Ja hoi, ik heb net onbewust in tien minuten tijd een pak Bastogne weggekaand, meestal een teken dat het tijd is voor ergertelevisie.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb net onbewust in tien minuten tijd een pak Bastogne weggekaand, meestal een teken dat het tijd is voor ergertelevisie.
éh?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb net onbewust in tien minuten tijd een pak Bastogne weggekaand, meestal een teken dat het tijd is voor ergertelevisie.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
Toch eingelijk jammer dat ron niet doorgaat, wil eigenlijk wel zien wat voor een ellende hij nog meer in zijn kast heeft hangen
Ze heeft mooie haartjes, het glanst zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef hexje het volgende:
Trijn zit er toch wel ok uit? Beter dan de afgelopen paar weken.
Ja eigenlijk wel, een soort wekelijke gimmick, Het Gruweljasje van Ronquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
Toch eingelijk jammer dat ron niet doorgaat, wil eigenlijk wel zien wat voor een ellende hij nog meer in zijn kast heeft hangen
Ik heb geen idee! Spring net in, maakt allemaal niet uit, al zou je nu een aflevering van vorig seizoen inzetten niemand heeft het door. Als m'n ogen hersteld zijn van Rons jasje ga ik op Marco's shine letten!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ie van die mooie wieven in zijn team ja?
Die kerel is me een partij aan het shinen de laatste tijd haha.
Binnenkort op een kermis bij JOU in de buurt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, dat hopen we dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |