Sowieso ook al staat er je mag geen alcohol drinken, valt dat meestal wel erg mee eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef zonnetje245 het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook ontzettend op, weekend
Ik schrok een beetje omdat dus iemand op een forum typte:quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sowieso ook al staat er je mag geen alcohol drinken, valt dat meestal wel erg mee eigenlijk
Bij antibiotica niet als dit in de bijsluiter staat vermeld! Vaak kan matige alcoholconsumptie wel, maar flink zuipen zit er niet. Je belast je lever namelijk extra en je werkt het antibioticum tegen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sowieso ook al staat er je mag geen alcohol drinken, valt dat meestal wel erg mee eigenlijk
Nou gelukkig dan maar. Maar je had het voor de zekerheid natuurlijk ook bij 1 glaasje ofzo kunnen houden. Als het dan goed gaat, misschien nog 1 en anders juist geen alcohol meer als het niet goed samenging. Ik zou toch voorzichtig zijn als ik jou was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:35 schreef zonnetje245 het volgende:
Goed, ik ben dus flink los gegaan, gezopen en ik leef nog. Dus zit wel snor gok ik zo..
Klopt je mag het niet verkruimelen en in je ogen smeren, al helemaal niet met alcohol!quote:Op zaterdag 2 november 2013 08:11 schreef Ferdii het volgende:
Enige waarschuwing in farmaceutisch compas is contact met Ogen vermijden
Waarom vrezen als volgens een heel officiele site er geen bijwerkingen optreden i.c.m. alcohol?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maar. Maar je had het voor de zekerheid natuurlijk ook bij 1 glaasje ofzo kunnen houden. Als het dan goed gaat, misschien nog 1 en anders juist geen alcohol meer als het niet goed samenging. Ik zou toch voorzichtig zijn als ik jou was.
Ja vrezen is een groot woord, maar voorzichtigheid is waar ik op doel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef zonnetje245 het volgende:
[..]
Waarom vrezen als volgens een heel officiele site er geen bijwerkingen optreden i.c.m. alcohol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |