: (ex-)coureurs vinden het niet leuk om iemand anders achter het stuur te hebben. | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:22 |
Rossi inderdaad ook vrij treurig. En Italianen die wel goed Engels spreken, kun je sowieso niet vertrouwen ![]() Maar Marc Gene deed het wel prima, Carlos Checa, Criville ook. Maar wellicht dat het eea te maken heeft met het gegeven dat ze niet echt snel gedwongen worden om Engels te spreken, omdat ook in de voorgaande klassen ze vaak hun eigen taal kunnen spreken. Is net asfalt, maar kun je veel minder hard op remmen. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:22 |
Ik kijk nooit naar Sky of de BBC, maar hebben ze het daar ooit wel eens over aankomende talenten? Hebben ze het ooit wel eens gehad over de testen van Max Verstappen toevallig? Of is die nog niet in de kijker daar? ![]() | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:23 |
Heb ik ze nooit over gehoord... Wordt eigenlijk ook pas echt relevant wanneer ze daadwerkelijk in aanmerking komen voor een zitje. Maar een echte nieuws-sectie hebben ze ook niet. Dus het zal ergens tussen neus en lippen hooguit genoemd worden, wanneer het echt relevant is. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:24 |
[wishfull thinking] Zal volgend jaar wel komen als hij de titel pakt ![]() Jaar erna GP3, daarna GP2 en dan een F1 test en maar zien ![]() [/wishfull thinking] | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:25 |
De Formule Renault is totaal niet relevant. Als hij kampioen wordt in de GP2 wordt zijn naam misschien een paar keer genoemd. | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 13:25 |
klopt en toch denk ik dat je het in die richting moet zoeken. Het moet niet te makkelijk blijven of je moet er meer ouderwets gras neerleggen | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:26 |
Gravel zou om de genoemde reden totaal niet veilig zijn. En het remt ook niet af. Het heeft alleen maar nadelen. Het is grint of asfalt. Gras als uitloop bestaat niet. Alleen maar om delen in te vullen. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:28 |
Nouja misschien een paar keer de GP2 kampioen noemen is overdreven natuurlijk. Die winnaars schoppen het doorgaans wel tot de F1, een uitzondering daar gelaten dan. Maargoed, veel plezier alvast met de race, ik zal vandaag wel weer een paar keer naar de radio moeten sprinten op het werk zodra het nieuws erop is om hem uit te meppen, want ik kan vanavond om 23:30 pas gaan kijken ![]() | |
sasquatsch | zondag 3 november 2013 @ 13:30 |
Waarom niet na de FR 2.0, de FR 3.5? Kan hij daarna al naar de F1 (mits hij genoeg geld heeft of wordt opgepikt door een team zoals Red Bull of McLaren). | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:30 |
Tuurlijk. Alleen je had het erover of ze genoemd werden op Sky. En dat is gewoon niet zo. Hebben ze het nooit over. Op de BBC ook niet. De enige die ik er wel over hoorde, was feitelijk Olav Mol; ook over niet-Nederlanders. Maar zonder te zoeken, zou ik nu echt niet weten wat de namen zijn om in de gaten te houden. | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:31 |
Het verschil is natuurlijk ook dat Sky hele programma's besteedt aan bijvoorbeeld de GP2, dus dan kunnen ze het bij de Formule 1 gewoon over de Formule 1 hebben. | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 13:32 |
Het zijn maar ideeën en naar veiligheid kijk je dan in eerste instantie nog niet ![]() Andere optie is de uitloopstroken die van asfalt zijn omhoog te laten lopen, zodat het minder aantrekkelijk wordt om buiten de baan te gaan. | |
Geralt | zondag 3 november 2013 @ 13:32 |
Nouja Max Verstappen in elk geval. Tijdens de testen reeds 2x een nieuw baanrecord neergezet, hoewel 1x onofficieel was volgens mij. 1 van die baanrecords heeft hij ruim 0,5s sneller gezet. En dat tijdens een eerste test. Dat is toch lang niet gek. Plus dat hij zo een beetje alle titels in de karts al gewonnen heeft. | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 13:32 |
1 stop extra zou 10 secs meer zijn (berekende de computer) (Bron: Sky sports commentaar) | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 13:33 |
FR2.0 (NEC) staat idd niet echt in de belangstelling van Sky. Maar er worden wel regelmatig referenties gedaan naar WSR FR3.5 rijders. Vandoorne, Magnussen, Da Costa (uiteraard) worden regelmatig genoemd, maar dat zijn dan ook rijders die al contacten hebben met F1 teams. Zelfde geldt eigenlijk voor jongens uit de GP3. GP2 staat al meer in de belangstelling, maar dat komt ook voornamelijk om hun eigen zender te promoten. GP2 wordt wel uitgezonden op Sky, die andere 2 klassen door Eurosport ![]() | |
Nattekat | zondag 3 november 2013 @ 13:34 |
Dat Sky item in de woestijn ![]() | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:36 |
Ik dacht dat ze zeiden dat een 1-stop in theorie 10 seconden langzamer is dan een 2-stop. | |
Nattekat | zondag 3 november 2013 @ 13:37 |
Dat hangt natuurlijk helemaal af van de coureur, de wagen en de omstandigheden. Een tweestopper is langzamer, maar brengt minder risicos met zich mee. | |
Zorro | zondag 3 november 2013 @ 13:37 |
En als ik het nou eens wat extremer maak: Het is toch een sport vol techniek? Dan kunnen ze vast wel iets maken met sensoren en zo, zodat ze kunnen zien of een auto buiten de baan is. En dan bv de motor 10 sec max op de pitlimiter laten rijden. Ok, het is kunstmatig, maar het straft wel. | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:40 |
Leuk dat hij in de Formule Renault het kennelijk goed kan. Maar hij wordt pas echt relevant wanneer hij het goed doet in de GP2. Die contacten maakt ze dan ook relevant. Maar namen als Leimer, Bird, Calado, Nasr, Coletti (huidige top 5 GP2) zeggen me helemaal niets... Moet kunnen idd. Ik kan zo 1, 2, 3 geen tegenwerpingen voor een dergelijk systeem bedenken.... Maar ik zou het dan gewoon beperken tot de tijd dat ze buiten de baan zijn met een remsysteem... | |
#ANONIEM | zondag 3 november 2013 @ 13:41 |
10 sec vind ik wat veel, maar zolang ze buiten de baan zijn is dat wel OK. Nadeel: dan komen ze met een hele lage snelheid, veel lager dan de andere wagens, de baan weer op. Dat kan gevaarlijk zijn. | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:43 |
Jullie hebben te veel videogames gespeeld ![]() | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 13:44 |
Nope, een stop kost 10 seconden per ronde meer. Maar dit is ook waar:
| |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:45 |
Dat is nu ook zo. Het gaat vooral om het beperken van het inhalen, dan valt dat verschil wel mee. Als ze van de baan af zijn geweest en terug moeten komen, moeten ze gewoon uitkijken, net als nu. In games zie je dit inderdaad wel eens gebeuren. Maar wat is het inhoudelijke argument ertegen dan? Dat het in games gedaan wordt, wil niet zeggen dat het onrealistisch is om te realiseren. | |
JohnB52 | zondag 3 november 2013 @ 13:45 |
10 seconden per ronde???? | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:48 |
Het is gevaarlijk om wagens langzaam op de baan te laten rijden. Het is waarschijnlijk ook nog reteduur. Je moet dan 10 kilometer aan sensoren gaan aanleggen ofzo langs de baan? | |
Nieuwschierig | zondag 3 november 2013 @ 13:48 |
the plane! | |
Assassin92 | zondag 3 november 2013 @ 13:50 |
Ja! | |
Zorro | zondag 3 november 2013 @ 13:50 |
Als er grind ligt en ze slagen erin daar uit te komen rijden ze ook heel langzaam de baan op, daar zie ik niet zo veel verschil in. | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:50 |
Iemand nog een exceptioneel goede stream in de aanbieding? | |
Nattekat | zondag 3 november 2013 @ 13:50 |
Hamilton heeft een probleempje. | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 13:51 |
Middag ![]() Eens kijken of v/d Garde hem uit rijdt ![]() ![]() | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 13:51 |
Kunnen we het on topic houden en het over de aankomende FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Yas Marina) a.u.b? En die 10 seconden langzamer waren de (theoretische berekening door een computer. Een pitstop zelf is natuurlijk NIET 10 secs ![]() | |
Zorro | zondag 3 november 2013 @ 13:52 |
Zorg dat de begrenzende lijnen een bepaalde kleur of structuur hebben, en bouw de sensoren in de auto. | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 13:52 |
Ben ik niet met je eens. Mannen zoals Kubica, Vettel, Ricciardo, Vergne, Bianchi komen allemaal uit het WSR FR3.5. Het hoofdprogramma van het WSR weekend waar ook de FR2.0 rijdt. Max kan zich echt wel zo in de kijker rijder. GP2 is de laatste jaren meer het instap portaal geworden voor gastjes met geld. Bird oa. is een naam die ook al behoorlijk wat tijd in de running is, via diverse klassen. Misschien de opstapklassen wat meer gaan volgen ![]() | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 13:52 |
ben benieuwd of ze de remmen op de Mercedes op tijd in orde hebben gemaakt | |
Nattekat | zondag 3 november 2013 @ 13:53 |
Tijd om te switchen naar HD met baggercomentaar, fijne race allemaal ![]() | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 13:55 |
Jij ook, en iedereen hier: HF! | |
heywoodu | zondag 3 november 2013 @ 13:56 |
Kent iemand zo een goed Twitter account voor regelmatige updates van de race? | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 13:56 |
Heinz-Harald Frentzen? | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 13:56 |
Bijna alle teams hebben een twitter account | |
Kenju | zondag 3 november 2013 @ 13:57 |
Ik heb het erover dat ze relevant zijn om te noemen in een F1 programma. Dat zijn ze pas wanneer ze in de GP2 komen, in de regel. Tenzij een team voorstelt het over te slaan. Als ik ze zou volgen, zou ik ze inderdaad allemaal kennen. En Sam Bird had ik stiekem wel eens van gehoord. Al is het natuurlijk ook een bekende achternaam, waardoor je al snel die neiging hebt. Maar het ging er dus om dat je ze op basis van het kijken van F1 programma's dit niet mee krijgt. | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 13:57 |
@f1fanaticlive | |
Oscar. | zondag 3 november 2013 @ 13:57 |
Geen stream op non-betaal tv? | |
M90 | zondag 3 november 2013 @ 13:58 |
https://twitter.com/f1fanatic_co_uk | |
Nieuwschierig | zondag 3 november 2013 @ 13:59 |
3 duitsers op de eerste 5 plekken . wat een land | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:00 |
![]() | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:00 |
@Olav_Mol @RTLGP @F1PitRadio @MercedesAMGF1 @McLarenF1 @Lotus_F1Team @SomersF1 @estebanracing @OfficialSF1Team [ Bericht 26% gewijzigd door HiDiHo op 03-11-2013 14:10:27 ] | |
Eenskijken | zondag 3 november 2013 @ 14:01 |
en we gaan helemaal LOS!!! | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 14:01 |
![]() | |
Dos37 | zondag 3 november 2013 @ 14:02 |
Let's go Vettel | |
caspervc | zondag 3 november 2013 @ 14:02 |
Let's go Guido | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:02 |
Nee, de enige juiste reactie op die naam is: De LUL ![]() | |
Peterselieman | zondag 3 november 2013 @ 14:02 |
Het is Giedo ![]() | |
