Jammer dat er nog steeds oud zeer zit johannes, ik dacht dat we deze fase wel voorbij waren inmiddels.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat Knut er eerst drie maanden mee zou moeten wachten.
Achterdocht is een slechte eigenschap René, zo plaats je jezelf volledig uit de markt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat er nog steeds oud zeer zit johannes, ik dacht dat we deze fase wel voorbij waren inmiddels.
Wat vervelend voor je.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:35 schreef Buitendam het volgende:
Tering wat een hoop reclame tussen posts in de mobiele versie.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:43 schreef Dven het volgende:
Hond heeft thuis de internetkabel in 100 miljoen stukjes gebeten.
quote:
Nogal. Nu veel Criminal Minds kijken omdat dat de enige serie is die ik op HD heb staanquote:
Zal ik je even krabben. Met een stoel.quote:
zit je niet op je werk?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogal. Nu veel Criminal Minds kijken omdat dat de enige serie is die ik op HD heb staanWel snel laten repareren anders dit weekend ook geen voetbal!
Ik had laatst wel een lekker tomatensoepje bij een aziatisch restaurant. Sowieso aziatischquote:
Chinese tomatensoep met zo'n biggy loempia is bazig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een lekker tomatensoepje bij een aziatisch restaurant. Sowieso aziatisch
Misosnoepquote:
Loempia's zijn sowieso bazig. Wij hebben op het werk heel soms chinese tomatensoep met ei, die is ook top.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep met zo'n biggy loempia is bazig.
Ja nu wel. Vanavond maar zuipen in de kroeg. Thuis kan ik toch niets doenquote:
Ik ben wel bekend met zeewier snoep. Dat is kanjertje lekker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pocky
[ afbeelding ]
En ze maken daar vers snoepjes, verkopen ze rond tempels. Maar dat heb ik hier nog nergens gezien.
Die heb ik ook af en toe thuis, maar das wel hartig. Meer soort chipsachtig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben wel bekend met zeewier snoep. Dat is kanjertje lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |