SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Team speelt wel lekker en ik won er ook net een paar keer mee, maar toen moest ik tegen iemand met Eto'o, Bolly en Walcott.
Uiteraard op kutchem.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gebruik eigenlijk bijna geen skill movesquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik vind die 5* skill sleepbeweging altijd wel lekker om te gebruiken![]()
![]()
4k is netjes op een speler van die prijs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de afgelopen tijd
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Schotenverhouding: 21-3
Doelpuntenverhouding: 1-3
![]()
Ik denk dat ik ook maar Cech ga kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stond net een ventje van 4 voor de deur van mijn zwager, om een tekening te komen afgeven, voor mijn nichtje (zelfde klas). 4 jaar. Je moet er tegenwoordig vroeg bij zijn blijkbaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kom maar een potje. zullen we zien wie dramatisch isquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dos santos in de spits is dramatisch kan ik je voorspellen
Young bloods everywhere....![]()
XBOX?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
[..]
kom maar een potje. zullen we zien wie dramatisch is![]()
Trouwens FHF / gezocht ivm scheidingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef MolFan het volgende:
Heb nog een oude vibrator liggen die mijn vriendin niet meer gebruikt, wil hem wel opsturen geen probleem.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |