abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132815250
Dapper verhaal van die dame, goed geïnterviewd ook. En Sunny met haar boek-interruptie was vrij gênant ja.
anonieme razernist
pi_132819457
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef waxmask het volgende:

[..]

Toch heb ik hier meer gevoel bij dan aandachtshoeren als Kelly en Valentijn, die gewoon therapie hadden moeten hebben.
Wie is Valentijn?

Die Kelly is een ordinair en vooral dom wicht. Aangezien zij één van de weinige mensen is met een 'genderafwijking' die landelijk bekend is, krijgt men toch het idee dat 'ze' allemaal zo zijn.

Die Maya is duidelijk intelligenter dan Kelly en gedraagt zich als normaal persoon.

Ik vind het trouwens ook dapper van haar. Lijkt me erg moeilijk om zo seksueel in de knoop hebben te gezeten. En (getuige van dit topic) moet ze nog steeds regelmatig nare opmerkingen krijgen over haar genderidentiteit.
pi_132831335
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:02 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wie is Valentijn?

Die Kelly is een ordinair en vooral dom wicht. Aangezien zij één van de weinige mensen is met een 'genderafwijking' die landelijk bekend is, krijgt men toch het idee dat 'ze' allemaal zo zijn.

Die Maya is duidelijk intelligenter dan Kelly en gedraagt zich als normaal persoon.

Ik vind het trouwens ook dapper van haar. Lijkt me erg moeilijk om zo seksueel in de knoop hebben te gezeten. En (getuige van dit topic) moet ze nog steeds regelmatig nare opmerkingen krijgen over haar genderidentiteit.
Zo'n zelfde aandachtszoeker in de modellen wereld. In expeditie was hij ook heel vervelend.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 20:20:46 #179
862 Arcee
Look closer
pi_132832997
quote:
Jeroen Pauw: 'Zo kon ik met 'meer dan 200' behoorlijk uit de bocht vliegen'

Voor het Volkskrant Magazine schreef Jeroen Pauw een column over die ene opmerking die hem nu al zo lang wordt nagedragen. Die van de meer dan 200 vrouwen. 'Het 100.000 stratenboek van Lust & Liefde bracht mij op plekken die ik mij wel, niet of nauwelijks nog herinner.'

'Respect...' Het was een potsierlijk moment, toen Rick Nieman dat woord uitsprak, terwijl hij met beide handen in de lucht geheven aan de tafel van zijn tv-programma Kwestie van Kiezen (2 oktober 2011) een diepe buiging maakte.

Rick informeerde naar een periode uit mijn leven waarin drank en drugs er alles aan deden om mijn geheugen te verwarren. Ik heb het over de, voor mij zinderende, jaren tachtig. Toen was het leven geen kwestie van kiezen, want kiezen was verliezen. En als je in de twintig bent dan wil je niets verliezen maar juist alles verzamelen. Althans ik.

Het 100.000 stratenboek van Lust & Liefde bracht mij op plekken die ik mij wel, niet of nauwelijks nog herinner. Mijn vrienden en ik vormden een Band zonder muziek. Op eeuwigdurende tournee, telkens weer op weg naar het einde van de nacht. Onze rock-'n-roll was slechts de uiterlijke verschijningsvorm, want het ontbrak ons volstrekt aan kunst en lijden. We waren gretig en zo ruimdenkend dat er plaats was voor van alles, naast feest, werk en lezen, vooral ook voor verveling.

Dat leven veranderde ergens aan het einde van die jaren tachtig, kennelijk naderde mijn jeugd de sluitingstijd, het licht werd scheller, de dromen bleker en ik realiseerde mij dat ik wanhopig van een heleboel halve vriendinnen één hele probeerde te maken. Toen pas ging de liefde tellen.

Aan de tafel in de RTL-studio spoelden die jaren door mijn hoofd, terwijl ik meedeinde op de getalsgolven van Rick 'meer dan 100, meer dan 200....Respect'. De spanning in de formule van het televisieprogramma Kwestie van Kiezen, dat ik ooit in mijn RTL-tijd zelf bedacht, schuilt in de onmogelijkheid van de keuzen. Ik had mij voorgenomen overal antwoord op te geven. Welke vraag Rick ook zou bedenken, passen zou ik niet. Dan maar ongepast.

En zo kon ik met 'meer dan 200' ook op het rechte eind al behoorlijk uit de bocht vliegen.

Enfin, het resultaat was een ordinair tv-moment, door mij fluks opgeborgen ergens in de geheugenkast die al uitpuilt van de onverkwikkelijke momenten. Die fragmenten sparen mij niet, maar ik bewaar ze wel.

De uitzending van het gesprek was iets later dan de opname op die zondagavond. Twitter, het festival van verveling en verontwaardiging, beleefde een rustige zondagavond. Er werden wat voetbalwedstrijden besproken totdat er via #nieman #kvk #pauw heel andere scores binnenkwamen. De genoemde aantallen werden zelfs nieuws en haalden serieuze websites en een enkele krant.

Ik begreep het begrip 'scorebordjournalistiek' opeens een stuk beter. Mijn jeugdige niet kiezen was een kwestie geworden. Tot mijn totale verrassing. Want ik had er nog nooit, ik snap dat dit opmerkelijk klinkt na zo'n tv-uitzending, in welke vriendenkring dan ook, over gesproken. Niet uit schaamte of verlegenheid, maar simpelweg omdat het aantal veroveringen geen onderwerp was. Niet bij mij, niet bij mijn vrienden.

De liefde kent geen boekhouding. Vanaf die televisieuitzending was mijn liefdesgeschiedenis weerloos. En nog steeds is het af en toe een onderwerpje, althans uit postpuberale mannen- en vrouwenclubjes lekt er nog wel eens wat opwinding dienaangaande. Mijn onbezorgde liefdesleven dreigt dan alsnog ten prooi te vallen aan de moraal van het kleinburgerlijk fantaserende friemelbataljon dat alles vies wil maken.

En dan zijn er ook nog de pochende 'lotgenoten'. Dat is behoorlijk precair, zo'n rijtje mannen wapperend met hun laatste bij elkaar gesprokkelde cijfers. Een rij waarin je niet graag gevonden wil worden. Maar hoe ik ook draai, waar ik ook kijk, ik ben erbij, ik sta in die rij. Dat brengt mij hier, op een magazinepagina - na al die jaren nog altijd met een beetje sletvrees.

Deze column schreef Jeroen Pauw voor de 'Slettenspecial' van het Volkskrant Magazine, dit weekend bij de Volkskrant. Met Sunny Bergman, Sasha Grey, Myrthe Hilkens, Renske de Greef en Beertje van Beers.

Bron: Volkskrant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 4 november 2013 @ 20:39:52 #180
14505 OProg
A Life in Music
pi_132903184
quote:
Sharon Dijksma
Maakte afspraken met Bill Clinton over voedselproductie in Afrika

Marlies Dekkers
Is voor de komst van de lustpil en gaat daarvoor in debat

Asha ten Broeke
Is tegen de komst van de lustpil en gaat daarvoor in debat

Albert Jaap van Santbrink
Over de opsporing van 1000 kindermisbruikers

Mano Bouzamour
Schreef zijn eerste roman 'De belofte van Pisa'
Twee vrouwen van wie je zelfs na 20 strips lustpillen niet opgewonden kan worden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_132905792
Lustpillen? :')
pi_132907753
Mag Ineke van Gent er ook nog bij? :r :r :r
  maandag 4 november 2013 @ 22:53:16 #183
123170 alors
zlata1234
pi_132910110
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef OProg het volgende:

[..]

Twee vrouwen van wie je zelfs na 20 strips lustpillen niet opgewonden kan worden.
Ik zou hier geen lustpil voor nodig hebben

know'm sayin?
word? word.
pi_132910252
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zou hier geen lustpil voor nodig hebben

[ afbeelding ]

Stil jongens, momentje voor Alors.
pi_132910271
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Stil jongens, momentje voor Alors.
Zipportal er is breaking nieuws over Daantje.

Je weet wel, die volkszangeres.
pi_132910316
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zipportal er is breaking nieuws over Daantje.

Je weet wel, die volkszangeres.
Mag ze meedoen aan Songfestival? :7
pi_132910403
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef OProg het volgende:

[..]

Twee maar? Alle drie wmb.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_132910446
  maandag 4 november 2013 @ 23:03:08 #191
14505 OProg
A Life in Music
pi_132910558
Goedenavond.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_132910572
Manootje heeft er weleens met zijn vinger aan gezeten.
pi_132910573
Ik lok een situatie uit waarin het "Daantje bij Knevel en van den Brink" gifje ontopic was, en nu doe je het niet :{

Teleurstellend.
pi_132910575
marlies dekkers. :9~ ik ben gekomen
There are only 151 Pokémon.
pi_132910588
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
Jij bent echt niet goed bij je hoofd, maar dat wisten we al.
pi_132910594
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik lok een situatie uit waarin het "Daantje bij Knevel en van den Brink" gifje ontopic was, en nu doe je het niet :{

Teleurstellend.
Ik ga niet troep van gisteren reposten.
pi_132910596
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
Mijn lul is naar binnen geschoten.
pi_132910597
Ew toch niet.. waar is haar make up :/
  maandag 4 november 2013 @ 23:04:17 #199
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132910603
Zwaar gay...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_132910606
Op de foto zag ze er wel lekker uit ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')