abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132781619
SHJN SC Databank

Onze Topic Emoticons:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :') *)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_132781625
:7
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:58:41 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132781633
Ik kon ook even niet op een nieuwe TT komen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132781638
_O- Goede TT. En ik was nog aan het typen!
pi_132781640
Bamiiiiii, je kunt nu veilig antwoorden O+
pi_132781645
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het zacht of hard?
(is mijn fascinatie zorgelijk? :@ )
_O- Ik raakte het liever niet aan, want au. Nu is de zwelling redelijk weg. Maar gewoon zoals het normaal voelt, alleen dan met extra vocht ertussen ofzo? I dunno. :')

quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zow, Dat is een goeden zwelling!
Hoe was het nou gebeurd? Ik heb wel vaker ellende tegen m'n hiel gehad, maar nooit meer dan zo'n kutwondje dat veel te veel pijn doet voor zo'n klein ding.
Nou, we hebben op het werk grote, zware, blauwe karren die in de koeling staan. Daar zitten dan broodjes enzo in. Die hebben in het midden over de hele voorkant een stalen 'handvat' waarmee je hem vooruit moet trekken. Nu is de kunst dus om aan die voorkant te trekken, maar er toch naast te lopen. Alleen ik liep met twee collega's die allebei weer een ander soort kar bij zich hadden. Hun karren waren wat lichter en makkelijker stuurbaar, dus zij liepen vrij hard. Waardoor ik moest haasten, en uitkijken dat ik niet tegen bezoekers van de beurs aankwam met die kar. En toen knalde in een onbewaakt moment die kar dus achterop mijn hiel. Zo hard en op zo'n manier dat mijn 3 euro primark schoentje ook meteen van mijn voet/hiel aflag. :')
pi_132781650
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef Molo het volgende:
Ik kon ook even niet op een nieuwe TT komen :')
Je deed een Bami O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:01:18 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132781709
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Je deed een Bami O+
zelfs ik heb mijn zwakke punten ;(
pi_132781727
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Ik raakte het liever niet aan, want au. Nu is de zwelling redelijk weg. Maar gewoon zoals het normaal voelt, alleen dan met extra vocht ertussen ofzo? I dunno. :')

[..]

Nou, we hebben op het werk grote, zware, blauwe karren die in de koeling staan. Daar zitten dan broodjes enzo in. Die hebben in het midden over de hele voorkant een stalen 'handvat' waarmee je hem vooruit moet trekken. Nu is de kunst dus om aan die voorkant te trekken, maar er toch naast te lopen. Alleen ik liep met twee collega's die allebei weer een ander soort kar bij zich hadden. Hun karren waren wat lichter en makkelijker stuurbaar, dus zij liepen vrij hard. Waardoor ik moest haasten, en uitkijken dat ik niet tegen bezoekers van de beurs aankwam met die kar. En toen knalde in een onbewaakt moment die kar dus achterop mijn hiel. Zo hard en op zo'n manier dat mijn 3 euro primark schoentje ook meteen van mijn voet aflag. :')
Auw!

Goede karren wel :').

Ik heb volgens mij nooit zo'n zwelling gehad, waar dan ook. Daarom ben ik ineens benieuwd hoe het aanvoelt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132781768
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Auw!

Goede karren wel :').

Ik heb volgens mij nooit zo'n zwelling gehad, waar dan ook. Daarom ben ik ineens benieuwd hoe het aanvoelt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zat veulste diep om door te prikken. ;(
pi_132781774
Ik heb een plaatje gevonden van het type kar! :D :')

pi_132781785
Ze zijn iets anders, maar het concept is hetzelfde.
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:04:03 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132781794
Oh god die karren zijn zwáár! :X
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132781807
Ik hebv wel eens een electrische rolstoel over m'n poten heen gehad van 200+ kilo.
Ik droeg toen sandalen :')
needless to say dat ik erg not amused was wanneer betreffende persoon ook nog eens uit schrik terug reed dus toen n ogmaals over m'n schoenloze voet heen reed met 200+ :')

Beroepsrisicos O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_132781826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden van het type kar! :D :')

[ afbeelding ]
Dat ziet er best kut uit.

Maar ook gelijk les voor jou, je niet laten opjagen door collega's :Y . Of even roepen "zeg stelletje knurften ga eens een heul stuk langzamer }:| "
Dan moet je wel knurften zeggen, omdat dat zo'n mooi woord is O+
pi_132781906
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh god die karren zijn zwáár! :X
:Y Vooral met velen broodjes erin.

quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Dat ziet er best kut uit.

Maar ook gelijk les voor jou, je niet laten opjagen door collega's :Y . Of even roepen "zeg stelletje knurften ga eens een heul stuk langzamer }:| "
Dan moet je wel knurften zeggen, omdat dat zo'n mooi woord is O+
Mja, als ik had geweten waar ik heen moest lopen had ik gewoon mijn eigen tempo aangehouden. Maar dan zou ik een beetje de weg kwijt raken dacht ik. En we liepen al op de beurs, dus dan is roepen niet zo netjes.

Ik heb daarna die kar ook niet meer rondgereden. Dat heb ik aan de mannen overgelaten, ik weigerde gewoon. :')
pi_132781920
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:Y Vooral met velen broodjes erin.

[..]

Mja, als ik had geweten waar ik heen moest lopen had ik gewoon mijn eigen tempo aangehouden. Maar dan zou ik een beetje de weg kwijt raken dacht ik. En we liepen al op de beurs, dus dan is roepen niet zo netjes.

Ik heb daarna die kar ook niet meer rondgereden. Dat heb ik aan de mannen overgelaten, ik weigerde gewoon. :')
volgende keer niemeer laten opjagen O+
pi_132781938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef Mirjam het volgende:
Ik hebv wel eens een electrische rolstoel over m'n poten heen gehad van 200+ kilo.
needless to say dat ik erg not amused was wanneer betreffende persoon ook nog eens uit schrik terug reed dus toen n ogmaals over m'n schoenloze voet heen reed met 200+ :')

Beroepsrisicos O+
Auauau. ;( En hoe lang duurde het voordat je toen weer normaal kon lopen? ;)

Ik vind dus eigenlijk dat ze hier gewoon die karren moeten laten rijden door mensen met werkschoenen, en niet door de werknemers die van hun nette zwarte schoenen aanmoeten.
pi_132781946
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Auauau. ;( En hoe lang duurde het voordat je toen weer normaal kon lopen? ;)

Ik vind dus eigenlijk dat ze hier gewoon die karren moeten laten rijden door mensen met werkschoenen, en niet door de werknemers die van hun nette zwarte schoenen aanmoeten.
Mja duurde wel even :') Maar geen nare zwellingen gelukkig, gelukje bij ongelukje
pi_132781949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

volgende keer niemeer laten opjagen O+
Ja maar verdwalen. Met koelkar. Op een beurs. ;(
Volgende keer ga ik vantevoren wel even waarschuwen als ik zo'n kar heb, dat ze me of de weg goed uit moeten leggen, of rekening houden met mijn tempo.
pi_132781965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Mja duurde wel even :') Maar geen nare zwellingen gelukkig, gelukje bij ongelukje
Dat scheelt wel ja. Gloeide het wel zo lekker? Ik kon gister de hele avond mijn haden nog een beetje warmen aan mijn hiel. :')
pi_132781978
Nu nog steeds. O+ Maar echt maar een beeeeetje nu.
pi_132781992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja maar verdwalen. Met koelkar. Op een beurs. ;(
Volgende keer ga ik vantevoren wel even waarschuwen als ik zo'n kar heb, dat ze me of de weg goed uit moeten leggen, of rekening houden met mijn tempo.
Waren je collega's mannen? Dan zijn het namelijk bij voorbaat al knurften dat ze jou de zwaarste laten duwen }:|
pi_132782063
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Waren je collega's mannen? Dan zijn het namelijk bij voorbaat al knurften dat ze jou de zwaarste laten duwen }:|
:Y En dat vond ik stiekem ook wel een beetje. Maar op zich worden we voor hetzelfde werk betaald natuurlijk. ;)
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:14:40 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132782092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef Mirjam het volgende:

Beroepsrisicos O+
zo, Fok doet echt AIDS bij mij ;( :(

Maaruh, wat ik wilde zeggen. Daarom moet je ook geen sandalen aan in de zorg. Je weet nooit wat er kan gebeuren toch?

Zelfde geldt voor goeie schoenen in Bami's werk, wat ze zelf ook al bedacht had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')