abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132800003
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je precies bedoelt. Anyway, Kper weet wat hem te doen staat nu.

Sorry, ik dacht ook dat Kper een vrouw was. Mijn excuses.
Hij post iets over het werk onder eigen account op fok.
Werkgever leest dit, wordt boos en ontslaat hem.
Hij komt hier steun zoeken onder hetzelfde account en krijgt daarbij gratis en voor niks en heel lief een hoop advies over de te nemen stappen.
Werkgever leest dit misschien ook mee, want forum en account zijn niet veranderd dus met één muisklik te vinden.
Zou werkgever zich dan niet kunnen indekken mbt bepaalde zaken, obv het advies wat hier wordt gegeven? Waardoor Kpr nog meer benadeeld wordt?

En dan gaat het niet om bruikbaarheid bij mediation of rechtszaak maar is dit niet extra nadelig voor Kpr kan uitpakken. Hopelijk ben ik dan wat duidelijker.

Samenvatting: :W (ex)baas!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132800015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Cat denkt volgens mij dat de werkgever een informatievoordeel heeft en zal anticiperen op de acties als hij hier meeleest. Als de werkgever dat werkelijk doet, heb ik een goed advies: verscheuren die overeenkomst. Oh, enne kusjes en kroeltjes en zo, want Fok! :P
Oeh, you know the lingo :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132800071
Niet te vergeten detail is dat hij die posts op FOK! heeft gezet in tijd van en via netwerk vd baas dus ook nog eens met die gevolgen van traceerbaar zijn .Wat ik begreep that is.
Plak me er niet aan vast
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:28:27 #179
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132800153
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij post iets over het werk onder eigen account op fok.
Werkgever leest dit, wordt boos en ontslaat hem.
Hij komt hier steun zoeken onder hetzelfde account en krijgt daarbij gratis en voor niks en heel lief een hoop advies over de te nemen stappen.
Werkgever leest dit misschien ook mee, want forum en account zijn niet veranderd dus met één muisklik te vinden.
Zou werkgever zich dan niet kunnen indekken mbt bepaalde zaken, obv het advies wat hier wordt gegeven? Waardoor Kpr nog meer benadeeld wordt?

En dan gaat het niet om bruikbaarheid bij mediation of rechtszaak maar is dit niet extra nadelig voor Kpr kan uitpakken. Hopelijk ben ik dan wat duidelijker.
Ah, okee. Had ik het toch grotendeels al goed begrepen hoor.
Vandaar dat ik dus ook niet inhoudelijk op de kwestie inga. Het advies om dit aan te vechten lijkt me zodanig voor de hand liggend dat ik niet inzie hoe die werkgever daar enig 'voordeel' uit zou kunnen halen - als-ie niet helemaal op z'n achterhoofd gevallen is dan zou hij dit mogen verwachten en zich dus sowieso al 'voorbereiden'.

quote:
Samenvatting: :W (ex)baas!
Yep, maar hopelijk wel inclusief de hem toekomende rechten voor Kper. ;)

Als Kper nog iets wil overleggen, hij mag mij natuurlijk altijd DM'en.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:29:40 #180
323439 HetKlusKonijn
pi_132800192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Niet te vergeten detail is dat hij die posts op FOK! heeft gezet in tijd van en via netwerk vd baas dus ook nog eens met die gevolgen van traceerbaar zijn .Wat ik begreep that is.
Plak me er niet aan vast
Oeps. Da's natuurlijk niet zo handig.

Anyway, voor de rest: via DM dan maar. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_132800193
In other news: als je verwarmingsketel wordt nagekeken moet je niet verbaasd zijn als er geen warm afwaswater uit de kraan komt. :') 8)7
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:30:38 #182
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132800213
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
In other news: als je verwarmingsketel wordt nagekeken moet je niet verbaasd zijn als er geen warm afwaswater uit de kraan komt. :') 8)7
vrouwmens _O-

Damn......anders word je ff de Gijp van je bedrijf genoemd. Weet nou niet of ik daar blij mee moet zijn.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132800218
quote:
Nee, raar is dat toch hè :')
:P
pi_132800274
Ik heb vandaag een uur in de intratuin rond gelopen. Moest voer halen voor de katten. Kwam uiteindelijk ook nog met een speeltje voor ze naar buiten en grijze leren laarzen voor mezelf :D
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:32:58 #185
323439 HetKlusKonijn
pi_132800276
quote:
Haha.
pi_132800356
Spuit 11 spuit ook modder: volgens mij kan Kper er nog wel op terugkomen. Zeggen dat hij zich op het moment van posten niet bewust was dat dit zijn werkgever zozeer in het verkeerde keelgat zou schieten; hij heeft immers zelf niets gezegd over zijn werkgever, maar 'over iets op zijn werk' (zonder een naam te noemen). Overdonderd door de reactie van de baas en overmand door schaamte en schuldgevoel gemeend direct het juiste te moeten doen: de consequenties zo deze door de werkgever zijn voorgespiegeld te accepteren.
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:41:46 #187
323439 HetKlusKonijn
pi_132800492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:36 schreef Queller het volgende:
Spuit 11 spuit ook modder: volgens mij kan Kper er nog wel op terugkomen. Zeggen dat hij zich op het moment van posten niet bewust was dat dit zijn werkgever zozeer in het verkeerde keelgat zou schieten; hij heeft immers zelf niets gezegd over zijn werkgever, maar 'over iets op zijn werk' (zonder een naam te noemen). Overdonderd door de reactie van de baas en overmand door schaamte en schuldgevoel gemeend direct het juiste te moeten doen: de consequenties zo deze door de werkgever zijn voorgespiegeld te accepteren.
Precies, en dus kan hij een beroep doen op dwaling dan wel misbruik van omstandigheden.

Geen raketgeleerdheid voor een beetje jurist. ;)
pi_132800515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:32 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vandaag een uur in de intratuin rond gelopen. Moest voer halen voor de katten. Kwam uiteindelijk ook nog met een speeltje voor ze naar buiten en grijze leren laarzen voor mezelf :D
Leren laarzen in de intratuin? :D
Ik ben er toevallig vandaag ook nog geweest voor winterviolen, maar die heb ik niet gezien. Vast verstopt onder al het kerstgeweld. :')
pi_132800548
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben er toevallig vandaag ook nog geweest voor winterviolen, maar die heb ik niet gezien. Vast verstopt onder al het kerstgeweld. :')
Bij de sneeuwboots...ik was ook best verbaasd :D
het kerstmis gedeelte heb ik overgeslagen...Daar heb ik nulkommanul zin in
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:44:10 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132800553
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Als je dat doet via een vaststellingsovereenkomst is dat prima.
Dat was mijn punt en/of vraag ook niet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132800570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Precies, en dus kan hij een beroep doen op dwaling dan wel misbruik van omstandigheden.

Geen raketgeleerdheid voor een beetje jurist. ;)
Zo is het. Niet handig wat hij heeft gedaan en het zal best consequenties hebben, maar ontslag op staande voet? Kweenie hoor... Als het de post is die ik heb gelezen, dan ben ik er niet erg van onder de indruk. De bal kwam aan het rollen toen iemand anders er een werkgever bij noemde.

Ik kan hier zonder problemen posten dat ik mijn baas een enorme gleuf vind. Echt een takkewijf. De téring zeg :{w En wat ik allemaal wel niet van haar moet doen :o Debiel :r

Pas als iemand hieronder typt wie mijn werkgever is, dan wordt het wat vervelend.

Anyway: ik denk dat iemand met verstand van zaken maandag voor het middaguur al gehakt heeft gemaakt van de getekende vaststellingsovereenkomst :)
pi_132800577
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Violen in het tuincentrum :o
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:49:29 #193
323439 HetKlusKonijn
pi_132800724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Ach, je vindt tegenwoordig ook paard-rijlaarzen bij dure 'designer' shops. ;)
pi_132800726
Mijn Intratuin hier de hoek smijt er 20+ mensen uit..... het gaat slecht héél slecht.
Ik kom er al 30 jaar. Als de kerstzooi ze niet overeind houdt is het einde oefening dus ook geen laarsjes voor in de modder meer te verkrijgen, ze zitten zelf al in de blubber ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:52:38 #195
323439 HetKlusKonijn
pi_132800819
^^ Crisis, hè. :{

Als je een beetje oplet merk je het echt overal. De goedkope winkels doen het uitstekend (Action, Big Bazaar, Lidl, Aldi), maar bij de rest zie je geen kip.

Ik doe overigens weer vrolijk met mijn kerstspulletjes (inclusief - levende! - boom) van vorig jaar.
pi_132800827
Hier is het altijd juist achterlijk druk bij de intratuin....door de weeks en in het weekend...alsof het voor niets is
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:53:42 #197
323439 HetKlusKonijn
pi_132800846
^^ Echt? Het is hier tegenwoordig ook heel erg rustig. Vroegah kon je er op zaterdag over de hoofden lopen, nu niet meer.
pi_132800860
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, naast de tuba's. Ik was ook helemaal verbaasd. :o
pi_132800888
Volgens mij is het de grootste intratuin in de omgeving....Met de kerstshow hebben ze altijd een mega groot anton pieck achtig iets...Dit jaar stond er een boot geloof ik, maar ben er snel langsheen gegaan
pi_132800892
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, naast de tuba's. Ik was ook helemaal verbaasd. :o
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')