Nah niet eens....32GB bestand en waarschijnlijk het meest gedownloade bestand op internet, maar niemand heeft schijnbaar de laatste paar bytes. Hele discografie van Michael Jacksonquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Torrent vanaf één seeder die nu op vakantie is.
Apart, dat je iets van MJ niet snel binnen kan slepen, zou je wel verwachten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nah niet eens....32GB bestand en waarschijnlijk het meest gedownloade bestand op internet, maar niemand heeft schijnbaar de laatste paar bytes. Hele discografie van Michael Jackson
En Disney's Planes 2013, 19/22 bronnen maar blijft op 99,9% staan
Hij was al een paar keer 100%,maar bij controleren gaat ie dan weer terug naar 99,9.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Apart, dat je iets van MJ niet snel binnen kan slepen, zou je wel verwachten.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
Ik ga slapen, 't was "gesjellig", hoor je dat Heks "gesjellig"Zie je nu wel, als iedereen zijn best doet is het inderdaad best gesjellig in deze ScSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ja, nadat jij ophield met het proberen te bashen van Liesje ging het best lekkerquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je nu wel, als iedereen zijn best doet is het inderdaad best gesjellig in deze Sc
Sjee, sorry hoor, het werd mijn oude lijfje even teveel al die activiteiten ineens..quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Verdorie ik maak me ongerust, hij kan toch wel effe wat laten horen, ......... misschien is ie naast het toetsenbord terecht gekomen en dan ligt ie daar straks de hele nacht in z'n leren onderbroek en z'n tennissokken
zal het niet meer doen, Liesje is best lief als ze gesjellig meepostquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, nadat jij ophield met het proberen te bashen van Liesje ging het best lekker
Fok!kers melden zich massaal aan...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:22 schreef Toverheks het volgende:
http://www.jassentechniek.nl/loslaten.html
Voor enkele hier die dit ECHT nodig hebbenecht de wereld wordt steeds gekker, loslaten op afstand, de GG en GGD verliest klanten
quote:
sommigen is niet massaal heksje ...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]sommige FOKKERS, ik heb die jas niet nodig
Die jas moet ook uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Best jammer .. een heel deel Fok!kertjes zou der best van op kunnen knappenquote:
yarr ik eauk niet, in mn blote bast trotseer ik stad en landquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef Toverheks het volgende:
Ik bel 's nachts altijd naar die bel-programma's op RTL als ik hulp nodig hebquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Best jammer .. een heel deel Fok!kertjes zou der best van op kunnen knappen
citaat: Indien gewenst kun je ook aangeven wat je wilt loslaten. Zoals een angst, een onverwerkt trauma, vermoeidheid, stress spanning vermoeidheid, spanning, onzekerheid, een negatief levenspatroon of negatieve gedachten.
ik slaap s'nachs ... of ik ben aan het werk...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bel 's nachts altijd naar die bel-programma's als ik hulp nodig heb
Volgens mij kun je ze ook overdag en in het weekend bellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik slaap s'nachs ... of ik ben aan het werk...
En verder word ik meestal zelf gebelt als er 'hulp' gevraagd wordt...quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ze ook overdag en in het weekend bellen
Volgens mij verlenen de GG en GGD dat soort 'hulp' ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
En verder word ik meestal zelf gebelt als er 'hulp' gevraagd wordt...
Ik had altijd zo un IRC quit ... Helping Milf in needquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij verlenen de GG en GGD dat soort 'hulp' ook niet
anders zouden ze het wel drukker hebben![]()
"Strenge meesteres zoekt slaven met tennissokken", "Milf zoekt loodgieter met uithoudingsvermogen"quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik bel 's nachts altijd naar die bel-programma's op RTL als ik hulp nodig heb
Ik bedoelde eigenlijk de levenslijn en AstroTVquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
"Strenge meesteres zoekt slaven met tennissokken", "Milf zoekt loodgieter met uithoudingsvermogen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |