nee hoor, 65 tot 70 m2 is primaquote:Op zaterdag 2 november 2013 07:48 schreef Gieliovd het volgende:
Volgens mij heb je een kleine typvaut gemaakt, je bent een nulletje vergeten in je budget voor de woning.
Lange woonkamer, authentieke details, tussen de regels door lees ik groot, ruim, luxe... Goede buurt, moet klaar zijn en niets meer aan doen...
Realistisch: klein appartement met enig werk in een matige buurt.
waarom niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou op die locaties zelf ook niet willen wonen.
Waarom echt wonen in Den haag en niet bijvoorbeeld Voorburg je bent dan in 10 minuten in de binnenstad?
oké, dat is een zinnige bijdragequote:Op zaterdag 2 november 2013 09:05 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik mij zeker in de avond en nacht niet veilig voel in de straten die je noemt.
ik ga in het voorjaar zeker eens een dagje fietsen in wijken in Den Haag die mijn interesse hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:07 schreef GroningseGast het volgende:
Je kunt toch door die straat lopen en bij mensen aanbellen om te vragen wat zij er van vinden?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:05 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik mij zeker in de avond en nacht niet veilig voel in de straten die je noemt.
Nee verre van zelfs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]als je nou Laakkwartier, Molenwijk, Schilderswijk, Transvaal zou bedoelen oké maar of je bent gewoon angstig en paranoïde aangelegd of je je komt uit een dorp waar je niks gewend bent
Hallo! Dat heb ik ook maar gelezen hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]als je nou Laakkwartier, Molenwijk, Schilderswijk, Transvaal zou bedoelen oké maar of je bent gewoon angstig en paranoïde aangelegd of je je komt uit een dorp waar je niks gewend bent
TS komt mij ook een beetje uit de hoogte over om met haar budget te verwachten een kant en klaar huis te vinden die aan die eisen voldoet. En het dan over de mindere buurten aan de verkeerde kant van de Laan te hebben
ha, een Hagenaar! Wat is zo leuk aan het Valkenboskwartier?quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:15 schreef n8n het volgende:
Valkenboskwartier is nice, zo'n beetje de enige buurt hoer waar ik zou willen wonen (en woon)
dat zou ik ook niet fijn vinden iddquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:19 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee verre van zelfs.
Maar de zwervers waren gewoon heel opdringerig en de goorlappen die op de thaise massage enzo afkwamen waren ook niet leuk. Fahrneheitstraat etc is gewoon niet mijn ding.
Ik wil gewoon normaal overstraat kunnen zonder steeds aangesproken te worden door junks en goorlappen. Ik heb gewerkt bij Molenwijk en daar vond ik de sfeer echt een stuk prettiger.
Zelfde als door de schilderswijk lopenik voel mij daar een stuk veiliger
heel erg bedankt voor je bijdrage!quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
In iedere wijk in Den Haag zit een Kessler stichting waar daklozen en verslaafde worden opgevangen dus in elke wijk zal je deze tegenkomen, net als coffeeshops vind je die zo goed als alleen maar vanaf de wijk Valkenbos tot richting Den Haag centrum. In Loosduinen, Leyenburg, Kijkduin, Houtwijk, Waldeck zal je weinig last hebben van onveiligheid. Vruchtenbuurt, Bohemen zijn ook gewoon fijne wijken met een mix van arbeiders, oud geld, studenten en startende gezinnen.
Valkenbos is de laatste jaren in opkomst door het aanpakken van verwaarloosde woningen, straattuig en overlast (wat dus al zichtbaar verbeterd is)
De Raden, Steden en Zicht raad ik je geenszins aan om te wonen, toekomstige ghetto's onder de afbraak van oude blokken en nieuwbouw.
Statenkwartier is mijn inziens een erg leuke wijk met precies het soort huis wat je zoekt en qua buurt ook goed in orde
En sparenquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:00 schreef _Dido_ het volgende:
Overigens is verhuizen pas in september 2014 een optie (heb nu nog een huurcontract), dus ik heb nog ruim de tijd om rond te kijken
Dus je gaat er fietsen met mooi weer als alles in bloei is. Je kan er beter gaan kijken als het bewolkt en herfst is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik ga in het voorjaar zeker eens een dagje fietsen in wijken in Den Haag die mijn interesse hebbenkijken hoe het eruitziet, wat voor mensen er wonen, hoe het voelt... Mensen vragen is ook een goed idee! Dan krijg je wel een realistisch beeld. Thx!
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen Hagenaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ha, een Hagenaar! Wat is zo leuk aan het Valkenboskwartier?
En zijn er naar jouw idee ook mindere delen? Welke dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |