abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132805671
Hoi hoi allemaal,

Ik heb sinds deze week een Terbinafine pillen behandeling gekregen van mijn huisarts tegen een schimmelinfectie op mijn voet.

Hij heeft niks over geen alcohol drinken gezegd, en nu heb ik vanavond een feestje, maar twijfel ik toch over het gebruik van alcohol. Zijn er misschien mensen die dit middel ook hebben gebruikt (of weten of het schadelijk is)?

Ik las het volgende op een Nederlandse site Apotheek.nl die zo te zien aardig officieel is:

"Als ik dit medicijn gebruik, mag ik dan...
autorijden, alcohol drinken en alles eten?
Bij dit middel zijn hiervoor geen beperkingen."
(http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2092)

Maar op Engelse sites zie ik dan weer dat je absoluut geen alcohol moet drinken. Wat moet ik nu geloven? Alvast dank!
pi_132806045
Gewoon zuipen toch
pi_132806089
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Gewoon zuipen toch
Daar hoop ik ook ontzettend op, weekend :D
pi_132806103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Daar hoop ik ook ontzettend op, weekend :D
Sowieso ook al staat er je mag geen alcohol drinken, valt dat meestal wel erg mee eigenlijk :')
pi_132806154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Sowieso ook al staat er je mag geen alcohol drinken, valt dat meestal wel erg mee eigenlijk :')
Ik schrok een beetje omdat dus iemand op een forum typte:
' In mijn bijsluiter stond in grote rode letters: gebruik geen alcohol'
:X
pi_132806188
Apotheek.nl is een betrouwbare site. It's up to you.
Yeah bitch ! Magnets !
pi_132809260
Bij twijfel geen risico nemen zou ik denken. (maar wie ben ik?)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:42:08 #8
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_132809339
gewoon ten onder gaan in een mix van alcohol, pillen en geile wijven. dan ben je een rockster ^O^
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_132816373
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Bij antibiotica niet als dit in de bijsluiter staat vermeld! Vaak kan matige alcoholconsumptie wel, maar flink zuipen zit er niet. Je belast je lever namelijk extra en je werkt het antibioticum tegen.
Hoorde laatst nog van iemand dat die zijn kuur kon herhalen omdat die niet aansloeg (hoogstwaarschijnlijk vanwege het drinken ja).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_132816931
Enige waarschuwing in farmaceutisch compas is contact met Ogen vermijden :P
hardcoholic
pi_132818909
Goed, ik ben dus flink los gegaan, gezopen en ik leef nog. Dus zit wel snor gok ik zo..
pi_132819115
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:35 schreef zonnetje245 het volgende:
Goed, ik ben dus flink los gegaan, gezopen en ik leef nog. Dus zit wel snor gok ik zo..
Nou gelukkig dan maar. Maar je had het voor de zekerheid natuurlijk ook bij 1 glaasje ofzo kunnen houden. Als het dan goed gaat, misschien nog 1 en anders juist geen alcohol meer als het niet goed samenging. Ik zou toch voorzichtig zijn als ik jou was. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_132819124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 08:11 schreef Ferdii het volgende:
Enige waarschuwing in farmaceutisch compas is contact met Ogen vermijden :P
Klopt je mag het niet verkruimelen en in je ogen smeren, al helemaal niet met alcohol! ;)
pi_132824718
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:46 schreef Sangha het volgende:

[..]

Nou gelukkig dan maar. Maar je had het voor de zekerheid natuurlijk ook bij 1 glaasje ofzo kunnen houden. Als het dan goed gaat, misschien nog 1 en anders juist geen alcohol meer als het niet goed samenging. Ik zou toch voorzichtig zijn als ik jou was. ;)
Waarom vrezen als volgens een heel officiele site er geen bijwerkingen optreden i.c.m. alcohol?
pi_132824872
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef zonnetje245 het volgende:

[..]

Waarom vrezen als volgens een heel officiele site er geen bijwerkingen optreden i.c.m. alcohol?
Ja vrezen is een groot woord, maar voorzichtigheid is waar ik op doel. ;)

Sowieso is veel alcohol niet goed en enorm belastend voor de lever. Als je daar dergelijke medicijnen bij gebruikt, die ook nogal belastend voor de lever zijn, dan kan het zijn dat je lever dat allemaal wellicht wat te veel vind...

Maar goed, ik zou er zelf wat voorzichtig mee zijn, wat een ander doet moet hij of zij zelf weten uiteraard! :)
pi_132831126
Kan prima gecombineerd worden.

Veel plezier vanavond!
I feel kinda Locrian today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')