caspervc | zondag 3 november 2013 @ 14:03 |
oja, kak ![]() dan maar vdG ![]() | |
Dos37 | zondag 3 november 2013 @ 14:04 |
Vettel ![]() | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:04 |
KIMI ![]() | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:04 |
Kimi | |
caspervc | zondag 3 november 2013 @ 14:04 |
Haha kimi maar gewoon ff gestopt. Zag ook een Caterham vrij uitbreken zegmaar... | |
Nieuwschierig | zondag 3 november 2013 @ 14:04 |
kiemie | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:05 |
Het is Kyemye ![]() | |
Eenskijken | zondag 3 november 2013 @ 14:06 |
hmm gaat dit weer een saiie vettel race worden? | |
Dos37 | zondag 3 november 2013 @ 14:06 |
Kom maar op met DRS | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:06 |
100% | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:07 |
Ik gun Vettel wel de overwinning na die superstart. Hij mag ook wel eens een raceje winnen ![]() | |
Drolflap | zondag 3 november 2013 @ 14:07 |
Precies, hij wint er niet zoveel. | |
ButtonenLiverpoolfan | zondag 3 november 2013 @ 14:07 |
Button heeft de laatste races echt veel pech. | |
#ANONIEM | zondag 3 november 2013 @ 14:08 |
Ja, hij heeft al zoveel pech gehad dit jaar ![]() | |
JohnB52 | zondag 3 november 2013 @ 14:08 |
Alsof er daarachter niks gaat gebeuren? | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:09 |
v/d Garde schuld weer ![]() | |
#ANONIEM | zondag 3 november 2013 @ 14:09 |
Was wel optimistisch van Kimi om 'm daar aan de binnenkant te zetten en te hopen dat hij ruimte kreeg. | |
M90 | zondag 3 november 2013 @ 14:10 |
gewoon fout van Kimi | |
JohnB52 | zondag 3 november 2013 @ 14:10 |
Yes, reclame! | |
Nieuwschierig | zondag 3 november 2013 @ 14:10 |
vd garde is an idiot | |
JohnB52 | zondag 3 november 2013 @ 14:10 |
Racing incident | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 14:10 |
*edit* Dacht dat het Di Resta was waar Kimi Button tegenaan kwam (aldus Sky) | |
caspervc | zondag 3 november 2013 @ 14:10 |
Dacht ik auch | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 14:11 |
Nee Button reed tegen Di Resta aan zeiden ze. | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 14:11 |
Button's stop kostte 9.5 secs | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 14:11 |
Oh ja, my bad! | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:11 |
Welke mis ik nog? | |
Breaker.Faker | zondag 3 november 2013 @ 14:13 |
Nog geen 5 ronden gezien te hebben krijg ik weer het idee dat deze race weer oersaai gaat worden. Op deze saaie baan. | |
JohnB52 | zondag 3 november 2013 @ 14:13 |
@takiinoue | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 14:13 |
Ik doe het met de tekst naast Live Timing ( http://www.formula1.com/live_timing/live_timing_popup.html ) en het commentaar bij Sky Sports (stream). En als ik het wel heb, had Autosport.com ook een soort live feed van de race. Maar geen Twitter, dus ![]() | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:14 |
Want alle voorgaande edities van deze race voorspelde iets anders? | |
Sally | zondag 3 november 2013 @ 14:15 |
(Live Timing) | |
Eenskijken | zondag 3 november 2013 @ 14:16 |
Ik heb hetzelffde gevoel. Doodzonde eigenlijk, de F1 is het laatste jaar zo veel minder leuk geworden om te kijken.. | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:18 |
Mooie bootjes ![]() | |
sasquatsch | zondag 3 november 2013 @ 14:19 |
Maar nog altijd interessanter dan voor 2010, toen er nauweliks ingehaald werd. ![]() | |
Gebraden_Wombat | zondag 3 november 2013 @ 14:19 |
jeej DRS | |
HiDiHo | zondag 3 november 2013 @ 14:20 |
Zachte banden slijten eerder op dan verwacht | |
Sinister-D- | zondag 3 november 2013 @ 14:21 |
dicht dan maar? |