SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar goed, het heeft toch al een week geduurd voordat mijn Fellaini eindelijk weg was voor die prijs.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik had ook ineens weer een daily giftBeetje raar dat EA nu ook al happy week doet maar het is een limiet van 5 packs. Toch is dit niet goed voor de markt
![]()
![]()
waarom krijg ik geen daily giftxbox only ofzo ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, dat zal allemaal wel, maar jij hebt dagelijks dat je een speler voor 10k ofzo te veel verkoopt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, het heeft toch al een week geduurd voordat mijn Fellaini eindelijk weg was voor die prijs.
Gisteren ook al een Cavani voor 24k verkocht, terwijl die maar 15k waard is op de PS3.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet dagelijks hoor. Maar wel erg vaak inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel, maar jij hebt dagelijks dat je een speler voor 10k ofzo te veel verkoopt.
Gisteren ook al een Cavani voor 24k verkocht, terwijl die maar 15k waard is op de PS3.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Geef er dan eens een verklaring voor? Want om nou te zeggen dat er weinig Cavani's op de markt zijn...quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet dagelijks hoor. Maar wel erg vaak inderdaad.
Convert je 'm naar een CM, volgooien met contracten en een dure chemstyle ofzo?
Je gaat mij niet vertellen dat mensen zo kk dom zijn om 10k teveel neer te leggen voor een Cavani, terwijl er 150 andere op de markt zijn.
edit: 450 op de markt zelfsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoe kan ik nou een verklaring geven? Ik weet niet waarom mensen te veel coins uitgeven aan mijn spelers terwijl die elders goedkoper op te pikken zijn. Dat moet je aan die mensen vragen die mijn spelers kopen. Ik convert helemaal niets, ik geef ze geen nieuwe contracten en ik gooi er geen chemstyle op. Ik koop een speler en zet hem direct weer op de TP.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geef er dan eens een verklaring voor? Want om nou te zeggen dat er weinig Cavani's op de markt zijn...
Je gaat mij niet vertellen dat mensen zo kk dom zijn om 10k teveel neer te leggen voor een Cavani, terwijl er 150 andere op de markt zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Chase heeft vast een schattige teamnaam, zodat iedereen hem een mooie deal gunt. En jou nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geef er dan eens een verklaring voor? Want om nou te zeggen dat er weinig Cavani's op de markt zijn...
Je gaat mij niet vertellen dat mensen zo kk dom zijn om 10k teveel neer te leggen voor een Cavani, terwijl er 150 andere op de markt zijn.
edit: 450 op de markt zelfs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar ze kunnen mij het ook niet gunnen, omdat ik op de xbox zitquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chase heeft vast een schattige teamnaam, zodat iedereen hem een mooie deal gunt. En jou niet
had je t gelezen ? 184Kquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chase heeft vast een schattige teamnaam, zodat iedereen hem een mooie deal gunt. En jou niet
#FreeTrapz![]()
Maar goed, wat ik ook post, jullie geloven mij toch niet. Weerhoudt mij er natuurlijk niet van om gewoon die deals te blijven posten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Serious? Niet gelezen? Wanneer?quote:
Heb hem er voor rond die prijs op gehad, de hele nacht. Maar niet verkocht...sterker nog: last van een undercutter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En het weerhoudt mij er niet van om het niet te geloven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, wat ik ook post, jullie geloven mij toch niet. Weerhoudt mij er natuurlijk niet van om gewoon die deals te blijven posten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je zit op de PS3 toch? Maar hoe kan dat dan? Mensen kopen daar altijd voor veel te duur hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Niet gelezen? Wanneer?
Heb hem er voor rond die prijs op gehad, de hele nacht. Maar niet verkocht...sterker nog: last van een undercutter
Dat hoef je ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
En het weerhoudt mij er niet van om het niet te geloven.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zit op PS3 ja, maar hoe kan wat dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zit op de PS3 toch? Maar hoe kan dat dan? Mensen kopen daar altijd voor veel te duur hoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je zit op de PS3 toch? Maar hoe kan dat dan? Mensen kopen daar altijd voor veel te duur hoor
🍆![]()
uhhm gister avond rond een uur of 10 denk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serious? Niet gelezen? Wanneer?
stond er op voor 183k en 184K BIN. denk dan kan hij er vannacht op voor 200K BIN maar dat ik thuis kwam was hij zomaar wegwas er zo aan gehecht. toch 84K profit after tax
#FreeTrapz![]()
Dat je te dure speler niet is verkocht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zit op PS3 ja, maar hoe kan wat dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat hebben we mooi gefikstquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhm gister avond rond een uur of 10 denk.
stond er op voor 183k en 184K BIN. denk dan kan hij er vannacht op voor 200K BIN maar dat ik thuis kwam was hij zomaar wegwas er zo aan gehecht. toch 84K profit after tax
Ik heb er nog twee die ik moet slijten, maar ik ben de moeilijkste niet: misschien neem ik met 160k ook wel genoegen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niks met afgunst te maken, maar als iemand zo af en toe zo'n deal kwijt raakt okequote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, de afgunst begint aandoenlijk te worden.![]()
maar constant terwijl de rest zijn kaarten aan de straatstenen niet kwijt raakt.verdacht
#FreeTrapz![]()
Mijn teamnaam is NAC Breda. Need I say more?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat je te dure speler niet is verkocht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks met afgunst te maken. Gun je miljoenen. Geloof alleen sinds me 6e niet meer in sprookjes. En je hebt altijd personen die je met een korreltje zout moet nemen. Succes met je verkopen en dat meen ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah, de afgunst begint aandoenlijk te worden.🍆
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |