quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:08 schreef bosjes51 het volgende:
Ik heb een andere chirurg in een ander ziekenhuis hierover geraadpleegd, maar hij doet hierover geen uitspraak omdat hij de behandelende kaakchirurg kent. Ik heb het gevoel dat ze elkaar allemaal dekken.
Hoe halen ze er dan kiezen uit?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn kaakchirurg vertelde twee jaar geleden al dat ze nooit meer trekken omdat er een kans bestaat dat ze iemand z'n kaak breken.
Mooi dat daar blijkbaar geen conforme afspraken over zijn tussen chirurgen, en nog mooier dat mijn kaakchirurg wel rationeel nadenkt als hij doorheeft dat het 'best' vaak voorkomt.
Bij mij boorden ze beide kiezen kapot zodat de 'druk' er minder op zit en ze niet zo hard hoeven te roppen aan de kaak.quote:
Bij mij ook. De kies eerst in tweeën en trokken als laatste de wortels er apart eruit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij mij boorden ze beide kiezen kapot zodat de 'druk' er minder op zit en ze niet zo hard hoeven te roppen aan de kaak.
Yes. Ging vrij soepel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Bij mij ook. De kies eerst in tweeën en trokken als laatste de wortels er apart eruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |