quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het zacht of hard?
(is mijn fascinatie zorgelijk?)
Nou, we hebben op het werk grote, zware, blauwe karren die in de koeling staan. Daar zitten dan broodjes enzo in. Die hebben in het midden over de hele voorkant een stalen 'handvat' waarmee je hem vooruit moet trekken. Nu is de kunst dus om aan die voorkant te trekken, maar er toch naast te lopen. Alleen ik liep met twee collega's die allebei weer een ander soort kar bij zich hadden. Hun karren waren wat lichter en makkelijker stuurbaar, dus zij liepen vrij hard. Waardoor ik moest haasten, en uitkijken dat ik niet tegen bezoekers van de beurs aankwam met die kar. En toen knalde in een onbewaakt moment die kar dus achterop mijn hiel. Zo hard en op zo'n manier dat mijn 3 euro primark schoentje ook meteen van mijn voet/hiel aflag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zow, Dat is een goeden zwelling!
Hoe was het nou gebeurd? Ik heb wel vaker ellende tegen m'n hiel gehad, maar nooit meer dan zo'n kutwondje dat veel te veel pijn doet voor zo'n klein ding.
Je deed een Bamiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef Molo het volgende:
Ik kon ook even niet op een nieuwe TT komen
zelfs ik heb mijn zwakke puntenquote:
Auw!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik raakte het liever niet aan, want au. Nu is de zwelling redelijk weg. Maar gewoon zoals het normaal voelt, alleen dan met extra vocht ertussen ofzo? I dunno.
[..]
Nou, we hebben op het werk grote, zware, blauwe karren die in de koeling staan. Daar zitten dan broodjes enzo in. Die hebben in het midden over de hele voorkant een stalen 'handvat' waarmee je hem vooruit moet trekken. Nu is de kunst dus om aan die voorkant te trekken, maar er toch naast te lopen. Alleen ik liep met twee collega's die allebei weer een ander soort kar bij zich hadden. Hun karren waren wat lichter en makkelijker stuurbaar, dus zij liepen vrij hard. Waardoor ik moest haasten, en uitkijken dat ik niet tegen bezoekers van de beurs aankwam met die kar. En toen knalde in een onbewaakt moment die kar dus achterop mijn hiel. Zo hard en op zo'n manier dat mijn 3 euro primark schoentje ook meteen van mijn voet aflag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Auw!
Goede karren wel.
Ik heb volgens mij nooit zo'n zwelling gehad, waar dan ook. Daarom ben ik ineens benieuwd hoe het aanvoeltDat zat veulste diep om door te prikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ziet er best kut uit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden van het type kar!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mja, als ik had geweten waar ik heen moest lopen had ik gewoon mijn eigen tempo aangehouden. Maar dan zou ik een beetje de weg kwijt raken dacht ik. En we liepen al op de beurs, dus dan is roepen niet zo netjes.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ziet er best kut uit.
Maar ook gelijk les voor jou, je niet laten opjagen door collega's. Of even roepen "zeg stelletje knurften ga eens een heul stuk langzamer
"
Dan moet je wel knurften zeggen, omdat dat zo'n mooi woord is
volgende keer niemeer laten opjagenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vooral met velen broodjes erin.
[..]
Mja, als ik had geweten waar ik heen moest lopen had ik gewoon mijn eigen tempo aangehouden. Maar dan zou ik een beetje de weg kwijt raken dacht ik. En we liepen al op de beurs, dus dan is roepen niet zo netjes.
Ik heb daarna die kar ook niet meer rondgereden. Dat heb ik aan de mannen overgelaten, ik weigerde gewoon.
Auauau.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik hebv wel eens een electrische rolstoel over m'n poten heen gehad van 200+ kilo.
Ik droeg toen sandalen
needless to say dat ik erg not amused was wanneer betreffende persoon ook nog eens uit schrik terug reed dus toen n ogmaals over m'n schoenloze voet heen reed met 200+
Beroepsrisicos
Mja duurde wel evenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Auauau.En hoe lang duurde het voordat je toen weer normaal kon lopen?
Ik vind dus eigenlijk dat ze hier gewoon die karren moeten laten rijden door mensen met werkschoenen, en niet door de werknemers die van hun nette zwarte schoenen aanmoeten.
Ja maar verdwalen. Met koelkar. Op een beurs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgende keer niemeer laten opjagen
Dat scheelt wel ja. Gloeide het wel zo lekker? Ik kon gister de hele avond mijn haden nog een beetje warmen aan mijn hiel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja duurde wel evenMaar geen nare zwellingen gelukkig, gelukje bij ongelukje
Waren je collega's mannen? Dan zijn het namelijk bij voorbaat al knurften dat ze jou de zwaarste laten duwenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar verdwalen. Met koelkar. Op een beurs.
Volgende keer ga ik vantevoren wel even waarschuwen als ik zo'n kar heb, dat ze me of de weg goed uit moeten leggen, of rekening houden met mijn tempo.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren je collega's mannen? Dan zijn het namelijk bij voorbaat al knurften dat ze jou de zwaarste laten duwen
zo, Fok doet echt AIDS bij mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik hebv wel eens een electrische rolstoel over m'n poten heen gehad van 200+ kilo.
Ik droeg toen sandalen
needless to say dat ik erg not amused was wanneer betreffende persoon ook nog eens uit schrik terug reed dus toen n ogmaals over m'n schoenloze voet heen reed met 200+
Beroepsrisicos
Ja, ironie is dat wij geen werkschoenen aan mogen. Want die zijn niet netjes. Maar we mogen wel met die karren lopen, want die moeten nou eenmaal van de koeling naar onze werkplek. Dus.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zo, Fok doet echt AIDS bij mij![]()
Maaruh, wat ik wilde zeggen. Daarom moet je ook geen sandalen aan in de zorg. Je weet nooit wat er kan gebeuren toch?
Zelfde geldt voor goeie schoenen in Bami's werk, wat ze zelf ook al bedacht had
ja das dus gewoon lomp...quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ironie is dat wij geen werkschoenen aan mogen. Want die zijn niet netjes. Maar we mogen wel met die karren lopen, want die moeten nou eenmaal van de koeling naar onze werkplek. Dus.
Maar als het nu nog eens gebeurt ga je natuurlijk wel zeggen dat zij die kar mogen hebben he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]En dat vond ik stiekem ook wel een beetje. Maar op zich worden we voor hetzelfde werk betaald natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar als het nu nog eens gebeurt ga je natuurlijk wel zeggen dat zij die kar mogen hebben he?
Misschien waren het crocsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zo, Fok doet echt AIDS bij mij![]()
Maaruh, wat ik wilde zeggen. Daarom moet je ook geen sandalen aan in de zorg. Je weet nooit wat er kan gebeuren toch?
Zelfde geldt voor goeie schoenen in Bami's werk, wat ze zelf ook al bedacht had
Ja, daar wil ik het dus met het uitzendbureau over hebben, hoe zij dat voor zich zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das dus gewoon lomp...
Kun je niet een tussenmodel schoenen nemen die veiliger zijn maar wel redelijk netjes?
Bij zo'n bedrijfskleding/schoenen winkel ofzo?
quote:
ik zou het niet overleggen maar gewoon lekker doen, foto in kleur uitprinten van je hiel/voet en die standaard meenemen voor de zeikerdsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik het dus met het uitzendbureau over hebben, hoe zij dat voor zich zien.
voor je huid wel, voor de lagen eronder niet zo heel veel. Stevige schoenen zijn dan ook wel wat anders dan een sneaker vind ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even over aan het denken, maar als er 200 kilo over je poot heen gaat.. Maakt het dan eigenlijk nog uit of je een sandaal of een sneaker aan hebt?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou het niet overleggen maar gewoon lekker doen, foto in kleur uitprinten van je hiel/voet en die standaard meenemen voor de zeikerds
Assertieve Bami here she comes!
yepquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb trouwens tot nu toe al mijn werk op slippers gedaan. Horeca, kinderopvang, jeugdhulpverlening, zelfs de appie nog wel eens (maar niet vaak, die winkel is fucking koud).
Alleen bij de Ikea niet, want toen had ik ikea-schoenen
Zeker meer geluk dan wijsheid dat er nooit iets met m'n voeten is gebeurd?
die ga je toch heus wel vaker nog kunnen gebruiken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Maar ik wil niet nog meer geld uitgeven aan dingen die ik verder nooit gebruik.
En de ideale situatie is natuurlijk dat andere mensen voortaan die karren rondrijden voor ons.
Nouja, op het werk. Maar daar buiten om niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
die ga je toch heus wel vaker nog kunnen gebruiken?
welken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik moest grinniken om Taart haar eBay faal. Vergeleken met mijn gedrag vanmiddag valt zij nog reuze mee.![]()
schoenen van een euro of 60, 70 ofzo zijn de investering op het werk wel waard. Als je al zwakke pootjes hebt moet ej gewoon goed spul hebben, geen Primark ellendequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, op het werk. Maar daar buiten om niet.
Maar het zit zo lekker als het warm isquote:
zweet en het uitzicht op afbladderende nagellak, dan wel gele kalknagels en ingescheurde/gebroken eeltkorstenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het zit zo lekker als het warm is
Tot nu toe heb ik het er altijd prima op gered!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
schoenen van een euro of 60, 70 ofzo zijn de investering op het werk wel waard. Als je al zwakke pootjes hebt moet ej gewoon goed spul hebben, geen Primark ellende
je hebt toch niet voor niets fysio?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik het er altijd prima op gered!
Anders toch Spees eens vragen, die had nog schoenen liggen van het McDonalds tijdperk.
Mijn voeten zweten niet als ik slippers aan heb. Mijn nagellak bladdert niet af op mijn tenen, hij groeit alleen uitquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
zweet en het uitzicht op afbladderende nagellak, dan wel gele kalknagels en ingescheurde/gebroken eeltkorsten
Fysio is voor mijn heup. Dat heeft vrij weinig te maken met mijn schoeisel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
je hebt toch niet voor niets fysio?
Je voeten en je enkels zijn de basis waarop je steun neemt, waarop je beweegt, de hele dag. Dat is het echt wel waar IMO
ik vind voeten er zelden appetijtelijk genoeg uit zien om bloot te mogen zijn, laat staan op werk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn voeten zweten niet als ik slippers aan heb. Mijn nagellak bladdert niet af op mijn tenen, hij groeit alleen uit. Gele kalknagels heb ik niet en eelt zie je niet want dat zit onder m'n voeten
Niemand heeft last van mijn bazenvoeten
jazeker welquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fysio is voor mijn heup. Dat heeft vrij weinig te maken met mijn schoeisel.
Ik loop op m'n werk hetzelfde risico als buiten het werk, loop de hele zomer op slippersquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind voeten er zelden appetijtelijk genoeg uit zien om bloot te mogen zijn, laat staan op werk.
Maar goed, puur om eigen en andermans veiligheid (blijven haken, uitglijden, naald in je voet, rolstoel over voet heen etc) vind ik het al niet kunnen
Ja dat weet ik. Maar de oorzaak van het 'probleem' zit hem niet in mijn schoeisel, maar in mijn heup. Ik heb heel braaf geluisterd naar de uitleg van de fysio.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
jazeker wel
bewegingsketens, zitten aan elkaar vast. Basis van je steunname is je voet en je enkel
Ja dat kan, maar schoeisel en looppatroon etc heeft wel veel invloed op je heup, juist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar de oorzaak van het 'probleem' zit hem niet in mijn schoeisel, maar in mijn heup. Ik heb heel braaf geluisterd naar de uitleg van de fysio.
en als een kind weg rent en jij erachter aan moet? en blijft hangen met je slipper omdat die dubbel klapt (is mij zo vaak gebeurd in de tuin of op weg naar de buurtsuper enzo). Ik noem maar even watquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik loop op m'n werk hetzelfde risico als buiten het werk, loop de hele zomer op slippers
Ik vind het pas smerig om met warm weer met iets dichts over m'n voeten heen te lopen![]()
Al mijn collega's werken ook met slippers aan
Snap ik heel goed! Heb ik ook binnen mij werkveld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar schoeisel en looppatroon etc heeft wel veel invloed op je heup, juist.
Maar goed, het maakt mij ook niet uit, het is alleen wel zo dat een en ander wel degelijk met elkaar te maken kan hebben en invloed heeft. Lijkt mij zonde van de fysio inspanningen. En ook wel gek dat de fysio het niet mee neemt in de behandeling. Je behandelt m.i. nooit alleen een losse heup namelijk.
Stukje beroepsdeformatie, sorry hoor, kan dat lastig los laten
Ik heb bazenslippers, die zitten beter dan welke schoen dan ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
en als een kind weg rent en jij erachter aan moet? en blijft hangen met je slipper omdat die dubbel klapt (is mij zo vaak gebeurd in de tuin of op weg naar de buurtsuper enzo). Ik noem maar even wat
als het mag op werk en jij het prettig vindt, vooral doen natuurlijk. In het ziekenhuis word je ja 2 x gewoon naar huis gestuurd bij ons
ah, dat heeft Taart ook manquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snap ik heel goed! Heb ik ook binnen mij werkveld.Het punt was dat ik last had van mijn heup doordat ik een beetje hypermobiel ben, en mijn spieren dus mijn heup extra moesten ondersteunen, waar mijn skelet dat niet deed. Ofzo. Dus ben ik die spieren gaan trainen. Uitgangspunt was dat ik door dat en het trainen van mijn evenwicht, ook vanzelf weer een normaler looppatroon zou krijgen.
En puur het versterken van die spieren heeft wel heel erg geholpen.
brave Schaarquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb bazenslippers, die zitten beter dan welke schoen dan ook![]()
En anders gooi ik gewoon een steen naar dat kind zodat hij knock out gaat uiteraard
hahahaha, briljant!quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien is mijn lijf nog best fascinerend voor je Molo. Ik heb van mijn oefentherapeut wat oefeningen gekregen voor m'n faalrug (die erg goed helpen trouwens).
Toen was er een oefening en zij zo van "ja en als je nu dit doet gaat je rug vanzelf bol staan" Dus ik zo: "nee"..
Dus toen liet ik de beweging zien als ik er totaal niet over nadacht en bleek mijn rug inderdaad hol te staan.
Waarschijnlijk goede reden hoe het komt dat m'n spieren raar doen![]()
Tevens lijkt het erop dat ik gebrek aan buikspier compenseer met m'n schouders en m'n rug.
Vooral dat onderhouden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ah, dat heeft Taart ook man
Wel een zaadplek om te hebben, bij je heup
Spieren trainen helpt idd erg goed daarvoor. Jammer dat je dat steeds moet onderhouden en alles zo bewust moet doen... Maar goed, daar is wel mee te leren om gaan
Ja, ik heb alleen echt niks van de eisen volgens mijquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
had je je DM nog gezien trouwens Schaar? Over werk?
Dat weten we allang, dat staat in de databasequote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vooral dat onderhouden.Want in het dagelijks leven heb ik die klachten niet, alleen als ik hele stukken wil gaan wandelen.
Wat dan wel weer leuk is, is dat ik mijn elleboog kan likken.Ik gokte dat ik dat misschien ook kon door dat hypermobiele.
Dat realiseerde ik me ook toen ik het typte. Maar was dan wel weer benieuwd of Molo ook dacht dat het door hypermobiel zijn kon komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat weten we allang, dat staat in de database
yep, das wel een symptoom van hypermobiliteitssyndroom jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vooral dat onderhouden.Want in het dagelijks leven heb ik die klachten niet, alleen als ik hele stukken wil gaan wandelen.
Wat dan wel weer leuk is, is dat ik mijn elleboog kan likken.Ik gokte dat ik dat misschien ook kon door dat hypermobiele.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen echt niks van de eisen volgens mij.
Zat een beetje in twijfel of dat iets is...
Ben me nu een beetje aan het richten om de zorg uit te gaan... Alleen dat is natuurlijk helemaal onmogelijk zonder relevante vooropleiding![]()
Ik ga nog wat "shoot for the stars"-pogingen doen. En dan vanaf half december m'n eisen wat laten zakken denk ik
ja daar ben ik wel praktisch zeker vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me ook toen ik het typte. Maar was dan wel weer benieuwd of Molo ook dacht dat het door hypermobiel zijn kon komen.
Ik weet ook zeker dat ik het kan (het is de vraag of ik het leuk vind, maar ik wil het graag proberen). Het probleem is dat ik nog een werkgever via een brief moet kunnen overtuigen dat ik het kanquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Zou niet weten waarom jij dat niet zou kunnen. En proberen kan altijd toch?
Ik vond het wel wat voor jou, lekker dingen regelen volgens lijstjes
probeer het nou, serieus! Je moet jezelf niet onderschatten he. Ook in een brief niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet ook zeker dat ik het kan (het is de vraag of ik het leuk vind, maar ik wil het graag proberen). Het probleem is dat ik nog een werkgever via een brief moet kunnen overtuigen dat ik het kan.
En als er 80 andere brieven liggen vliegt jouw cv er het eerst uit, hoe mooi je het ook allemaal omschrijft.
Dat is een beetje mijn gevoel tenminste.. Zelfs in mijn eigen werkveld.![]()
Kuteconomie
Huuu.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:46 schreef Molo het volgende:
mooi plaatje gevonden, een real life like duimpje
[ afbeelding ]
veel mensen zijn ook hypermobiel in een of een paar gewrichten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huuu.
Maar ik heb ze dan weer lang niet allemaal. Fysio zei ook wel dat ik een beetje hypermobiel was. Dus ik houd het wel bij dat beetje.
Dat zal het wel zijn dan idd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
veel mensen zijn ook hypermobiel in een of een paar gewrichten.
Ik ben zelf zo stijf als een hark maar heb wel flexibele knieën, handig wel en zeer charmant ook
Weet ik, ik ben druk bezigquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:46 schreef Molo het volgende:
[..]
probeer het nou, serieus! Je moet jezelf niet onderschatten he. Ook in een brief niet.
En bedenk dat 90% van de mensen zich door dingen heen bluft, DAT KUN JIJ OOK!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item906325cdb1
Godver die is tofquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
http://www.ebay.com/itm/W(...)&hash=item906325cdb1
batsen voor het vaderlandquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben druk bezig.
Zoals gezegd, ik geef mezelf tot half december/eind december om te dromen en daarop te solliciteren. Daarna ga ik voor de kuttere banen onder het motto "als er maar brood op de plank is".
quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos wordt gek als ik die koop, maar leuk cadeautje voor een vriendin van me wel
Ja toch! Ik wil hem.quote:
Ow kut, thanks for reminding mequote:
Je hebt keihard in d'r gezicht gekucht?quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Drie keer achter elkaar een "ben jij ZIEK ofzo" van mijn zeikcollega. Omdat ik om tien over acht binnen was.
ik riep extreem enthousiast "IK BEN ZO VROEG OMDAT IK JOU ZO ENORM GEMIST HEB EN IK NIET LANGER ZONDER JE KON, MIEKE!!"quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt keihard in d'r gezicht gekucht?met gratis speeksel?
Mehehequote:Op vrijdag 1 november 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik riep extreem enthousiast "IK BEN ZO VROEG OMDAT IK JOU ZO ENORM GEMIST HEB EN IK NIET LANGER ZONDER JE KON, MIEKE!!"![]()
Toen mompelde ze nog iets wat ik niet verstond.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik riep extreem enthousiast "IK BEN ZO VROEG OMDAT IK JOU ZO ENORM GEMIST HEB EN IK NIET LANGER ZONDER JE KON, MIEKE!!"![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Knuffelen + 3 extra kussen en een selfie met z'n 2-enquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
eigenlijk had ik d'r nog vast moeten pakken
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Knuffelen + 3 extra kussen en een selfie met z'n 2-en![]()
En dan posten op fb met ME AND MY BFF @ WORKquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ze is 1.56 en 63 jaar
den visual
Nu moet ik aan Robin en Patrice denken van HIMYMquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan posten op fb met ME AND MY BFF @ WORK![]()
![]()
Ik heb nu ook een beeld; maar vooral omdat ik haar heul gerimpeld en grijzig voorstel met een overenthousiaste skjoe er langs![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Robin en Patrice denken van HIMYM.
Pahahaha briljantquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat die visual van Priem wel aardig klopt
Ermagerd dat filmpje in combinatie met het verhaal van Skjoe, so many visualsquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik moest lolleren
[..]
Pahahaha briljant![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem moet ik huilen dat ik nog niks kan?
Bij mijndomein.nl ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan niet op de direct admin
Nee via nieuwe host. Ik had wel op de link geklikt nadat ik alles gebackupt hadquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mijndomein.nl ?
Maar je had token aangevraagd; maar nog niet op de link geklikt voor de bevestiging van de verhuizing; toch?
Wat is de link van je da panel?
Het is sinds gisteravond al, had ik dat nu al niet moeten kunnen dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Antagonist kan een paar uur duren voor je daar op kan. Heeft iets met DNS te maken ofzo weet ik veel. Als je er vanavond nog niet op kunt dan is er iets anders aan de hand
Jeshquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je bent naar Antagonist gegaan toch? Of niet?
Ja voor de antanogist site zelf, maar dan kan ik mijn gegevens en facturen zienquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je geen alternatieve link gekregen voor als je nog niet in je myadmin kunt?
Ik heb steeds visuals van Spees met een helpdeskmedewerker aan de lijn. Zijn mooie visualsquote:
Je hebt een sql bestand he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Error Restoring database
Details
That database does not belong to you
Je beseft dat ik momenteel haar heldeskmedewerker ben hequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb steeds visuals van Spees met een helpdeskmedewerker aan de lijn. Zijn mooie visuals![]()
rip aan jouw nabestaandenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je beseft dat ik momenteel haar heldeskmedewerker ben he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik open die database in kladblok
DAFUQ AM I LOOKING AT
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je beseft dat ik momenteel haar heldeskmedewerker ben he![]()
![]()
Nog lang niet; ik heb veel ergere mensen aan de lijn over webhostingquote:
Je moet idd eerst een DB aanmaken bij antagonist; anders kan je niks importerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
is dit niet mijn fout?
Maak, als je dat nog niet had gedaan, een database aan om je backup in te plaatsen.
En nu kan je nog schreeuwen tussen de berichten door, dat kan niet als je ze aan de telefoon hebtquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog lang niet; ik heb veel ergere mensen aan de lijn over webhosting![]()
Yup. Maar daar gebeurt niets spannendsquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
jij kan trouwens wel in oldbie fora
Soms moet ik echt op mijn tanden bijten aan de telefoon; maar met spees heb ik er echt geen last van heurquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nu kan je nog schreeuwen tussen de berichten door, dat kan niet als je ze aan de telefoon hebt
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Success
Details
Database has been successfully Restored
maar goed dat zei antagonist nergens
Nee ik heb de optie wel. Dus ik plaats de map domeinnaam.com gewoon letterlijk zoals ik hem heb in public_html ?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice
Goed; dan heb je nu de database terug gezet. Is er een optie om je site te uploaden of moet dit persé via de ftp ?
Anders kun je het dus via het IP-adres (poort 21; ik ga er vanuit dat het de standaard poort is).
Je hebt wordpress oid? Dan moet je straks wel daar ook de nieuwe database gegevens invullen
Ik lees Spees af en toe als een puppy die de wereld ontdektquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soms moet ik echt op mijn tanden bijten aan de telefoon; maar met spees heb ik er echt geen last van heurFeit dat ze wel doorheeft hoe het in elkaar zit; vind ik het net leuk om het uit te leggen
It's ma jobbbbb
![]()
ik kom wel weer terug als het over dingen gaat die ik wel snapquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begrijp trouwens echt compleet niks van wat er allemaal gezegd wordt, maar toch vind ik het vermakelijk
TETTEN FALEN BIER MASJAquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kom wel weer terug als het over dingen gaat die ik wel snap
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik lees Spees af en toe als een puppy die de wereld ontdekt![]()
- ermagerd wat is dezen?
- hoe werkt dit?
- mag ik dit?
- oeh als ik op dit knopje druk doet het dit
- oeh het werkt
- IT'S ALL SO EXCITING![]()
![]()
Waarschijnlijk gaat het niet zo, maar het beeld is zo leuk![]()
![]()
Beetje zoals Priem toen ze voor het eerst een mobiel met internet in haar handen had
DPD PAKKETAIDS KUTPAKKETMANNEN. RUSSENLAKJESquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kom wel weer terug als het over dingen gaat die ik wel snap
Owwww dan maakt het niet uitquote:
Het mapje met je site (daar waar je index.php in staat); die zet je straks in je public_htmlquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik heb de optie wel. Dus ik plaats de map domeinnaam.com gewoon letterlijk zoals ik hem heb in public_html ?
Het is wel een beetje zo nu je het zegtquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
- ermagerd wat is dezen?
- hoe werkt dit?
- mag ik dit?
- oeh het werkt
![]()
![]()
Beetje zoals Priem toen ze voor het eerst een mobiel met internet in haar handen had
ik zit op mijn werk aap!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DPD PAKKETAIDS KUTPAKKETMANNEN. RUSSENLAKJES
WE KRIJGEN NOG FOTO'S
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
- ermagerd wat is dezen?
- hoe werkt dit?
- mag ik dit?
- oeh het werkt
![]()
![]()
Dat filmpjequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
Maar spees snapt het wel als ik het uitlegDus haar exitement is gegrond en ze leert er van ERMAHGERD IK LEER SPEES IETS WAJOOO
Wa yoooo
Dan niks doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
/priemlastigvallen
in outlook. Moet ik dan mijn huidige account aanpassen naar de nieuwe gegevens of moet ik niks doen? Of moet ik een nieuw account aanmaken?
volgens mij heb ik gewoon hetzelfde wachtwoord voor de webmail gekozen dussss :v
Jup!quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan niks doen
Als ie verhuisd is; zal ie automatisch de nieuwe server zien en krijg je je mail binnen.
Ik ga er vanuit dat ie nu wel nog gewoon werkt?
Nope trust mequote:Op vrijdag 1 november 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en ik krijg een mail via mijndomein of ik wel echt echt wil verhuizen. Die termijn is 7 dagen om te reageren. Ik blijf toch niet een week offline toch? toch toch?
auth code had je ingegeven bij antagonist en je hebt bevestiging gegeven op de mail (mogelijk met link) dat je verhuizing goed keurt; toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Dan ga ik maar weer verder wachten
Nee ik ben gestopt want ik heb al 3.50 aan startkosten voor die telefoonlijn buiten mn bundel. En dan heb ik alleen nog maar in gesprektoon gehadquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
De berichten over de wasmachine en de pakketman ertussendoor maken het nog mooier
Aw Spees ga nu nog even naar de radio luisteren om te horen of bsb gedraaid wordt? Het zou het beeld zo compleet maken![]()
Ja heb ik gedaan. Zal ik antagonist mailen HOElang het duurt?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
auth code had je ingegeven bij antagonist en je hebt bevestiging gegeven op de mail (mogelijk met link) dat je verhuizing goed keurt; toch?
Ik bedenk me net dat jij een .com domeinnaam hebt; die verhuizing kan wel langer duren dan een .nl domeinnaam... Als in... een aantal dagen.nl is wat dat betreft beter geregeld
Gemiste kansquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik ben gestopt want ik heb al 3.50 aan startkosten voor die telefoonlijn buiten mn bundel. En dan heb ik alleen nog maar in gesprektoon gehad
IK NEEM TOCH GODVERDOMME VANMIDDAG VRIJ SPECIAAL VOOR JULLIE APENquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is er toch geen daglicht meer als je thuis komt
GODVERDOMME
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK NEEM TOCH GODVERDOMME VANMIDDAG VRIJ SPECIAAL VOOR JULLIE APEN
quote:
Kan je doen; maar wellicht kunnen ze er geen invloed op hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Zal ik antagonist mailen HOElang het duurt?
Jup! Hij zou soberso niet offline mogen gaan; dus ik zou hun bellen/mailen/stalkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem als het echt weken duurt dan moet mijndomein mijn domein toch online houden? Ik heb tot 17 december betaald
Ik ga nu mailen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup! Hij zou soberso niet offline mogen gaan; dus ik zou hun bellen/mailen/stalken
Hmmmmm http://nieuws.mijndomein.(...)rd-door-ddos-aanval/quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem als het echt weken duurt dan moet mijndomein mijn domein toch online houden? Ik heb tot 17 december betaald
Oh komt het nog daardoor?!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmmmm http://nieuws.mijndomein.(...)rd-door-ddos-aanval/![]()
![]()
![]()
Kappersquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hmm, dat je dan ff snel tussendoor bij de kapper je kleur wil laten bijwerken en dan al een kwartier zit te wachten terwijl je wel gewoon een afspraak hebt. Zo irritant
Inmiddels 20 minuten.quote:
goffer.. Ja dat is hun '7 dagen' mail van mijndomein... Als jij dus bezwaar hebt; tegen de verhuizing; dat je hun kan mailen; en zij kunnen het dan declinen via die mail.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
priem:
overige Er wordt een e-mail gestuurd naar de huidige administratieve contactpersoon. Nadat op de bevestigingslink is geklikt, wordt er een e-mail gestuurd naar de huidige provider. Deze heeft 5 dagen de tijd om de verhuizing te annuleren. Daarna wordt de verhuizing voltooid.
Dus ik moet wel 5 dagen wachten. Maar dan moet mijndomein me dus gewoon online houden
Ja ik snap het wel maar een kwartiertje wachten sta ik iig niet zo van te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Inmiddels 20 minuten.
Ik maak niet voor niks een afspraak he, dan verwacht ik ook op die tijd geholpen te worden. Dit is gewoon zonde van mijn tijd...
Nog een keer gemaildquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dus dat je dat als antwoord zal krijgen
En ddos aanvallen zijn kut.... wij hebben het 1x meegemaakt en 1 dag lag ie er toen compleet uit. Best kut eik
[..]
goffer.. Ja dat is hun '7 dagen' mail van mijndomein... Als jij dus bezwaar hebt; tegen de verhuizing; dat je hun kan mailen; en zij kunnen het dan declinen via die mail.
Ik zou - als ik jou was - nog even een mail sturen naar mijndomein.nl dat je de domeinnaam gaat verhuizen en vragen of ze de bevestiging reeds meteen willen doorvoeren.
(geen idee of ze het gaan doen; maar je kan het maar proberen)
Jup; maar is om hun in te dekken... Ik snap het ook wel; maar het is klote dat je niet gewoon zelf kan bevestigenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nog een keer gemaildHet was 5 dagen, nog lang zat imo
Ik héb het zelf bevestigd. Want ze sturen een mail naar degene die bekend is bij whois: ik dus. Maar dat was niet genoeg?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup; maar is om hun in te dekken... Ik snap het ook wel; maar het is klote dat je niet gewoon zelf kan bevestigen
Nopequote:Op vrijdag 1 november 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik héb het zelf bevestigd. Want ze sturen een mail naar degene die bekend is bij whois: ik dus. Maar dat was niet genoeg?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeZIE DAT KOMT ER VAN HE MET JE .COM DOMEINNAAM TSSSS
![]()
Jup. Maar DDOS attack kan er voor zorgen dat je site offline is.. Als het net die server is... Kunnen ze niks aan doen en hopen dat ze het snel kunnen afwerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed ondanks die mail had mijn site nog wel online moeten zijn, toch? Want er is niks verhuisd
Fucking mongolen.
IK HAAT ALLES EN IEDEREEENNNNquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Maar DDOS attack kan er voor zorgen dat je site offline is.. Als het net die server is... Kunnen ze niks aan doen en hopen dat ze het snel kunnen afweren
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HAAT ALLES EN IEDEREEENNNN
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Overigens moest ik net lachen; want ik had weer de schaar-autist klant aan de telefoon "JA IK HEB EEN BOEKING GEDAAN EN MIJN PROGRAMMA LIEP VAST EN NU IS HET WEG; HELP".
Euh... nee kunnen we niks aan doen.
*spreekt in zielig toontje... maar dan moet ik alles opnieuw gaan invullen........*
D'aaaawwww![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik ergens een goede revieuw over priem achterlaten zodat haar baas het kan lezen?
AAA++++++ helpdesk. Great quality service, will buy again. Deserves paycheck raise.
Debs komt ook even binnen waaienquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb trouwens wel hosting spees, via GoDaddy.
Ja dat vroeg ze gister via FB maar ik ging het net eens uitzoeken.. ik heb nooit een administrator account aangemaaktquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Debs komt ook even binnen waaien
Lollerquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ze gister via FB maar ik ging het net eens uitzoeken.. ik heb nooit een administrator account aangemaakt_
quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
als ik later 100 miljard miljoen verdien dan neem ik hosting bij priem
daar verlies je toch geen followers door, als je blogje een dag offline is?quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe verlies je followers
1. neem hosting bij mijndomein
2. wacht op een ddos aanval
3. probeer je site te verhuizen
4. alles offline.
Ik heb niet het gevoel dat dit maar een dag gaat durenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar verlies je toch geen followers door, als je blogje een dag offline is?
gelukkig ken ik je en weet ik dat jij absoluut nooit aan paniekvogelen doetquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat dit maar een dag gaat duren
Het is toch ook gewoon stomquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig ken ik je en weet ik dat jij absoluut nooit aan paniekvogelen doet
Ja klopt. Maar ze doen hun best; en zoiets kun je echt niets aan doen behalve hopen dat ze de server heul snel weer online krijgen.quote:
Oh naja ik dacht dus dat die ddos over was en dat mijn site daarom offline was door de verhuizing. Maar dat is dus nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ze doen hun best; en zoiets kun je echt niets aan doen behalve hopen dat ze de server heul snel weer online krijgen.
Wees maar zeker dat die complete helpdesk daar nu ontzettend aan het zweten isIEDEREEN belt dan en iedereen vindt het belangrijk dat het meteen nu direct weer werkt.
Enige wat klote is; is dat ze net de tarieven ook verhogenSlechte timing much
Maar ze bestoken met mails of telefoons helpt echt niet.. Laat ze gewoon hun werk doen... Dit doen ze echt niet expres
Nopequote:Op vrijdag 1 november 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja ik dacht dus dat die ddos over was en dat mijn site daarom offline was door de verhuizing. Maar dat is dus niet![]()
Oke
Faith in verhuizing restoredquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeHou twitter van mijndomein maar effe in de gaten. Ik vermoed dat het nog wel de hele dag zal duren namelijk....
lang leve geen mijndomeinquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
lol
degroenemeisjes zijn offline, chezzelia is offline![]()
mijndomein
Ik vind het wel grappig hoe ik iets gewoon 3x kan herhalen om je te kalmerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Faith in verhuizing restored
Waarheidquote:
Als jij mijn pakketje vindt dan ga ik je sjaal maken einzquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:39 schreef Debsterr het volgende:
Hey Spees, als je toch niks aan je site kan doen.. IS M'N SJAAL AL AF :v?
Oh jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij mijn pakketje vindt dan ga ik je sjaal maken einz
Ermagerd ik wil het in het blauwquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar
http://www.zalando.nl/lolly-star-hoodie-grijs-l9421j006-102.html
Nietensquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ik heb 2 uur een vergadering, kom terug en het gaat nog steeds over die domeinverhuizing![]()
quote:
ZAT 10 MINUTEN TUSSEN JONGEquote:
Dat was de ddos aanval, de verhuizing is pas om 5-11 na 21.25 :vquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
ZAT 10 MINUTEN TUSSEN JONGE
Maar de voorspelbaarheid is prettig![]()
HOEERRRRRRRRRRquote:Vergeet niet om feedback te geven! Als zich een probleem heeft voorgedaan, ga je vóór 01/11/13 naar Transactieproblemen oplossen.
Ja. De piercings die ik tegelijk besteld had niet trouwens...quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar! Jij had je ebay horloge dinges al wel ontvangen; toch?
TOCHWEL 3 HELE EURO'Squote:
Is roomba voor 2de keer stuk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
gemailed voor kapotte candybag
gemailed voor kapotte roomba
het gaat lekker
Si, exact hetzelfde probleem als vorige keer. Gemailed dat ik het niet erg vind als een apparaat een keertje kapot gaat, maar twee keer in zo'n korte periode voor een nieuw apparaat vind ik teveel,quote:
Ja idd... Ik vond het al irritant dat de onze 1x stuk ging (nouja hij bleef rondjes draaien met de melding dat zijn ene wiel vast zatquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si, exact hetzelfde probleem als vorige keer. Gemailed dat ik het niet erg vind als een apparaat een keertje kapot gaat, maar twee keer in zo'n korte periode voor een nieuw apparaat vind ik teveel,
hij doet het prima, maar het rechter borsteltje draait niet waardoor hij super veel stof laat liggen. Dat was vorige keer ook al zo mehquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idd... Ik vond het al irritant dat de onze 1x stuk ging (nouja hij bleef rondjes draaien met de melding dat zijn ene wiel vast zat) en em daardoor even kwijt was
Mijn China Glaze kwam net binnen in Breda. De pakketman zei HOI IK BEN ER WEER toen brum naar buiten ging hihahoquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Phehe, bel gaat en pakketman staat voor de deur. Met een pakketje voor de buurman.
Bel gaat 5 min later. Weer diezelfde pakketman 'ja hoi, ben ik weer...' Dus nu nog een pakketje voor weer een andere buurman
Nee mail van paypal dat m'n terugbetaling langer duurt omdat de bank van de terugbetaler het er niet mee eens was. Het ging om $3.99 maar tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wut, Bondi lak die daadwerkelijk bezorgd wordt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wat een gezeik zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mail van paypal dat m'n terugbetaling langer duurt omdat de bank van de terugbetaler het er niet mee eens was. Het ging om $3.99 maar toch
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
En nu voel ik me echt spees want MAG IK AL NAAR HUIS OM VERDER TE HAKEN !1!1![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Kiek !! Mijn eerste haakwerkje en er zit zowaar een constant patroon inErmahgerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben trots
quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Maar het ziet er wel tof uit
Dank dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Kiek !! Mijn eerste haakwerkje en er zit zowaar een constant patroon inErmahgerd
kut, hoe doe je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:
OK vanavond even pielen senksquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze legt het echt super fijn uitHet is eerst even prielen en ik heb het 1x helemaal weer uitgehaald toen ik al 5 rijen verder was; omdat ik dan pas doorhad dat ik een verkeerde lus pakte iedere keer (en toen had ik te klein gemeten dus hij paste ook heul niet meer rond mijnen kop
).
Maar als je het eenmaal doorhebt; is het gaaaannn met die banenen
Mooie steek!! Ik heb meteen in je filmpje gespiektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn sjaal een stuk breder gemaakt en in een infinity draai weer aan elkaar gemaakt. Nu is ie echt mooi en af
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
even moar failquote:Beste S.Q.
An eCheck payment from J.E. was declined by the sender's bank. We will automatically try to process this payment again in 3 business days. It then usually takes 3-5 days for the money to be deposited into your account. Please do not ship items until you receive payment.
eCheck details:
Amount: $16,00 USD
Transaction ID: xxxxxxxxx
Sender: J.E.
Sender's email: hello@bondinewyork.com
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
quote:Hallo ,
Als iemand mij zou vertellen dat hij kan bewerkt bij roulette zou ik hem niet vertrouwen.
Maar als zijn methode goed klinkt en ik kan het gratis controleren zou ik dat 100 % doen.
Het heeft mijn leven veranderd en het zal jou leven veranderen.
Je moet jezelf een kans geven, vertrouw me maar!
Klik hier om meer te weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |