Ik voel me nooit bezwaard, het (weekend)avondtarief is forsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap dat je je daardoor wat bezwaard voelt, maar als ik DA zou zijn zou ik er wel begrip voor hebben hoor. Het ligt er natuurlijk aan waar het om gaat, maar de dingen die je net zei zou voor mij wel een reden zijn om te bellen hoor.

Ja echt welquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me nooit bezwaard, het (weekend)avondtarief is fors
Sterkte Puala!

Meer dan je oude dierenarts? Want die is al fooooorsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt welEr kwam net een bedrag voorbij waarvan ik dacht holy-fuck-a-duck maar nodig is nodig.

Ik ben daar nooit in de avond laat geweest. Maar euhm 134 euro nogwattus vond ik best veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meer dan je oude dierenarts? Want die is al fooooors

Zo duur is de Lingehoeve nog niet eens in de weekendnachtquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit in de avond laat geweest. Maar euhm 134 euro nogwattus vond ik best veel

Nee dat kan. En daarna lekker naar bedquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Knallende koppijn hier, ik was in slaap gevallen maar werd net wakker van het harde geklop ,et die hamer in mijn hoofd
Heb nog Ibu 600 in huis maar half uur geleden paracetamol genomen, kan het kwaad nu een ibu te nemen?

Ibu+ paracetamol kan samen toch? Voor zover ik weet wel althans...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Knallende koppijn hier, ik was in slaap gevallen maar werd net wakker van het harde geklop ,et die hamer in mijn hoofd
Heb nog Ibu 600 in huis maar half uur geleden paracetamol genomen, kan het kwaad nu een ibu te nemen?

Daar lag ik al in maar zweten en zo en zulks en bijnaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat kan. En daarna lekker naar bed

Ik moet er half 12 zijn en na 11 uur ging het nacht tarief in werking vertelde ze. Maar de eerdere afspraak kon ik gewoon niet halen zonder Noortje heel veel te moeten stressen en te hard te moeten rijden. Dus dat ging nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo duur is de Lingehoeve nog niet eens in de weekendnacht
Maar ja, Amsterdam he, zullen wel andere prijzen gelden...

Sterkte en doe voorzichtigquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet er half 12 zijn en na 11 uur ging het nacht tarief in werking vertelde ze. Maar de eerdere afspraak kon ik gewoon niet halen zonder Noortje heel veel te moeten stressen en te hard te moeten rijden. Dus dat ging niet

Gelijk heb je hoor!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet er half 12 zijn en na 11 uur ging het nacht tarief in werking vertelde ze. Maar de eerdere afspraak kon ik gewoon niet halen zonder Noortje heel veel te moeten stressen en te hard te moeten rijden. Dus dat ging niet

Gelukkig maar, anders hadden we met onze goedbedoelde adviezen de knoflook geslooptquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ibu plus 2x500 mg paracetamol kan prima
Compleet ander werkingsmechanisme.

Ik zit er bijna over te twijfelen ook zo'n cocktail te nemen.... heb sinds gister heel veel pijn in m'n nek/schouders en na een liefdevolle massage voelt alles ook ontzettend beurs....quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat geleuf ik heul niet
Als ik echt flink koppijndreigendemigraine krijg, weet ik dat bijna altijd te voorkomen met deze goddelijke combi van medicijnen

Voor nu nog niet. Bij thuiskomst viel ze gelijk aan op de voerbak, maar het lag er een paar minuten later al uit. Heb zelf besloten om maar op de bank te slapen, omdat ik wil horen en merken wat ze vanacht doet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zit er bijna over te twijfelen ook zo'n cocktail te nemen.... heb sinds gister heel veel pijn in m'n nek/schouders en na een liefdevolle massage voelt alles ook ontzettend beurs....
Hmmm, Puala, ben benieuwd of de injectie enig effect gaat hebben dan...

Ik had er gisteren ook even last van. Mijn neuroloog zegt dat het geen kwaad kan om te 'mixen'. Je mag dus perfect 2 paracetamols tegelijk innemen en kwartier later iets sterkers zoals bijvoorbeeld Cataflam etc... Wel niet meer dan 3 paracetamols/dag. Nu, gelukkig heb ik zelden nog echte migraine...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |