quote:De pil gebruiken heeft niets, maar dan ook helemaal niets met mijn geloof te maken. O, je bedoelt dat het niet mag van de Paus? Ik luister niet naar de Paus en gebruik toch de pil, tegen mijn geloofsregels in. (En niemand die mij daarom in elkaar slaat of zo.)
Op maandag 7 oktober 2002 12:57 schreef Kennyman het volgende:
En Gia, dan ben ik toch wel benieuwd naar jouw standpunt jegens de pil?
Maar dat zouden moslimvrouwen ook moeten doen, tegen hun geloof in gaan en hun vliesje niet laten herstellen.
Er zijn miljoenen mensen die niet geloven en wel de pil gebruiken, er zijn ook miljoenen mensen die wel geloven en toch de pil gebruiken.
Ik ken echter geen mensen die niet geloven en hun maagdenvlies laten herstellen.
Ergo. Het pilgebruik is niet door het geloof opgelegd, eigen keus.
Maagdenvliesreparatie en besnijdenis (meestal) is wel geloofsgebonden.
Daar komt nog bij dat ik met het gebruik van de pil niet in mijn lijf laat snijden.
quote:He! Dat zei ik eerst!
Op maandag 7 oktober 2002 09:31 schreef X-Ray het volgende:[..]
Een operatie om een illusie, een leugen, te bewerkstelligen? En dat ook nog eens vanuit de gemeenschap betalen?
Dacht het niet...
quote:Dan heeft ze niemand om jouw "kwaliteiten" mee te vergelijken en weet je zeker dat haar eerste kind van jou afkomt en de kans dat ze SOA's heeft is wat kleiner..
Op vrijdag 11 oktober 2002 12:35 schreef TieMeZ het volgende:
waarom zou je in godsnaam met een meid willen trouwen die maagd is? als ze dan nog alles moet leren![]()
ken er beter hebbe die t genoeg gedaan heeft die weten tenminste wat ze doen
zoiets zal er wel achter zitten van "logica" denk ik....
Maagdenvliesoperaties in het ziekenfonds is dus geen vraag vanuit de allochtone gemeenschap. Maar weer zo'n politiek correcte dokter, die extra omzet ziet oppert dit. :R
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |