Die gast is wel echt wereldvreemd zeg:quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha, ja gewoon zielig eigenlijk. Wel grappig om te lezen,
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:05 schreef Erno-BE het volgende:
Maar als hbo'er maak je toch geen kans bij een TU-chick, aangezien zij van een hogere klasse is dan jij en de HTS heeft al helemaal geen chicks.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat TU-meisjes je dom en kansloos vinden doordat je hbo doet.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:40 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Omdat ze van een hogere klasse zijn.
Ik leg het je uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aah, het is jouw kloon. Is
dat ook weer duidelijk.
Als er maar 20 resultaten komen, lijkt het me ook niet zo moeilijk om de prijs van die 20 spelers te vergelijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik leg het je uit.
Er zijn weinig Fellaini's met die chemstyle en positie op de markt dus alsof mensen daar naar zoeken komen er maar een stuk of 20 resultaten.
Fellaini is zo populair dat hij per dag door duizenden mensen wordt gekocht en er zijn veel mensen die lukraak de eerste speler kopen die ze tegenkomen.
Als je hem dan een week lang op de markt zet is de kans groot dat je hem verkoopt ja.
Het is alleen geen goede deal want in de tijd die je besteedt aan het opnieuw listen en inloggen had je 10 keer Fellaini kunnen kopen en weer verkopen voor 2k winst.
Haha ja hij denkt echt puur opleidinsgericht. Heb je het stuk al gelezen dat hij graag een keer bij een meisje in de auto wilt zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gast is wel echt wereldvreemd zeg:
[..]
[..]
[..]
klopt toch gewoon iets met kaf en korenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die gast is wel echt wereldvreemd zeg:
[..]
[..]
[..]
Wat een mietquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
DS ben jij dit? UVT / Hoe spreek je leuke meiden aan?
Jij zou niks met een meisje kunnen doen wat niet het zelfde studie niveau heeft? Daar ging het over bij hem.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
klopt toch gewoon iets met kaf en koren
Zo als ik al scheef; de FUT markt.zit vol met mongolen en mensen die dat om andere redenen niet doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:33 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Als er maar 20 resultaten komen, lijkt het me ook niet zo moeilijk om de prijs van die 20 spelers te vergelijken.
Ik wil namen wetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo als ik al scheef; de FUT markt.zit vol met mongolen en mensen die dat om andere redenen niet doen.
ja dat zeg ik ander niveau dus kaf en koren ditdat luister naar vdmquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Jij zou niks met een meisje kunnen doen wat niet het zelfde studie niveau heeft? Daar ging het over bij hem.
Ik ook verneder ze anaal Chasequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:38 schreef poker4lifee het volgende:
wauw al die huillies tegen ChaseHoop dat je er weer een paar voor dik boven de laagste bin verkoopt
daarom dus eigenlijk altijd spoilers aanhouden. In algemene serie topics doen ze dat ook. Pas in een specifiek serie topic niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef DuTank het volgende:
ik bedoel, hoe kunnen wij nou weten wanneer iedereen hier de aflevering heeft gezien? ok, misschien zijn we wel wat snel nu, maar goed, nu is het toch al te laat
http://myalldaygaming.tum(...)-october-social-clubquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daarom dus eigenlijk altijd spoilers aanhouden. In algemene serie topics doen ze dat ook. Pas in een specifiek serie topic niet meer.
Werkt het?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://myalldaygaming.tum(...)-october-social-club
hmmquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://myalldaygaming.tum(...)-october-social-club
quote:
Hij is echt ziek geobsedeerd door een bepaald meisje, echt triestquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:34 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja hij denkt echt puur opleidinsgericht. Heb je het stuk al gelezen dat hij graag een keer bij een meisje in de auto wilt zitten.
Lastige pot nog wel voor Ajax. Voor mij op fiets afstand dus wel even kijken!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef Fuszy het volgende:
Mogguh.
Tegen Heracles![]()
Ajax tegen ijsselmeervogelsde fuck
knjbquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:55 schreef Fuszy het volgende:
Mogguh.
Tegen Heracles![]()
Ajax tegen ijsselmeervogelsde fuck
quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lastige pot nog wel voor Ajax. Voor mij op fiets afstand dus wel even kijken!
Nou als ze het zelfde spelen als laatste tijd... Echt ook geen speler meer wat het leuk maakt om naar Ajax te kijken. Hele tijd aan het ergeren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Zou alleen lastig zijn als ze weer compleet verneukt spelen. Anders is het zo'n makkelijke tegenstander.
Bij Feyenoord en PSV is het helaas hetzelfde. Heb liever dat elke van die club weer op 'top' niveau speelt en dat je dan een spannende competitie hebt dan een spannende competitie met ajax,psv, feyenoord, vitesse, twente, groningen, rkc, pec, AZ etc... Waar iedereen van elkaar kan winnen als je maar een keer je best doet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:06 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nou als ze het zelfde spelen als laatste tijd... Echt ook geen speler meer wat het leuk maakt om naar Ajax te kijken. Hele tijd aan het ergeren.
Ja kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en PSV is het helaas hetzelfde. Heb liever dat elke van die club weer op 'top' niveau speelt en dat je dan een spannende competitie hebt dan een spannende competitie met ajax,psv, feyenoord, vitesse, twente, groningen, rkc, pec, AZ etc... Waar iedereen van elkaar kan winnen als je maar een keer je best doet.
Rood haar ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn practicumdocent is Dreetje 2.0
Zou ik ook willen als mijn cluppie 1 van de clubs is die tot die groep zou (moeten) behoren. Vind het wel een lollige competitie zo. Zaterdag worden de PSV'ers, Ajacieden of Feyenoorders hier uitgelachen, en zondag worden de mensen uitgelachen die zaterdag de anderen vernederden. Ik vind deze onvoorspelbaarheid eigenlijk wel briljant.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en PSV is het helaas hetzelfde. Heb liever dat elke van die club weer op 'top' niveau speelt en dat je dan een spannende competitie hebt dan een spannende competitie met ajax,psv, feyenoord, vitesse, twente, groningen, rkc, pec, AZ etc... Waar iedereen van elkaar kan winnen als je maar een keer je best doet.
Mwah niet alleen daarom. Als je dan jouw club erbij moet betrekken dan heb je AZ die er net iets onder hoort te komen. Met de juiste selectie zouden ze het kampioenschap ook kunnen pakken. Dat deze competitie zo erg is afgegleden vind ik niet zo lollig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou ik ook willen als mijn cluppie 1 van de clubs is die tot die groep zou (moeten) behoren. Vind het wel een lollige competitie zo. Zaterdag worden de PSV'ers, Ajacieden of Feyenoorders hier uitgelachen, en zondag worden de mensen uitgelachen die zaterdag de anderen vernederden. Ik vind deze onvoorspelbaarheid eigenlijk wel briljant.
Tevens: Weekend
rood en autistisch jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rood haar ?
Mentaal beperkt ?
Autistisch ?
Slecht in spelling ?
33 miljoenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Topiek het volgende:
Hoeveel live transfers zijn er nu op de XBOX/PS3?
Ik heb laatst op mijn facebook gezet: In deze competitie kan iedereen kampioen worden. Zelfs Feyenoordquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah niet alleen daarom. Als je dan jouw club erbij moet betrekken dan heb je AZ die er net iets onder hoort te komen. Met de juiste selectie zouden ze het kampioenschap ook kunnen pakken. Dat deze competitie zo erg is afgegleden vind ik niet zo lollig.
Leuk om wat mensen uit te kunnen lachen, doe er zelf ook aan mee en incasseer vaak ook door die vage uitslagen alleen op t einde van de rit heb je een bagger competitie over.
DOEIquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is hier echt te saai.. ik denk dat ik zo even naar de AH ga om wat te kopen. Ik heb geen eten of drinken bij me en ik heb nog meer dan 3 uur de tijd tot het tentamen gr gr
Hoe speelt het team voor de rest ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
Fellaini heb ik trouwens er uit geflikkerd. Die doet op het veld eigenlijk niks anders dan groot zijn.
Semi Aids, De nieuwe camera positie is echt wennen. Al speel ik wel beter als ik achter kom. Laatste keren steeds een achterstand omgebogen naar een overwinning. Maar 90 minuten domineren is nog moeilijkquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt het team voor de rest ?
heb je nou alweer vakantiequote:Op vrijdag 1 november 2013 11:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt het team voor de rest ?
dat kan alleen ajaxquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Semi Aids, De nieuwe camera positie is echt wennen. Al speel ik wel beter als ik achter kom. Laatste keren steeds een achterstand omgebogen naar een overwinning. Maar 90 minuten domineren is nog moeilijk
Moet ik maar met Ajax shirtjes gaan spelen, hihiquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je nou alweer vakantie
[..]
dat kan alleen ajax
Nee ik heb bio van een leraar die een sympathie bij me opwekt dat ik hem zielig begin te vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je nou alweer vakantie
[..]
dat kan alleen ajax
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
Fellaini heb ik trouwens er uit geflikkerd. Die doet op het veld eigenlijk niks anders dan groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |