quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Hahaha wat leuk! Lekker burgertruttig is het hequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:47 schreef Puala het volgende:
Greys, omdat ik het sjoelen zo tof vond begin dit jaar hebben we vandaag zelf een sjoelbak gekocht!![]()
Ah tofquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Nip! Ik zie het al
Ik ben ingelogd met mijn oude Farmville account, daarmee ben ik geen vrienden met jou. Ik zie idd een paar pics, maar dat komt omdat ze niet op 'Vrienden' staan maar op: 'Friends and friends of anyone tagged'. Dat betekent dus dat als diegene waar je het over hebt vrienden is met een van jouw vrienden, dat hij die kan zien. De eerste die ik kan zien is dagje Apenheul van oktober vorig jaar
Ja echt wel, heerlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk! Lekker burgertruttig is het he![]()
Gewoon beloven dat er bier en ballen bij zijn, dan gaat ie vast wel overstagquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja echt wel, heerlijkIk wil een kampioenschap met vrienden
maar Kano ziet dat niet zo zitten geloof ik
Dat heb ik al in de strijd gegooid inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon beloven dat er bier en ballen bij zijn, dan gaat ie vast wel overstag
Is het plasje met bloed/slijm dan wel ontlasting?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:57 schreef Puala het volgende:
Pff, ik twijfel of ik de DA ga bellen. We vonden net een plasje met alleen bloed/slijm van Noortje (ontlasting) en het enige wat ze sinds 5 uur doet is braken. Eerst hadden we nog voer staan, dus kon ze zich telkens vol eten en het weer uitspugen. Maar nu staat er sinds 2-3 uur geen voer meer.. maar ze blijft maar vocht braken
Ik heb morgen 10.45 een afspraak, maar ik weet niet of ik zo de nacht in wil![]()
Ik snap dat je je daardoor wat bezwaard voelt, maar als ik DA zou zijn zou ik er wel begrip voor hebben hoor. Het ligt er natuurlijk aan waar het om gaat, maar de dingen die je net zei zou voor mij wel een reden zijn om te bellen hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:04 schreef Puala het volgende:
Ik weet het niet Kper, ik ben nieuw bij deze DA ivm verhuizing. Ik heb eigenlijk nog nooit kennis gemaakt.
Ik heb gebeld, half 12 langskomen. Kon ook eerder, maar ivm afstand (moet naar A'dam) kon ik dat niet halen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het plasje met bloed/slijm dan wel ontlasting?Of lees ik verkeerd? Kan dat ook geen braaksel zijn?
Biet had dit ook een keer, steeds braken en steeds roder. Toen ook de DA gebeld 's avonds laat. Kreeg een bandje met een noodnummer. Toch gewoon gebeld. Die vroeg me 'was het eerst lichtrozig en wordt het steeds roder?'. Dat was zo, het begon met gewoon braken, daarna pas kwam er lichtroze bij en later roder. Dat zouden dan geirriteerde/geknapte bloedvaatjes in de keel zijn van het vele braken (en dat kwam dan door iets verkeerd gegeten). Ik vond het een nogal enge conclusie aan de foon, maar de volgende ochtend was het over.
Alleen nu vind ik het ook weer eng om jou dit te vertellen, want straks is het niet zoiets simpels bij jullie en dan heb ik je misschien op het verkeerde been gezet
Bel even, voor advies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond al op de site (moest het nummer opzoeken) dus gelijk dat nummer gebeldquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
Je krijgt wrs idd toch een bandje met een ander nummer, wat Laysa zei.
Dus dat maakt dan niet uit, dat je die DA nog niet kent
Je kunt toch prima alleen joh?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
En alleen thuis natuurlijk. Kano staat in de kantine en niet bereikbaar. Zul je altijd zien
Succes Puala, ik hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:14 schreef Puala het volgende:
En alleen thuis natuurlijk. Kano staat in de kantine en niet bereikbaar. Zul je altijd zien
Mwah, ik wil wel even contact over zoiets. Maar is gebeurt, hij weet het en zorgt dat hij ff wat beter oplet voor zijn telefoonquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kunt toch prima alleen joh?
Vervelend hoor van Noortje, veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |