S.M.A.R.T.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:08 schreef DW457 het volgende:
Een open houding is een erg abstract begrip. Wat de één als open houding ervaart, ervaart de ander weer als gesloten. Vraag je begeleider om het specifiek te maken, S.M.A.R.T. desnoods (dat begrip moet ze kennen). Nu kan je er namelijk erg weinig mee.
Je kan hetquote:
Wat heeft S.M.A.R.T. er nu mee te maken man. Ga je nu met termen liggen lopen waar je zelf niks vanaf weet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:08 schreef DW457 het volgende:
Een open houding is een erg abstract begrip. Wat de één als open houding ervaart, ervaart de ander weer als gesloten. Vraag je begeleider om het specifiek te maken, S.M.A.R.T. desnoods (dat begrip moet ze kennen). Nu kan je er namelijk erg weinig mee.
Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdgebonden. Volgens mij geeft zijn begeleider hem een leerdoel mee en volgens mij is deze methode er prima voor geschikt om leerdoelen/ontwikkeldoelen concreet te maken. Duik anders zelf even de boekjes in om te ontdekken waar wat voor is voordat je je mond open trektquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat heeft S.M.A.R.T. er nu mee te maken man. Ga je nu met termen liggen lopen waar je zelf niks vanaf weet?
Dit is ook zo. Lolletrolle loopt te trollen of hij is achterlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdgebonden. Volgens mij geeft zijn begeleider hem een leerdoel mee en volgens mij is deze methode er prima voor geschikt om leerdoelen/ontwikkeldoelen concreet te maken. Duik anders zelf even de boekjes in om te ontdekken waar wat voor is voordat je je mond open trekt
Als dat het is, heeft hij wel een punt....of juist niet, want dan ergert hij zich aan puntjes en dan wil hij geen punt hebben...hmm....dilemma. Naja, ik zet hier wel een punt achter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dit is ook zo. Lolletrolle loopt te trollen of hij is achterlijk.
Kan natuurlijk wel zijn dat hij zich irriteert aan de puntjes. SMART wordt volgens mij doorgaans zonder puntjes geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |