Waarom ga je ervan uit dat ik alle anderen ook niet mag? Ik vind veel mensen best aardig, maar heb ook gewoon geen behoefte om te praten met anderen, omdat het me toch niet lukt dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar jij mag hun toch ook niet?
Hoeveel tijd zou je denk je anderen kunnen zien. Als er werk was op een kantoor of thuis, waarbij je bijna al je werkzaamheden in je eentje kon doen. Wat is volgens jou dan het maximum qua welk gedeelte van je werkdag je andere mensen om je heen kunt verdragen?
Of gaat het niet zozeer om tijd maar meer om dat iemand tegen je zegt wat je moet doen bijvoorbeeld, dat je daar niet tegen kan?
Dat haal ik uit je post over dat je geen contact wil met mensen in het algemeen vanwege wat ze je hebben aangedaan. Moeite hebben met collega's die rot tegen je doen is heel begrijpelijk. Alle mensen op aarde veroordelen omdat je slechte ervaringen hebt met een handvol mensen, daar hebben veel mensen hier moeite mee. Omdat je het probleem bij de wereld legt in plaats van bij jezelf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:32 schreef Brummetje_ het volgende:
Waarom ga je ervan uit dat ik alle anderen ook niet mag? Ik vind veel mensen best aardig, maar heb ook gewoon geen behoefte om te praten met anderen, omdat het me toch niet lukt dus.
postbodequote:Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waarvan schrok je?
Vanwege allerlei dingen. O.a dat ik door combinatie autisme en m'n pestverleden absoluut geen collega's kan verdragen. Dat is een heel groot punt, want vind maar eens een baan zonder collega's die je met alleen een Mavo-diploma kan doen.
Er is helaas altijd wel een excuus:quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:11 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb banen gehad, waarbij ik maar 10 minuten anderen hoefde te zien (ben bijv al postbezorger geweest). Ook bij die banen is het niet goed gegaan. Bij het postbezorgen (= veel lopen), kreeg ik last van de aandoening in beide voeten.
Daar is het een baas voor, kun jij het beter begin dan voor je zelf! Maar ga niet teren op mijn belastingcenten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ik alle anderen ook niet mag? Ik vind veel mensen best aardig, maar heb ook gewoon geen behoefte om te praten met anderen, omdat het me toch niet lukt dus.
Ik heb absoluut geen moeite met een leidinggevende in die zin. Waar ik wel weer moeite mee heb is om iets aan te geven bij een leidinggevende, als collega's bijv rot doen tegen mij, of me opzadelen met werk en zelf lekker op Hyves (toen nog) zitten. Is op vorig werk gebeurd.
wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:21 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener dit. Of ging het over jezelf?
Genoeg werk dat je kan doen achter je pc idd, maar of er ook genoeg banen zijn? Op zich wel relaxed. Lekker vanuit huis!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:37 schreef shaderon het volgende:
Genoeg werk vanachter je PC te doen.
Programmeertaal leren, valt zoveel te doen, websites maken, apps ontwikkelen, etc etcquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Genoeg werk dat je kan doen achter je pc idd, maar of er ook genoeg banen zijn? Op zich wel relaxed. Lekker vanuit huis!
Op zich zou zoiets nog wel een goed idee kunnen zijn. Al wordt het misschien lastig qua klantencontact... Dat hoort er uiteraard ook bij.quote:
Ja zeker! Ik bedoelde meer of daar momenteel nog wel makkelijk werk in te vinden is...quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
Programmeertaal leren, valt zoveel te doen, websites maken, apps ontwikkelen, etc etc
Ze is de hele dag thuis. Duidelijke chatfunctie op de website.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Op zich zou zoiets nog wel een goed idee kunnen zijn. Al wordt het misschien lastig qua klantencontact... Dat hoort er uiteraard ook bij.
Lekker voor die poes dan. Mevrouw 25 paar schoenen thuis, maar nog niet eens geld om naar een dierenarts te gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:32 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik bedenk me net dat we a.s maandag naar de DA moeten, de kat moet de jaarlijkse spuit.Kost ook weer wat duiten.
Ik vrees dus dat het niet gaat lukken qua centen, sta tegen die tijd wrs al rood (en dan moet ik nog 11 dagen voor ik weer geld krijg). Enige optie is nog hopen dat vriend vrij kan krijgen, zodat hij mee kan.
Zie dat laatste maar als een verkapte waarschuwing want ze gaan je geheid als je niet opkomt dagen in een opvolgende brief vragen waarom je niet bent gekomen. in het ergste geval maakt men er zelfs een notie van om wanneer er weer iets gebeurd dan in jou nadeel is,dit als argument te gebruiken dat je een tendens toont geen maximale inspanning te willen leveren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Dat ze binnenkort een middag hebben voor chronisch zieken, om passend werk te vinden (wellicht, het is vrijblijvend). In de brief staat niet letterlijk* dat niet komen iets voor de uitkering betekent, maar het is ten eerste tegen het einde van mijn maand en dan heb ik meestal geen geld meer. Vriend kan op die korte termijn waarschijnlijk geen vrij meer krijgen. Het is voor mij een heel eind weg. Normaal moet ik naar een stad die wat dichterbij zit.
Kan het kwaad als ik niet ga?
* In de brief staat zoiets als: "We nemen aan dat u deze kans met beide handen aangrijpt".
Ik heb wel geld voor de DA. Maar niet voor allebei.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lekker voor die poes dan. Mevrouw 25 paar schoenen thuis, maar nog niet eens geld om naar een dierenarts te gaan.
Als je nu een simpele telefoon had gekocht, dan had je toch genoeg geld gehad?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb wel geld voor de DA. Maar niet voor allebei.
Heb nu nog 338 en moet het daarmee doen tot de 23e. Daar gaan nog boodschappen (50 per week) vanaf. Een cadeau voor m'n moeder. En de DA dus. Mijn telefoonrekening gaat er vanaf. Geld voor een spaarplan.
Ga het dus weer niet redden deze maand.
Snap je dat er van je verwacht wordt dat als je op een uitkering leeft, je je maximaal inzet om weer zelf geld te gaan verdienen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:59 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb nu nog 338 en moet het daarmee doen tot de 23e. Daar gaan nog boodschappen (50 per week) vanaf. Een cadeau voor m'n moeder. En de DA dus. Mijn telefoonrekening gaat er vanaf. Geld voor een spaarplan.
Sommige mensen zullen dit nooit snappenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Snap je dat er van je verwacht wordt dat als je op een uitkering leeft, je je maximaal inzet om weer zelf geld te gaan verdienen?
Dus dat het niet wordt gewaardeerd als je niet naar iets toe gaat wat je kans op werk vergroot, omdat je voor je moeder een cadeau wil kopen, geld wil sparen, je kat in wil enten en geen brood wil eten als avondmaaltijd?
Nou, het is maar goed dat je geen student bentquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |