Geen gelul dat dat een cosmetische is en ik maar een bril/contactlenzen moet dragen de rest van me leven. Want ik heb serieuze psychische problemen door dat kijkijzer sinds het journaal van vanochtend waarin gemeld werd dat mensen met slechte ogen minder kans op voortplanting en zo hebben.
quote:Vergeet vooral de onkosten van de behandeling van je gescheurde nagel niet....
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:35 schreef X-Ray het volgende:
Als dit trouwens erdoorheen gedrukt wordt, dan eis ik ook dat mijn oogoperatie in het ziekenfonds komt.
Oke, even serieus, ik ben echt hartstikke tegen dit idee, ik vind het gewoon belachelijk! Die meiden moeten hun concequenties maar nemen als ze eerder dan in hun huwelijksnacht ontmaagd willen worden. Als ze dan toch achteraf spijt hebben, dan zullen ze daar maar financieel voor moeten boeten.
't Zal wat worden, als al die meiden daar gebruik van gaan maken.
quote:wel als een Moslim meisje in de problemen ermee komt, dan wel ja! Veel meisjes worden uit de familie geband, worden soms zelfs gemarteld. Achterlijk natuurlijk. Maar als je met Moslims samen in een land woont, moet je ook iets van hun normen en waarden overnemen. Als daar bij hoort dat het maagdenvlies nog heel moet zijn als een meisje trouwt, dan moet je dat respecteren. Als dat meisje verkracht is of gewoon in een dom moment bedacht dat ze wel met een jongen naar bed wil, vind ik niet dat ze daarvoor gestraft hoeft te worden. en dus vind ik dat het wel betaald hoort te worden
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Wat gedaan moet worden?
Men is geen maagd meer als ze geneukt hebben!
Een reparatie van een maagdenvlies verandert daar niets aan! Het is alleen de boel belazeren! Dus de gemeenschap moet betalen aan een leugen?????
quote:Beetje gehersenspoeld door de linkse kerk?
Op woensdag 2 oktober 2002 12:55 schreef goddess in heaven het volgende:
Maar als je met Moslims samen in een land woont, moet je ook iets van hun normen en waarden overnemen.
Als Moslims in ons land komen te wonen dienen ze onze waarden en normen te respecteren. Als ze zonnodig volgens de middeleeuwse regels van een achterlijke godsdienst willen leven dan verhuizen ze maar terug naar hun zandbak.
quote:Kul.
Op woensdag 2 oktober 2002 12:55 schreef goddess in heaven het volgende:Maar als je met Moslims samen in een land woont, moet je ook iets van hun normen en waarden overnemen.
quote:Dan moet ze niet neuken voor het huwelijk. Een maagdelijkheidsoperatie draait dat trouwens niet terug. Ze IS GEEN MAAGD meer dan, en een operatie om dat te verdoezelen doet daar niets aan af. Het belazert alleen de kluit.
Als daar bij hoort dat het maagdenvlies nog heel moet zijn als een meisje trouwt, dan moet je dat respecteren.
quote:Nee ze hoort daar niet voor gestraft te worden nee. DOOR DE MANNEN. De mannen en de familie moet niet zo achterlijk doen door daardoor een meisje uit te stoten.
Als dat meisje verkracht is of gewoon in een dom moment bedacht dat ze wel met een jongen naar bed wil, vind ik niet dat ze daarvoor gestraft hoeft te worden. en dus vind ik dat het wel betaald hoort te worden
Als ze dat perse willen, dan betalen ze dat maar lekker zelf.
Zoals jij het nu stelt kan je zelfs vrouwenbesnijdenis goedpraten aangezien dat cultuurgebonden is en de meisjes uitgestoten ed worden als het niet gebeurt.....
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 02-10-2002 13:05]
Dat mag van mij namelijk net zo min vergoed worden als een maagdenvliesoperatie. (Als ze echt geen maagd meer is.)
Als je iets van je eigen lichaam toetakelt, dan draai je maar zelf voor de kosten op.
Verder vind ik dat operaties om geloofsredenen, die niet medisch noodzakelijk zijn, ook niet vergoed moeten worden. Bijvoorbeeld besnijdenis en maagdenvliesreparaties. (ook buiten de schuld van de 'maagd')
quote:Nee tuurlijk wordt dat niet betaald.
Op donderdag 3 oktober 2002 12:21 schreef Gia het volgende:
Wie betaalt eigenlijk het weghalen van een tattoo, als de persoon in kwestie er spijt van heeft. Kan weggelasered worden, maar wordt dat vergoed?
Dat wordt trouwens niet in ziekenhuizen gedaan dacht ik, maar voornamelijk in prive-klinieken en tattoo-shops zelf.
quote:Zie je, dat bedoel ik dus. Als dat niet vergoed wordt, dan een maagdenvliesreparatie ook niet. Zijn namelijk beide zaken die je jezelf hebt aangedaan.
Op donderdag 3 oktober 2002 12:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee tuurlijk wordt dat niet betaald.
Dat wordt trouwens niet in ziekenhuizen gedaan dacht ik, maar voornamelijk in prive-klinieken en tattoo-shops zelf.
In het geval van een verkrachting moet zowiezo de familie partij trekken voor het meisje en haar in haar waarde laten. Herstel van dat velleke is niet nodig.
quote:Mijn verzekering vergoedt dat, ik heb het in de polis nagekeken. Het is een behandeling die ook in reguliere ziekenhuizen wel gedaan wordt. Bij kleine tattoo's wordt gelaserd door de dermatoloog, bij grotere oppervlakten komt de plastisch chirurg er aan te pas.
Op donderdag 3 oktober 2002 12:52 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nee tuurlijk wordt dat niet betaald.
/edit
FF goed gelezen, er zit een top op de vergoeding, bij mij fl 7.500,= (ja polis nog in guldens)
quote:Dat zit absoluut NIET in de standaardziekenfondspolis.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:25 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Mijn verzekering vergoedt dat, ik heb het in de polis nagekeken. Het is een behandeling die ook in reguliere ziekenhuizen wel gedaan wordt. Bij kleine tattoo's wordt gelaserd door de dermatoloog, bij grotere oppervlakten komt de plastisch chirurg er aan te pas.
/edit
FF goed gelezen, er zit een top op de vergoeding, bij mij fl 7.500,= (ja polis nog in guldens)
quote:Aangezien je traumatische ervaringen kan oplopen door de aanblik van gillende meisjes op het moment dat je je shirt openknoopt vind ik van wel eigenlijk.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
In de huidige westerse breezah-cultuur geven meisjes de voorkeur aan gladde torso's. Kan het verwijderen van mijn borsthaar dmv een laserbehandeling ook in het ziekenfonds worden opgenomen?
maar serieus, ik vind het idee echt HEEL erg belachelijk en ronduit beschamend dat iemand het durft te opperen. Temeer daar er twee grote argumenten tegen zijn:
- eigen schuld, dikke bult, moet je je broekje maar lekker aanhouden.
- als Allah alwetend is fop je hem toch echt niet door zoiets.
Helloooooo, it's a fucking lie and we don't need to pay for it!
quote:Idd.
Op donderdag 3 oktober 2002 14:51 schreef Manono het volgende:
En bovendien, ze IS dan geen maagd meer want ze heeft toch al geneukt. Gaan wij dan diezelfde hypocriete waarden overnemen?Helloooooo, it's a fucking lie and we don't need to pay for it!
Een domme leugen waarvoor de gemeenschap moet betalen!
Als die pik erin is geweest, is ze geen maagd meer. PUNT. Een operatie verandert daar niets aan.
Hij weet als ervaringsdeskundige, dat er oneindig veel te repareren valt.
Gun hem toch zijn omzet.
quote:En daar begint alle ellende mee!
Op donderdag 3 oktober 2002 15:46 schreef X-Ray het volgende:
PUNT
Dan toch liever in het ziekenHUIS
quote:Precies. De gemeenschap een beetje laten betalen voor hààr gemeenschap, kom nou zeg. Of liever, kom dan niet zeg.
Op donderdag 3 oktober 2002 15:46 schreef X-Ray het volgende:[..]
Idd.
Da's nog het ergste.Een domme leugen waarvoor de gemeenschap moet betalen!
quote:Puntje erin, puntje eruit inderdaad.
Als die pik erin is geweest, is ze geen maagd meer. PUNT.
Of zou ik toch wat minder moeten blowen, ik zit nu op het nivo van een werkschuwe kraker.
quote:Dus de pil moet ook uit het ziekenfonds?
Op donderdag 3 oktober 2002 14:44 schreef Manono het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat geen enkele medische ingreep gebaseerd op subjectieve normen & waarden in het Ziekenfonds mag komen. Het ziekenfonds is er alleen om directe gezondheidsproblemen te voorkomen, niet om te zorgen dat iemand weer aansluiting vindt bij zijn gemeenschap nadat zij zelf een beetje dom is geweest.
quote:Lijkt me niet. Anticonceptie is bijna een eerste levensbehoefte te noemen. En het is gewoon een dure grap voor Jan Modaal (of beter Janneke Modaal).
Op vrijdag 4 oktober 2002 14:49 schreef Ulx het volgende:[..]
Dus de pil moet ook uit het ziekenfonds?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |